AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Noen som har hatt neseblod som bivirkning av dymista? Jeg har brukt det en ukes tid, og har begynt å blø. Det renner ikke, men det er blod i snørret når jeg snyter meg. Er det noen som har opplevd at det har gått over, eller har det blitt værre, eller kommet og gått? Anonymkode: 47b59...b1a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Jeg måtte inn på øre-nese/ hals og brenne av noen blodårer som forårsaket hyppig neseblod ved bruk av nesespray mot allergi . Jeg også brukte Dymista . Den inneholder kortison og antihistamin. Bivirkninger er at slimhinnene blir tynnet ut ved bruk og blodårene sprekker lettere . Anonymkode: a00ca...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Ja. Jeg bruker saltvannsspray i tillegg, føler det hjelper. Men nå bruker jeg bare dymista i perioder der jeg føler allergitablettene ikke tar alle symptomer. Anonymkode: 06d1b...323
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Jeg opplevde også blodig snørr da jeg brukte Dymista. Men mest plagsomt var et evig slim som rant bak i svelget og ikke lot seg svelge bort for det var så seigt. Skylte med saltvann tre ganger om dagen, men det var tilbake i løpet av en times tid. Håper virkelig jeg slipper Dymista i år. Anonymkode: ff985...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 13.37): Jeg opplevde også blodig snørr da jeg brukte Dymista. Men mest plagsomt var et evig slim som rant bak i svelget og ikke lot seg svelge bort for det var så seigt. Skylte med saltvann tre ganger om dagen, men det var tilbake i løpet av en times tid. Håper virkelig jeg slipper Dymista i år. Anonymkode: ff985...0ef Fikk du slim av dymista? Jeg bruker det for å slippe å få så masse slim i svelget. Anonymkode: 47b59...b1a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Har kommet litt blod når jeg har pusset nesa ja, men jeg kan ofte være ganske tørr i nesa også, så det kan vel kanskje komme av det også🤷♀️ Det jeg derimot sliter veldig med, er at det blir ekkel smak på alt av mat og drikke nesten hele dagen, når jeg bruker dymista Sliter dere også med dette? Anonymkode: 11ee3...ef3 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har kommet litt blod når jeg har pusset nesa ja, men jeg kan ofte være ganske tørr i nesa også, så det kan vel kanskje komme av det også🤷♀️ Det jeg derimot sliter veldig med, er at det blir ekkel smak på alt av mat og drikke nesten hele dagen, når jeg bruker dymista Sliter dere også med dette? Anonymkode: 11ee3...ef3 Hadde dette de to første dagene. Nå har det gått snart et år, får kanskje litt vond snak i svelget like etter jeg har tatt den, men jeg tar alltid alle de andre allergitabletter rett etterpå, og da drikker jeg jo noe til. Hvis jeg ikke drikker fordi jeg av en eller annen grunn tok tablettene først er jeg uansett blitt så vant til smaken at jeg ikke legger merke til den ned mindre jeg tenker på det. Anonymkode: 47b59...b1a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde dette de to første dagene. Nå har det gått snart et år, får kanskje litt vond snak i svelget like etter jeg har tatt den, men jeg tar alltid alle de andre allergitabletter rett etterpå, og da drikker jeg jo noe til. Hvis jeg ikke drikker fordi jeg av en eller annen grunn tok tablettene først er jeg uansett blitt så vant til smaken at jeg ikke legger merke til den ned mindre jeg tenker på det. Anonymkode: 47b59...b1a Jeg har tatt den i over en uke nå, uten bedring. Men jeg får prøve å drikke rett etterpå da, også håper jeg at det hjelper litt😬 Den ødelegger helt smaken på kaffen min Anonymkode: 11ee3...ef3
LJo11 Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tatt den i over en uke nå, uten bedring. Men jeg får prøve å drikke rett etterpå da, også håper jeg at det hjelper litt😬 Den ødelegger helt smaken på kaffen min Anonymkode: 11ee3...ef3 Har du riktig teknikk? Du bør bøye hodet fremover når du bruker den, da slipper du at det meste havner i svelget 😊
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Men dere som blør, er det noe dere har gjort med det? Jeg synes det er irriterende med blodig slim og blodsmak i halsen hele tiden. Anonymkode: 47b59...b1a
josep1982 Skrevet 27. desember 2022 #11 Skrevet 27. desember 2022 Jeg brukte den i over en måned, så fikk jeg plutselig kraftig neseblod. Er en uke siden jeg har brukt den, og jeg har hatt litt neseblod etterpå, men ikke hver dag. Veldig irriterende. Den hjalp meg virkelig å sove bedre. Håper det går over snart. Er det noen som vet om alternativ til dette? Saltvann er ikke nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå