Gå til innhold

Pumpe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på svulmet fitte, tenker da på pumpe. Men også bollemus. 
Er det flere som liker dette? 
Noen kvinner som liker pumpe? 

Anonymkode: a9947...442

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her pumper vi begge. Resultatet er at hun får seg feit kuk i en følsom mus. Perfekt.

Anonymkode: 1c374...013

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her pumper vi begge. Resultatet er at hun får seg feit kuk i en følsom mus. Perfekt.

Vi har pumpe begge to, men de ligger bare og samler støv. Morsomt et par ganger, men vi synes det blir mye strul.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (15 minutter siden):

Vi har pumpe begge to, men de ligger bare og samler støv. Morsomt et par ganger, men vi synes det blir mye strul.

Kjedelig da. Vi gjør det til en del av kosen før samleie. Blir fort mye slikking og kos når mus og kuk er oppsvulmet.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjedelig da. Vi gjør det til en del av kosen før samleie. Blir fort mye slikking og kos når mus og kuk er oppsvulmet.

Det var også min plan, det bare funket ikke slik for oss. Fint at det gir glede for dere!

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (53 minutter siden):

Det var også min plan, det bare funket ikke slik for oss. Fint at det gir glede for dere!

Som mann begynner jeg gjerne i dusjen, har bathmate, og hun liker synet når en kommer med en fullblods reisning ut av badet.

Hun vet jeg liker store lepper og en hoven klitt, og hun har erfart at det ekstra blodet etter vakumet gjør henne mer følsom. En treffer lett der hun kjenner det best.

At hun merker at penis øker med ca 20% i omkrets og ca 10% i lengde når jeg har brukt pumpa er ikke å unngå. Penis er da 50% større i volum. Med stor i utgangspunktet blir det Shane Diesel size ved hjelp av pumpa. Hun klager ikke. Jeg selv kjenner hver krinkel og krok av hennes indre. Spruten blir og fyldigere og orgasmen av en annen, bedre kvalitet. 

Så pumpe for begge kan anbefales, men vil hun ikke, husk du kan nyte den mens hun koser seg med sin dildo og vibrator.

AnonymBruker
Skrevet

Som kroppsbygger trener jeg en kroppsdel hver dag. Sø dagen er det penis som blir pumpa. 

Resultatene under er i slapp tilstand.

Lengde: 19 cm mot 16 cm upumpa.

Tykkelse: 16 cm mot 14 cm upumpa. 

Senere i kveld 25 cm med omkrets 20👍

Hun gleder seg.

AnonymBruker
Skrevet

Som kroppsbygger trener jeg en kroppsdel hver dag. Sø dagen er det penis som blir pumpa. 

Resultatene under er i slapp tilstand.

Lengde: 19 cm mot 16 cm upumpa.

Tykkelse: 16 cm mot 14 cm upumpa. 

Senere i kveld 25 cm med omkrets 20👍

Hun gleder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...