AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Noen som har erfaring? Har de samme syn som oss på det meste? Møtt en som virker veldig fin, men føler at noe skurrer. Anonymkode: 9e572...056
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 De er veldig sexy. Det er det eneste jeg kan si 😁 Anonymkode: ceecb...373
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er veldig sexy. Det er det eneste jeg kan si 😁 Anonymkode: ceecb...373 Haha, ja... Så du har ikke datet noen? Anonymkode: 9e572...056
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Folk er forskjellige der som her. Men det er ikke til å stikke under en stol at man finner mer rasisme der, samt at mange vokser opp under harde kår. Så du kan få både en fin type som tenker selvstendig og er grei, men du kan også få en egoistisk rasist som saboterer og manipulerer. Akkurat som i Norge Anonymkode: b9353...83b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, ja... Så du har ikke datet noen? Anonymkode: 9e572...056 Nei. Datet en polakk da 😁 Anonymkode: ceecb...373
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk er forskjellige der som her. Men det er ikke til å stikke under en stol at man finner mer rasisme der, samt at mange vokser opp under harde kår. Så du kan få både en fin type som tenker selvstendig og er grei, men du kan også få en egoistisk rasist som saboterer og manipulerer. Akkurat som i Norge Anonymkode: b9353...83b Mer rasisme? Lest kg eller? Rasisme i annenhver tråd! Anonymkode: ceecb...373 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Serbere har et svært tradisjonelt kvinnesyn. Mannen et sjefen i forholdet, og har det siste ordet. Bidrar generelt lite med husarbeid. Annet syn på og kultur for utroskap. Finnes selvfølgelig unntak, men dette er normalen. kommer også an på alderen hans. Og om han er født i Norge eller Serbia. hilsen ei som var gift med en i 15 år. Anonymkode: f5c87...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Serbere har et svært tradisjonelt kvinnesyn. Mannen et sjefen i forholdet, og har det siste ordet. Bidrar generelt lite med husarbeid. Annet syn på og kultur for utroskap. Finnes selvfølgelig unntak, men dette er normalen. kommer også an på alderen hans. Og om han er født i Norge eller Serbia. hilsen ei som var gift med en i 15 år. Anonymkode: f5c87...6d9 Det samme kan man si om polakker, men min eks gjorde alt i huset, ryddet, laget mat, og var på ingen måte «sjefen». Anonymkode: ceecb...373
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det samme kan man si om polakker, men min eks gjorde alt i huset, ryddet, laget mat, og var på ingen måte «sjefen». Anonymkode: ceecb...373 Som jeg skrev finnes det selvfølgelig unntak. Men etter 15 år kjenner jeg svært mange serbere som er bosatt både i Norge og Serbia:-) og hvor kom polakker inn i dette? Anonymkode: f5c87...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev finnes det selvfølgelig unntak. Men etter 15 år kjenner jeg svært mange serbere som er bosatt både i Norge og Serbia:-) og hvor kom polakker inn i dette? Anonymkode: f5c87...6d9 Samme kultur, tipper jeg Anonymkode: ceecb...373
Archer Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Kjenner en serber, 35 år, og det jeg kan si om han er att han er veldig konservativ i den meningen att han synes kvinner ska holde till på kjøkkenet, akkurat som moren hans ifølge han selv. Veldig glad i moren sin, till de grader att han vill finne en dame som er lik moren sin, han kan ikke vaske klær eller lage mat, eller rydde. Hater muslimer, og liker å snakke serbisk historie i timer, veeldig nasjonalistisk. Glad i sprit. selfølgelig er alle serber ikke som han men forklarte hvordan vennen min er, og flerparten av kompisene hans🙂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg skrev finnes det selvfølgelig unntak. Men etter 15 år kjenner jeg svært mange serbere som er bosatt både i Norge og Serbia:-) og hvor kom polakker inn i dette? Anonymkode: f5c87...6d9 Jeg er selv fra Bosnia og kulturen er ganske lik som i serbia. Kan si meg veldig enig i det du sier. De har et annet kvinneayn og de skal ha det siste ordet. Min mann er ikke født i Norge og er av den typen. Han bidrar mer nå i husarbeid og jeg lar han tro han bestemmer.. Anonymkode: e1a94...861
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er selv fra Bosnia og kulturen er ganske lik som i serbia. Kan si meg veldig enig i det du sier. De har et annet kvinneayn og de skal ha det siste ordet. Min mann er ikke født i Norge og er av den typen. Han bidrar mer nå i husarbeid og jeg lar han tro han bestemmer.. Anonymkode: e1a94...861 Haha, jeg måtte trikse min x-mann også 😂 brukte kvinnelist og lot han tro han bestemte 😂 Anonymkode: f5c87...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå