Gå til innhold

Når skal man slutte å runke/suge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det gutten kommer, skal man da løsne grepet og roe ned?

Anonymkode: a99c0...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er faktisk viktig å fortsette helt til orgasmen er over og noen sekunder til for sikkerhets skyld. 

(Hvis det er meningen at han skal komme) .

Hvis man stopper i det han kommer blir orgasmen "ødelagt", i mangel av bedre ord. Svært lite tilfredsstillende i alle fall.

Gjelder ikke det samme for damer? Blir det ikke noget amputert om han slutter å fingre/slikke i det orgasmen starter? 

Anonymkode: f5c7a...ecc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Må ikke stoppe da, gi full gass over kanten 😊

Anonymkode: 4bd2e...566

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det er faktisk viktig å fortsette helt til orgasmen er over og noen sekunder til for sikkerhets skyld. 

(Hvis det er meningen at han skal komme) .

Hvis man stopper i det han kommer blir orgasmen "ødelagt", i mangel av bedre ord. Svært lite tilfredsstillende i alle fall.

Gjelder ikke det samme for damer? Blir det ikke noget amputert om han slutter å fingre/slikke i det orgasmen starter? 

Sier meg enig i denne, det amputerer orgasmen så til de grader om jenta stopper i det jeg kommer. 

Anonymkode: c4455...31a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold på til spruten er ferdig du...så han er igjennom hele :) Aldri stopp i det han kommer.

Anonymkode: ea69b...899

AnonymBruker
Skrevet

Så når han begynner å stønne, spriten kommer, så holder jeg på med samme intensitet? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Når man har fått kjæreste/kone til Norge.

Anonymkode: 9ce5c...b5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så når han begynner å stønne, spriten kommer, så holder jeg på med samme intensitet? 

ts

Ja.

(Det er så klart opp til deg å la ham komme i munnen din. Du kan eventuelt bare bruke hånden på slutten.) 

• Liker 1
Skrevet

Dere kan også kommunisere underveis. Har jeg de sterkeste orgasmene må hun roe sakte ned i takt med orgasmen, ellers blir det for intenst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (8 minutter siden):

Dere kan også kommunisere underveis. Har jeg de sterkeste orgasmene må hun roe sakte ned i takt med orgasmen, ellers blir det for intenst. 

Akkurat sånn er det for meg som dame også. Må fortsette, men svakere/roligere for å få mest mulig deilig ut av det.

Anonymkode: f8797...855

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på personen. Det er ikke en fasit for alle med pikk, heldigvis. 

• Liker 4
Skrevet

Mine partnere sluttet da jeg sa stopp 😊

altså, ikke vær redd for å gjør feil. Fortsett til han ber deg stoppe. Veldig lett👍🏻
ingen er like. En manns erfaring er ikke nødvendig vis overførbart til dine partnere. 

• Liker 1
Skrevet
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Dere kan også kommunisere underveis. 

Dette er det letteste. Den aller enkleste måten for partner å vite når nok er nok, er å bli fortalt det.

• Liker 1
Skrevet

Pleier å senke farten gradvis i det han kommer, men slutter ikke å bevege før hele spruten er ute

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (42 minutter siden):

Pleier å senke farten gradvis i det han kommer, men slutter ikke å bevege før hele spruten er ute

Nettopp. For meg kan det gjerne fortsettes med sakte tempo helt til siste rest av orgasme, og penisen begynner å bli slapp. Det kan bli veldig følsomt på et tidspunkt,  men noen ganger er det helt riktig at hun har kontroll på "torturen".

Anonymkode: 2869c...2b6

AnonymBruker
Skrevet

Og det er kjempedeilig at penis og pikkhodet både slikkes og suges en stund etterpå også. 

Anonymkode: 0e7fc...79e

Skrevet
Katten.2.0 skrev (13 timer siden):

Jaja stønne er umulig når man holder pusten, men kommunisere det er null problem, tegnspråk det går i under akten der hjemme eller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I det gutten kommer, skal man da løsne grepet og roe ned?

De fleste liker at man fortsette gjennom hele spruten og litt til. Få sugd ut restene liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen få sekunder. Typ 4 sekunder etter orgasme starter.

Anonymkode: f6b61...747

Skrevet

Jeg hater å bli sugd/runka hardt etter at jeg har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...