sigrid106 Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Er det ingen som kjøper Triumph (ikke Danald, men undertøy ) Hvorfor du det ? Eller ikke kjøper det? Og hva er favoritten din?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Danald Triumph? 😂😂😂 Vi andre kaller han Donald Trump da, men hva vet vi? Anonymkode: fd50e...8fe 26
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Triumph Urban Minimizer er favoritt bh-en gjennom mange år. Anonymkode: 87b6a...5d1
Kniv & gaffel Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 (endret) Jeg har prøvd flere BHer fra Triumph, men de er langt i fra favorittene mine. Triumph passer ikke så godt for meg som trenger stor cup-størrelse og mye støtte. Har en sports-BH fra Triumph som er ok, men de andre jeg har hatt eller prøvd gir for lite støtte. I tillegg til en sports-BH, har jeg for tida en minimizer fra Triumph. Den bruker jeg kun hjemme som et "daffeplagg" siden den er behagelig å ha på, men støtter dårlig. Mine favorittmerker av BHer er Panache, Elomi, Primadonna, Freya og Fantasie. Endret 27. mars 2021 av Kniv & gaffel 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 6 minutter siden, Kniv & gaffel said: Jeg har prøvd flere BHer fra Triumph, men de er langt i fra favorittene mine. Triumph passer ikke så godt for meg som trenger stor cup-størrelse og mye støtte. Har en sports-BH fra Triumph som er ok, men de andre jeg har hatt eller prøvd gir for lite støtte. I tillegg til en sports-BH, har jeg for tida en minimizer fra Triumph. Den bruker jeg kun hjemme som et "daffeplagg" siden den er behagelig å ha på, men støtter dårlig. Mine favorittmerker av BHer er Panache, Elomi, Primadonna, Freya og Fantasie. Har samme erfaring som deg. Jeg har BHer fra Triumph, men det er hovedsakelig fordi de er enklere å finne her jeg bor enn de andre merkene som jeg foretrekker. Anonymkode: cfe1e...bb1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Triumph bh’ene er de eneste jeg har funnet som faktisk passer min form. I tillegg er det de eneste som ikke har blitt ødelagt etter kort tid. Anonymkode: 758ce...500 1
Cata Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Brukte dem før, men har konvertert til Change siden jeg føler de sitter bedre. Triumph sine har stropper som glir ned av skuldrene stadig vekk. Favoritten er Lise Charmel, men lommeboka tillater ikke den slags veldig ofte. 1
Roci Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Joda, urban minimizer er favoritten🙂 Er en liten d-cup og synes puppene ser mindre og "nettere" ut med den.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har funnet en BH fra Triumph som jeg likte godt, uten spiller, men nå gikk jeg over til Sloggi Zero feel. Anonymkode: f0db7...94c
Stina234 Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Har et par Triumph body makeup BHer som jeg liker. Passer godt til min passform.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #11 Skrevet 30. mars 2021 Jeg likte godt Triumph når jeg var ung, tynn og hadde små pupper. Nå når livet har satt litt spor, vekten gått opp og ned, og det er blitt mer heng, så sitter ikke bhene deres særlig godt lenger. Anonymkode: b284e...dd5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Skrevet 30. mars 2021 sigrid106 skrev (På 27.3.2021 den 8.40): Er det ingen som kjøper Triumph (ikke Danald, men undertøy ) Hvorfor du det ? Eller ikke kjøper det? Og hva er favoritten din? Jeg synes at prisen er for høy. Jeg har dessuten endelig funnet en BH som passer perfekt for meg, og jeg kjøper kun denne nå. Den er uten bøyler, noe som er hovedårsaken til at den er behagelig for meg. BH-bøyler gjør veldig vondt synes jeg. Her er den jeg bruker: https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-triangel-bh-blacknude-an681a020-q11.html Jeg bruker str 75 A. Jeg vet ikke hvordan den oppleves for andre som eventuelt har andre mål enn meg. Anonymkode: 83565...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå