AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #21 Del Skrevet 28. mars 2021 Ville hatt med: Lisa Tønne, Morten Ramm og Mira Craig Ville ikke hatt med: Linni Meister, Espen Thoresen og Martine Lunde Anonymkode: a71d6...a7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 28. mars 2021 #22 Del Skrevet 28. mars 2021 Ja: Kevin Vågenes Herman Flesvik (har fått tilbud begge sesonger, men takker nei 😭) Kari Jaquelson (ser for meg hennes diskusjoner med Fenriken 😅) Nei: Mia Gundersen Lothepus Mario Riera 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #23 Del Skrevet 28. mars 2021 Samma det, men noen med IQ over 90 og i form til å bære en sekk i det minste. Anonymkode: 794ad...a9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #24 Del Skrevet 28. mars 2021 Ville sett Sigrid Bonde Tusvik, Lisa Tønne og Niklas Baarli. Vil helst ungå Sophie Elise, Charter Svein og Linni Meister. Tidligere Paradise hotel og Ex on the beach deltakere er heller ikke fristende å ha med. Anonymkode: d8716...773 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #25 Del Skrevet 31. mars 2021 Ville hatt: - Kevin Vågenes (med opprinnelig dialekt, det kler han) - Jon Almaas - Lars Vaular Ikke: - Jenny Skavlan - Ex on the beach/Paradise deltakere - Petter/Vendela/Charter Svein/Linnie og ellers de som har rundet realityverden. Er litt mettet. Anonymkode: b8170...45d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 31. mars 2021 #26 Del Skrevet 31. mars 2021 Ville hatt med: Abid Rajia Jonas K Bergland Anne Lindmo Ikke: Bloggere Søppel-tv deltagere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #27 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 11.59): Fotballfrua, Caroline Berg Eriksen, hadde vært gøy å se. Anonymkode: 03dcb...ca8 Enig. Helt uten filter. Anonymkode: 5be90...e19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #28 Del Skrevet 31. mars 2021 Jon Almaas, Herman Flesvig og Cess hadde vært veldig gøy å sett der. Tulle-TV-folk (idioter) som Aurora Gude, Melina Johnsen og Sophie Elise kan holde seg hjemme. Anonymkode: f6800...dce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #29 Del Skrevet 31. mars 2021 Niklas Baarli, Thomas Alsgaard, Silje Nordnes hadde jeg ønsket og sett🙂 Har ingen formening om hvem jeg ikke ville hatt med, da jeg tidligere har endt opp med å like folk jeg ikke var så begeistret for i utgangspunktet. Anonymkode: 66d4d...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #30 Del Skrevet 31. mars 2021 Ser mange skriver mye det jeg også tenker på nei listen. Men samtidig så hadde det vært kjekt å se om jeg hadde tatt feil av dem. Jeg liker folk som overraske meg positiv. Slik som Harm. Jeg syntes ikke så mye av han før, men etter at jeg har sett han i kompani lauritzen så har jeg fått så mye mer sansen for han. Og jeg heier litt på han nå 🙌 Anonymkode: 6ae9d...7c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #31 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser mange skriver mye det jeg også tenker på nei listen. Men samtidig så hadde det vært kjekt å se om jeg hadde tatt feil av dem. Jeg liker folk som overraske meg positiv. Slik som Harm. Jeg syntes ikke så mye av han før, men etter at jeg har sett han i kompani lauritzen så har jeg fått så mye mer sansen for han. Og jeg heier litt på han nå 🙌 Anonymkode: 6ae9d...7c5 Meg som skrev dette. Får ikke nok av Tobias Santelmann, så jeg vil gjerne se mer av ham 🤩😁 Anonymkode: 6ae9d...7c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #32 Del Skrevet 31. mars 2021 ja Jenny Skavland Mira Craig Julie Bergan nei Jan Thomas Erlend Elias Truls Anonymkode: c4d3d...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #33 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 10.02): Samma det, men noen med IQ over 90 og i form til å bære en sekk i det minste. Anonymkode: 794ad...a9e De svarer tydeligvis nei på slike tilbud. Anonymkode: c4d3d...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 31. mars 2021 #34 Del Skrevet 31. mars 2021 Håper Aune Sand og Staysman blir med om det blir en sesong 3🤓🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #35 Del Skrevet 31. mars 2021 6 minutter siden, Smurfii said: Håper Aune Sand og Staysman blir med om det blir en sesong 3🤓🤣 Det kunne vært morsomt! Aune Sand der hadde blitt en stor vits 😄 Hvem kunne du tenke deg ikke var med? Anonymkode: f6800...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 31. mars 2021 #36 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kunne vært morsomt! Aune Sand der hadde blitt en stor vits 😄 Hvem kunne du tenke deg ikke var med? Anonymkode: f6800...dce Tulle TV-folk(som du kaller det i en kommentar lengre oppe) som Frank Løke f.eks🥸🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #37 Del Skrevet 31. mars 2021 Tommy Sharif Charter-Svein Mira Craig De tre der har vært hysterisk morsomme i alle realityprogrammer jeg har sett dem. Tommy Sharif på Camp Kulinaris gav meg flere timers latterkrampe, makan til artig fyr. Anonymkode: 24c89...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #38 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jon Almaas, Herman Flesvig og Cess hadde vært veldig gøy å sett der. Tulle-TV-folk (idioter) som Aurora Gude, Melina Johnsen og Sophie Elise kan holde seg hjemme. Anonymkode: f6800...dce Synes Aurora Gude virket som ei sympatisk og søt jente i Camp Kulinaris. Litt ung og klønete i blant, men hvem var ikke det i midten av 20 årene? Anonymkode: 24c89...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #39 Del Skrevet 31. mars 2021 Charter Svein, Anna Anka, og Martha Louis. Anonymkode: 1b4cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #40 Del Skrevet 31. mars 2021 Ville likt å sett Ylvis gutta. De er jo ikke med på noe som helst. Ville likt å sett om de hadde klart å holde seg seriøse eller om de ville ha tullet så mye at de hadde klart å knekke Fenriken. Nei: Sophie Elise Vet om svært få norske kjendiser. Anonymkode: 1dc7c...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå