Gå til innhold

Jeg har sett nok av dette mørket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så slemme dere er med hverandre her inne, jeg er totalt sjokkert. Ja,det er valgfritt å være her, jeg har egentlig bare sittet her å trykket litt i en sykemeldingsperiode. Er dere blokket for all empati? Så utrolig slemme dere er. Så mye dritt dere snakker om nærmeste familie og om deres venner! Har sett tråder jeg aldri kommer til å glemme. Tråder hvor jeg er blitt vitne til at venner svikter hverandre i svært alvorlig grad,og får med andre "anonyme bak et navn" i "slåsskampen". Hadde dere gjort dette i det virkelige livet? Nei det tror jeg neppe dere hadde gjort, da hadde de normale normene stoppet dere. Jeg tror det bor mye svart i dere som holder på sånn,jeg tror ikke dere har det godt når dere gjør sånne ting. Snakker dere ikke med medmenneskene deres? Jeg har lært en del om mennesker her inne,og flere av dere vet jeg også hvem er.

Anonymkode: 23ee8...497

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke tråder du har lest? 

Anonymkode: ecf7a...28c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS bør forstå at KG er som en trykkventil for det virkelige livet.

En trenger slikt i hverdsgen, spesielt i disse dager.

Anonymkode: 1268b...32e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tråder kommer du aldri til å glemme?

Anonymkode: b5a1d...0ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svigermor og utroskap historier er de verste. Også vennskap. Jeg legger de selvsagt ikke ut.

AnonymBruker
Skrevet

Forum som dette viser hvordan mennesker er innerst inne, det er bare mindre synlig i det virkelige liv. Mennesker er ondskapsfulle og jævlige innerst inne, og er nok den verste arten på jorda. 

Anonymkode: 504d8...448

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forum som dette viser hvordan mennesker er innerst inne, det er bare mindre synlig i det virkelige liv. Mennesker er ondskapsfulle og jævlige innerst inne, og er nok den verste arten på jorda. 

Ikke minst venner. De klarer iallefall å følge samfunnets normer.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Deg selv inkludert?

Anonymkode: ccf34...234

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen gang sett spekkhoggere ta en sel? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er akseptert for en spekkhugger 🤦🤦🤦

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fordi det er et tynt lag av sivilisasjon som ligger over det primitive. Uten dette ville mennesker vært akkurat som i urtiden. Men det kan jo hende sivilisasjonen forsvinner i forb. med korona da, så det kan jo bli spennende å leve fremover :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Deg selv inkludert?

Anonymkode: ccf34...234

Alle mennesker har dyriske instinkter som ligger der, og alle er like jævlige hvis man blir presset hardt nok til det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, naturen kan være brutal nok den, men det kan ikke sammenlignes. Spekkhoggeren jakter sel for å spise, og spekkhoggere ødelegger ikke planeten de lever på. 

Mennesker dreper for moro skyld samtidig som man også ødelegger sitt eget habitat. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så slemme dere er med hverandre her inne, jeg er totalt sjokkert. Ja,det er valgfritt å være her, jeg har egentlig bare sittet her å trykket litt i en sykemeldingsperiode. Er dere blokket for all empati? Så utrolig slemme dere er. Så mye dritt dere snakker om nærmeste familie og om deres venner! Har sett tråder jeg aldri kommer til å glemme. Tråder hvor jeg er blitt vitne til at venner svikter hverandre i svært alvorlig grad,og får med andre "anonyme bak et navn" i "slåsskampen". Hadde dere gjort dette i det virkelige livet? Nei det tror jeg neppe dere hadde gjort, da hadde de normale normene stoppet dere. Jeg tror det bor mye svart i dere som holder på sånn,jeg tror ikke dere har det godt når dere gjør sånne ting. Snakker dere ikke med medmenneskene deres? Jeg har lært en del om mennesker her inne,og flere av dere vet jeg også hvem er.

Du burde ikke være på internett.

Kvinneguiden er noe av det mildeste på Internett, så om du syns dette her er fælt, burde du kanskje bare holde deg til Netflix og VG.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Det verste er vel at man må late som at andres selvoppfatninger er korrekte.

Anonymkode: 09504...539

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Spekkhuggerne later i det minste ikke som at de IKKE vil ha selen, ergo kan selen beskytte seg fra spekkhuggeren. Mange mennesker sier at de hater å være selen og at de hater at spekkhuggere finnes, men har jo oppdaget at de samme menneskene stor-koser seg når de selv får være spekkhuggeren. Da er liksom at logisk, fint og flott og akkurat som det skal være, og de gjør ingenting for å forandre på det.

Anonymkode: 09504...539

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS bør forstå at KG er som en trykkventil for det virkelige livet.

En trenger slikt i hverdsgen, spesielt i disse dager.

Men de som skriver svært private ting må forstå at det de skriver på kg blir der for alltid

Anonymkode: 17345...a85

AnonymBruker
Skrevet
strynejenta skrev (35 minutter siden):

Du burde ikke være på internett.

Kvinneguiden er noe av det mildeste på Internett, så om du syns dette her er fælt, burde du kanskje bare holde deg til Netflix og VG.

Hvis du har opplevelsen om at KG er noe av det mildeste på internett, så har du ikke vært på andre, mindre forum. Der er folk mye mer respektfulle mot hverandre, og "tull"/usakligheter/spydigheter godtas ikke i det hele tatt. Takhøyden er satt slik at det skal gjenspeile måten folk kommuniserer med hverandre i det virkelige liv. 

KG er på mange måter en slum der mye av det verste er samlet samtidig, og det mer mye fritt vilt her inne! 

Anonymkode: 38981...3ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Svigermor og utroskap historier er de verste. Også vennskap. Jeg legger de selvsagt ikke ut.

Ikke noe selvsagt. Folk har valgt å legge dem ut frivillig, så du oppnår ingenting med dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som en saueflokk. Godt vi har en del som bryter mot dette og skaper nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...