Gå til innhold

Får ikke sleike ferdig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer stopper meg alltid når jeg sleiker henne. Dvs. kan holde på lenge men hun stopper meg før hun kommer. Hvorfor gjør hun dette? Hun er en squirter, mulig hun ikke vil grise til sofa og seng? Kanskje jeg egentlig ikke er flink? 
Hvis hun har drukket får jeg lov å «fullføre» av og til, og da squirter hun. 

Anonymkode: 07f73...046

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må du jo spørre henne om. 

Anonymkode: 13efd...928

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må du jo spørre henne om. 

Anonymkode: 13efd...928

No ****... Takk for hjelpen, det hadde jeg ikke tenkt på. 
Hun sier bare at hun vil knulle. 
Lurte jo på andres erfaringer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger jo ikke ha en grunn. Man har faktisk lov til å si stopp på hvilket som helst tidspunkt under akten, uten å måtte ha en spesiell grunn annen at man ikke vil mer.

Anonymkode: bfa24...116

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Samboer stopper meg alltid når jeg sleiker henne. Dvs. kan holde på lenge men hun stopper meg før hun kommer. Hvorfor gjør hun dette? Hun er en squirter, mulig hun ikke vil grise til sofa og seng? Kanskje jeg egentlig ikke er flink? 
Hvis hun har drukket får jeg lov å «fullføre» av og til, og da squirter hun. 

Stopper mannen når det blir for følsomt eller han er for hardhendt eller ivrig. Gir noen hint/sagt i fra.Men tilslutt blir det for mye og da klarer jeg ikke mer. Noen ganger vil jeg bare ha kuken inni meg når det går for meg :)

Anonymkode: 7b249...afe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kanskje det er for følsomt eller at hun vil kjenne deg inni. Kanskje du kan spørre hun?evt tips til om du kan gjøre det bedre eller om det er bra.

Anonymkode: 7b249...afe

AnonymBruker
Skrevet

Kan være mange grunner, og umulig for noen her å svare på... men, kan svare for meg selv. Jeg elsker å komme med mannen inni meg, så stopper også mannen før jeg kommer for å ha han inni meg når jeg kommer 😊

Anonymkode: e7c0b...804

• Liker 2
Skrevet

Kan være at hun er veldig følsom der og at det blir for mye? Skjer noen ganger med meg, at det blir for intenst også mister jeg egt litt konsentrasjon. Så da vil jeg heller fullføre med penetrering istedet. Er også digg å komme sammen🤪

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig å svare på. Kanskje hun vil unngå «gris» (skifte på sengetøy etc), eller kanskje hun bare ikke vil komme slik. Det hender jeg stopper partner også før jeg kommer, ikke fordi det ikke er deilig, men fordi jeg mister litt lysten etter jeg kommer, så jeg vil ha han inni meg når jeg er supertent. Noen ganger blir man også litt utålmodig og «må» ha han med en gang. Så det trenger ikke å bety at hun ikke nyter det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det hun som vanligvis gjør rent etterpå? Kan være noe der, som du antydet selv.

Anonymkode: aded0...905

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har jo allerede svaret!

hun vil ikke mer, fordi hun heller vil knulle. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du må spørre henne, men jeg kan snakke fra egen erfaring. Om hun er som meg det vet jeg ikke. 

Jeg stopper han fordi jeg kjenner at jeg IKKE kommer til å klare å komme av det. 

Når jeg drikker får jeg selvfølelsen nok til å la han bli ferdig og da slapper jeg bedre av. Men da hender det alkoholen kikker litt for mye inn, og alkohol gjør jo også sånn at det blir litt vanskeligere å komme. 

I edru tilstand blir jeg sykt kåt, men kommer liksom ikke over den «kneipa» til å få orgasme. 

Jeg får lett orgasmer når jeg er alene. Både med leketøy, men også med bare fingrene. 

Er ikke noe de jeg har vært med kunne gjort annerledes, for de har vært flinke. 

Men så ligger jeg jo der, og føler meg ikke helt komfortabel, selv om jeg later som (og prøver!).. 

Derfor er det mye lettere å bare gi opp, og be om å heller bli knulla, i steden for å bare ligge der og føle meg ytmyket og føler på presset på å «skynde meg» for jeg merker jo fyren blir sliten av å slikke i en evighet uten at jeg kommer.  

Jeg har en veldig fin kropp (sier både gutter og jenter til meg), jeg er slank, sterk og har former. Så jeg burde jo ikke ha hatt dårlig selvfølelse.

MEN jeg har operert brystene (noe jeg angrer på), men var nødvendig for meg da jeg var så å si flatbrystet (selv om jeg var normalvektig). Prøvde i tenårene å gå opp i vekt og ble litt lubben, med vilje, for å få pupper, uten at puppene ble større. Så da tok jeg silikon. Jeg begynte å trene enda mer og er ikke lenger lubben.

Men selv om de jeg har vært med har visst jeg har silikon (og noen har ikke visst det), så synes jeg det er veldig flaut å vise arrene. Arrene er veldig fine, men jeg har ikke lyst til å innrømme at jeg har operert meg, og ved å bli slikket, blir det ganske åpenlyst hva jeg har gjort med puppene, for man kan jo se det når man ligger på ryggen og han er nederst og har full tilsyn. Så blir jeg jo liggende og prøve å skjule det, og fokuserer på å ikke bli «avslørt» for å ha operert (til og med de som vet jeg har gjort det, prøver jeg å skjule det for, fordi jeg angrer så sykt og føler meg ikke komfortabel med å ha «plastikk» inni der)..

Problem nummer to er at jeg er veldig nervøs for hvordan «orgasme» fjeset mitt ser ut neden i fra, synes ikke det er så pent da, så da bekymrer jeg meg for det også.

Dessuten føler jeg at jeg får dobbelthake, når jeg ligger sånn i den stillingen. Hvis jeg står, eller sitter så har jeg ikke dobbelthake, men har det når jeg ligger med en liten pute under hodet.. 

Problem nummer tre, er at jeg innerst inne er litt lei meg, (den dårlige selvfølelsen kommer inn) jeg tenker plutselig på andre jenter han har vært med, og selv om jeg ikke akkurat er jomfru selv, så er det turn off når tanker kommer om alle de andre flotte jentene han har vært med før meg. Jeg prøver selvfølgelig å ikke fokusere på det, men er ikke så lett. Dette tørr jeg selvfølgelig ikke å si høyt! 

Så det kan være masse grunner til at ei jente ikke vil la deg fullføre, som oftest sitter det i hodet, psykisk dårlig selvfølelse. Jeg har veldig bra selvtillitt ellers, er sosial osv, men er bare alle bekymringer som kommer, som skaper problemene. 

Hvis jeg er sammen med en fyr og virkelig stoler på han, så er det selvfølgelig mye lettere enn med fuckfriends. Men hvis dette problemet har vært før, så har jeg det innebygd i hodet, at det ikke kommer til å gå, og da går det selvfølgelig ikke. Nør man innstiller seg på forhånd og er overbevist over at man ikke klarer det, fordi det har gått galt så mange ganger før så blir det vanskelig. 

Siden dette har blitt et problem, så har jeg prøvd å løse det ved å bruke sexleketøy med partner, da kommer jeg alltid. Men da har et nytt problem oppstått, jeg er så vant til den harde og raske stimuleringen til et leketøy, at en tunge ikke gir like mye følelse lengre.. 

Hva skal jeg gjøre? Tips? 

Anonymkode: 1d055...614

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At hun heller vil knulle kan ha en bakenforliggende grunn, som for eksempel dårlig selvfølelse, problemer med å få orgasme ved slikking. Da vil man selvfølgelig heller knulle, noe som føles mye tryggere og enklere ut. Hvis hun hadde klart å komme ved slikking så hadde hun selvfølgelig latt deg, og hun hadde elsket det! 

En annen ting er at sex skjer ofte fordi fyren vil og jenta er våt og selvfølgelig villig. Men hun er kanskje ikke kjempe klar likevel. 

Hvis jeg ikke har onanert på 1 uke, så blir jeg skikkelig kåt! Eller hvis jeg har sovet i senga med en fyr i 3 dager uten sex/onanering, så kan jeg plutselig våkne rundt kl 4-5 på morningen/natta å være så kåt at hvis jeg jokker litt på puta så kommer jeg😂 OG jeg tror det er når man er SÅ kåt at det også er lettere å få orgasme under feks. Slukking. 

Det er stor forskjell på å bli kåt på «kommando/under press, eller fordi det er «forventet» fordi man har forplay, og det å virkelig  virkelig være tent og har vært det en stund på noen dager som beskrevet over! 

Jeg blir selvfølgelig veldig våt og ganske kåt av å kline, kose og forplay. Men selv om jeg blir våt og ganske kåt, så er ikke det like intenst som når jeg VIRKELIG er sulten på pikk! 

Som regel når jeg har blitt slikket, så er det fordi vi har møttes en kveld, legger oss og skal ha sex. Eller møtes på dagtid, ser en film, lager mat, gjør noen aktiviteter, for så å dra hjem og skal ha sex. Men da er det ikke like lett å komme, som når man feks. har vært 1 uke uten å ha onanert, eller hvis man er i flere døgn med hverandre og plutselig våkner opp drit våt på natta. (Men da ligger jo ofte fyren og sover og orker ikke😢😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan rett og slett være at hun egentlig ikke liker å bli slikka så veldig godt. Personlig er jeg ikke særlig glad i å bli slikka, men han gjør det for at jeg skal bli varma opp. Hun vil sikkert bare kjenne deg inni seg 

Anonymkode: 5b52b...08e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik som henne selv. Jeg elsker når mannen min gjør det og det er utrolig godt. Han er den flinkeste på det jeg noen gang har hatt. Men jeg synes det er likevel vanskelig å komme på den måten. Jeg kommer noen ganger slik men ofte så er det bare en veldig fin oppvarming før jeg ikke klarer vente mer og trenger kjenne han penetrere meg. Synes de to ting utfyller hverandre til en deiligere opplevelse. 

Anonymkode: b0261...1e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan rett og slett være at hun egentlig ikke liker å bli slikka så veldig godt. Personlig er jeg ikke særlig glad i å bli slikka, men han gjør det for at jeg skal bli varma opp. Hun vil sikkert bare kjenne deg inni seg 

Anonymkode: 5b52b...08e

Til trådstarter. 

Dette er jo et annet eksempel på hva grunnen kan være. Dette er jo en enkel og kort grunn, som du dessverre ikke får gjort noe særlig med, og dama de får heller ikke gjort noe med det.  

MEN den gode nyheten er at selv om dette kan være en grunn nå, kanskje til og med til neste år, og om 5 år, så betyr det ikke at dette er en grunn som er kronisk. Som alt annet kan ting gå i «sykluser», endringer kan skje. Det betyr at om kanskje en stund, eller om flere år, så kan det hende hun vil like å bli slikket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis hun hadde klart å komme ved slikking så hadde hun selvfølgelig latt deg, og hun hadde elsket det! 

SPRØYT!

Slutt å uttale deg om ting du tydeligvis ikke vet noe om. Knulling er rett og slett bare bedre for noen av oss. 

Anonymkode: f8d2b...0fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

SPRØYT!

Slutt å uttale deg om ting du tydeligvis ikke vet noe om. Knulling er rett og slett bare bedre for noen av oss. 

Anonymkode: f8d2b...0fa

Ja, det kan hende det er en så enkel grunn som det. Men isåfall er det ikke noe man får gjort noe med i nå-situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er slik som henne selv. Jeg elsker når mannen min gjør det og det er utrolig godt. Han er den flinkeste på det jeg noen gang har hatt. Men jeg synes det er likevel vanskelig å komme på den måten. Jeg kommer noen ganger slik men ofte så er det bare en veldig fin oppvarming før jeg ikke klarer vente mer og trenger kjenne han penetrere meg. Synes de to ting utfyller hverandre til en deiligere opplevelse. 

Jeg er forresten enig i det flere har nevnt, at når man har drukket så slapper man mer av. Mannen min blir forsåvidt litt slått ut av alkohol så det har ikke skjedd mye for oss hehe 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det nesten alltid slik....om det er mer en oralsex. Han slikker meg til jeg er ganske nærme, så inn med pikken. Knuller meg til orgasme, helt himmelsk 🥰

Noen ganger vil han bare slikke meg til orgasme.

Anonymkode: 5e60c...70e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...