AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Endel menn har blitt overrasket over at jeg var så våt så fort, når de har fingret meg før sex. Virker nesten som det er uvanlig. At de ikke forventet at jeg var klar enda. Føler nesten det er litt turnoff? Blir så våt at det ofte kommer lyder ved feks fingring. Er det turnoff? Anonymkode: 970be...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Hvorfor spør du, har disse mennene uttrykt at det er turn-off? Anonymkode: 951b4...f56 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor spør du, har disse mennene uttrykt at det er turn-off? Anonymkode: 951b4...f56 Usikker, derfor jeg spør. De har tydelig blitt paff iallefall. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke. Men jeg synes faktisk det er flaut at jeg blir så fort våt og at det også kommer lyder. Anonymkode: 970be...c0f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Jeg blir også våt med en gang, og har bare fått positiv tilbakemelding på det. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle vært turn-off? Anonymkode: 951b4...f56 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Usikker, derfor jeg spør. De har tydelig blitt paff iallefall. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke. Men jeg synes faktisk det er flaut at jeg blir så fort våt og at det også kommer lyder. Anonymkode: 970be...c0f Kanskje de tror det er utflod. Anonymkode: 2a359...c6a
Milky Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Jeg blir også klissvåt før han rekker å begynne å fingre/slikke.. noen ganger kan det komme litt «plaske» lyder hvis han fingrer fort. Men ikke opplevd det som turn off så du er ikke alene om det😊 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 For meg høres dette ut som et luksusproblem. Tror de aller fleste menn vil syns dette er veldig turn on. Jeg er motsatt - tar tid å bli våt selv om jeg er kåt, og det er jo ganske irriterende for begge.. Anonymkode: 68ef7...dea 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Kan du ikke holde deg til en mann så slipper du denne usikkerheten. Med en god og trygg partner så finner dere ut av ting sammen. Anonymkode: 9d51d...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Aldri opplevd at en mann syntes det er turn off. Jeg blir plaskvåt omtrent av bare litt kos og hint om sex 😅har ikke akkurat fått klager, heller tvert om. Anonymkode: d24eb...05a 1
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Det er meget tennende. Vet at det eksisterer noen få gutter som ikke liker at det skal være så utrolig vått, men mennesker med slik mentalitet vil man egentlig ikke ha sex med heller. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Det er jo bare deilig. Praktisk OG godt for hans selvtillit.
sicario Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Endel menn har blitt overrasket over at jeg var så våt så fort, når de har fingret meg før sex. Virker nesten som det er uvanlig. At de ikke forventet at jeg var klar enda. Føler nesten det er litt turnoff? Blir så våt at det ofte kommer lyder ved feks fingring. Er det turnoff? Anonymkode: 970be...c0f Hvorfor i all verden skulle det være en turn off? bare vær fornøyd med egen fysiologi du. Det er bare kroppen din som gjør seg klar til samleie/penetrasjon av fødehølet. Utelukkende positivt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 Jeg og er sånn - er klar lenge før han kommer ned dit.. Så noe forspill er strengt talt helt unødvendig! Anonymkode: a02db...0b8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Usikker, derfor jeg spør. De har tydelig blitt paff iallefall. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke. Men jeg synes faktisk det er flaut at jeg blir så fort våt og at det også kommer lyder. Anonymkode: 970be...c0f Samme her, blir kjempe flau, har alltid brukt å gå på do for å tørke bort før vi har sex. Anonymkode: fe75a...67e
Gjest Tranma Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 Sånn tror jeg mange er. Nyt det. Etter overgangsalderen virker det som det tørker opp 😅
mannfolket Skrevet 27. mars 2021 #16 Skrevet 27. mars 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Endel menn har blitt overrasket over at jeg var så våt så fort, når de har fingret meg før sex. Virker nesten som det er uvanlig. At de ikke forventet at jeg var klar enda. Føler nesten det er litt turnoff? Blir så våt at det ofte kommer lyder ved feks fingring. Er det turnoff? Anonymkode: 970be...c0f Ingenting er bedre enn en våt, kåt og klar kvinne. Ganske perfekt er du!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #17 Skrevet 27. mars 2021 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Det er meget tennende. Vet at det eksisterer noen få gutter som ikke liker at det skal være så utrolig vått, men mennesker med slik mentalitet vil man egentlig ikke ha sex med heller. Gutter med liten pikk. De føler det blir trangere når det ikke er så vått der. Gutter med tykk penis liker at det er vått. Jeg har opplevd det samme som deg TS, at gutter blir sjokkert at jeg er sååå våt og så fort! De spør, er du så kåt hele tiden? Men de mener det positivt til meg da. Anonymkode: 32574...32a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 Min elsker at jeg er så våt og kåt og klar ... Men jeg tolker det litt som at en kvinne skulle sagt til en mann at han er bare SÅÅÅ STOOOOR. Anonymkode: 2a359...c6a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 mannfolket skrev (44 minutter siden): Ingenting er bedre enn en våt, kåt og klar kvinne. Ganske perfekt er du! Alle kvinner blir våte når de er kåte, dette er vel snakk om VELDIG våt. Dette ødelegger ofte friksjonen for mannen og det er vel ingen mann som syns det er deilig å knulle noen når de ikke kjenner noe? Husker uttrykket "som å knulle en bøtte vann" back in the days... Anonymkode: fe75a...67e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #20 Skrevet 27. mars 2021 Det er bare vidunderlig. Kvinner som er våt og kåt, som du beskriver, er noe av det deiligste som fins Anonymkode: eecbc...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå