AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Jeg skrev akkurat til eks-dama mi at jeg ikke ville være i et forhold mer, og at jeg vil være litt fri nå. Så svarte hun «ja, jeg har tenkt på det selv og tror det er best at vi avslutter nå. Jeg må fokusere på studiene mine også». Av en eller annen grunn ble jeg så lei meg. Jeg vet ikke en gang hvorfor, da jeg la forslaget om å slå opp?🤔😔 hva hadde dere svar på brudd mld? Anonymkode: 3f477...e33
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Det er jo fint at dere er enige. Men jeg skjønner hva du mener, jeg vil helst at han skal ha lyst på meg selv om jeg ikke har lyst på ham! Høres jo helt sykt ut, men jeg tror det er vanlig å føle sånn, samme hva folk sier. Anonymkode: 9b7ea...b1f 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Da jeg slo opp med eksen fordi han hadde blitt veldig fraværende og jeg følte ikke han var i forholdet lenger, sa han at han var enig, fordi da slapp han å være utro mer..... Anonymkode: 73fa6...8d9 23
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da jeg slo opp med eksen fordi han hadde blitt veldig fraværende og jeg følte ikke han var i forholdet lenger, sa han at han var enig, fordi da slapp han å være utro mer..... Anonymkode: 73fa6...8d9 Men det er jo bare får å slå tilbake. Han var nok ikke utro. Anonymkode: 80a4e...8da 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Håper ikke dere klager på at det finnes krig og elendighet i verden, når dere tross alt på dette nivået bryr dere såpass mye om egoene deres. Anonymkode: 47a14...1d4 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Håper ikke dere klager på at det finnes krig og elendighet i verden, når dere tross alt på dette nivået bryr dere såpass mye om egoene deres. Anonymkode: 47a14...1d4 Hæ? 😅 Anonymkode: 9b7ea...b1f 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er jo bare får å slå tilbake. Han var nok ikke utro. Anonymkode: 80a4e...8da Ja, man kunne nok tro det, men jeg fikk det bekreftet i ettertid at det stemte. Anonymkode: 73fa6...8d9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Er dere 12 år som slår opp skriftlig? Anonymkode: ff682...a29 19
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, man kunne nok tro det, men jeg fikk det bekreftet i ettertid at det stemte. Anonymkode: 73fa6...8d9 Åja.. den er kjip, men da var det enda godt du slo opp! Anonymkode: 80a4e...8da
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Jeg lo da kjæresten slo opp....han blei veldig overraska, og sa rett ut at han hadde forventa at han gråt. Jeg lo fordi jeg var i sjokk og først ikke trodde mine egne ører. Jeg visste at han hadde lagd all den gode maten fordi hadde til hensikt å si noe viktig, men han hadde vært nostalgisk med vårt forhold, så jeg forventa erklæringer om kjærlighet eller kanskje tom et frieri. Så det kjentes absurd. Jeg prøvde hardt å ta alt inn. Vi hadde jo snakka om ekteskap. Jeg sa at jeg var enig i at vi sto ved et veiskille, og enten burde gifte oss eller slå opp. Han sa at alle han kjente likte meg og ville at han skulle gifte seg med meg, men at han ikke ville. Han måtte få være en fri sjel. Jeg sa at han var bra sjalu til å være en fri, men at jeg håpte at å være singel ville løse sjalusien hans. Han sa at jeg skulle få meg ny kjæreste og få unge med ham, det ville gå greit pga jeg er pen. Jeg hadde ingen steder å dra. Det var langt på kveld i hans by, jeg var berusa og skulle fly hjem tidlig neste morgen. Han ville gjerne ha sex. Og gjerne sove inntil. Smilte. Og hviska meg i øret at han elska meg mer enn jeg elska ham. Så sto jeg opp og pakka alt, inkludert maten han hadde spesialbestilt til meg, og som jeg nå skjønte var smøregave sånn at ingen skulle si at han var gjerrig etc. Neste morgen hadde vi sex igjen, så kom kvalmen min. Han lagde fin frokost og blei sur fordi jeg ikke spiste. Så begynte han å bable om at jeg nok bare kom til hans by for å feriere. Jeg sa at jeg hadde pleid å komme dit for hans skyld. Det virka som han blei irritert fordi han ikke fikk meg i ei felle, han mumla at det var bra svart. Så lagde han matpakke til meg, sjøl om jeg sa at jeg ikke var sulten. Han så sint ut, og sa at det var ubehagelig at jeg var blitt så kald. Jeg sa, jeg vet ikke hva du forventer av damer du dumper. Han sa gråt eller smil. Han sa at det ikke var det at han ikke likte meg, egentlig kunne vi ha truffet hverandre mye lenger, men han ville ikke gifte seg. Det visste jeg vel, at han ikke var typen til å slå seg til ro! Jeg sa at hva han gjorde og ikke gjorde framover, ikke lenger var mitt problem. Da bussen til flyplassen kom, ville han ha mange kyss. Han fikk ett. På flyplassen kasta jeg opp, kasta p-pillene, kasta matpakka, fortsatte å kaste opp og kasta tom opp på jobb tidlig neste morgen. Gråt en del, var sint, og meldte meg på datingsider. Drømte at forholdet døde og at vi begravde det. Hvis jeg så bilder av eksen, virka han så ekkel og dum. Nå har eksen stalka meg på nett i nærere 2 år. Men der finner han ingenting om den nye kjæresten min. Anonymkode: 8779d...7b2 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 har enda vondt minne da min ex slo opp med meg. Hjalp henne mye med å redde leilighet, penger og solgte bilen for og hjelpe ho ut av en dyp grav. Så drar hun til en kompis en uke etterpå for hun skulle til bestevennina si. Så fikk jeg denne meldingen 3 timer etter hun dro til henne.. Hun ble sammen med fyren hun dumpa meg for, og hun er nå samboer med han. Anonymkode: ef740...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 Det at man er enig høres ut som et optimalt brudd. Slemt å ønske at hun skal ha det vondt og ha kjærlighetssorg. Tenker det verste svaret man kan få er: "Jeg er gravid". Anonymkode: 7261b...b4d 7
Antiviruset Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skrev akkurat til eks-dama mi at jeg ikke ville være i et forhold mer, og at jeg vil være litt fri nå. Så svarte hun «ja, jeg har tenkt på det selv og tror det er best at vi avslutter nå. Jeg må fokusere på studiene mine også». Av en eller annen grunn ble jeg så lei meg. Jeg vet ikke en gang hvorfor, da jeg la forslaget om å slå opp?🤔😔 hva hadde dere svar på brudd mld? Anonymkode: 3f477...e33 Da er du bare usikker på om dette er rett eller ikke. Jeg hadde ikke svart i det hele tatt. Bare tatt svaret til etterretning og vært glad for at hun ikke tok det så tungt. Føler du noe annet er det fordi du er usikker på om dette er det rette. Det er jo ditt valg og ditt problem. 3
Antiviruset Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det at man er enig høres ut som et optimalt brudd. Slemt å ønske at hun skal ha det vondt og ha kjærlighetssorg. Tenker det verste svaret man kan få er: "Jeg er gravid". Anonymkode: 7261b...b4d ha ha ha ha det hadde vært klasse Tipper mannen som slo opp da hadde fått angst Der røyk de millionene i fremtidig barnebidrag gjennom 20 år minst. 3
CorvusCorax Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 Høres ut som du slår opp fordi du ønsker bekreftelse fra henne. Du ønsker å høre at hun ikke vil miste deg. Eller du er sadistisk og ønsker at hun har det vondt. Hva er det? Om du virkelig er 100% sikker på at du ønsker å gå videre burde ikke en slik melding vekke en negativ respons, heller en lettelse, slik at dere kan fortsette som venner. 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #16 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg lo da kjæresten slo opp....han blei veldig overraska, og sa rett ut at han hadde forventa at han gråt. Jeg lo fordi jeg var i sjokk og først ikke trodde mine egne ører. Jeg visste at han hadde lagd all den gode maten fordi hadde til hensikt å si noe viktig, men han hadde vært nostalgisk med vårt forhold, så jeg forventa erklæringer om kjærlighet eller kanskje tom et frieri. Så det kjentes absurd. Jeg prøvde hardt å ta alt inn. Vi hadde jo snakka om ekteskap. Jeg sa at jeg var enig i at vi sto ved et veiskille, og enten burde gifte oss eller slå opp. Han sa at alle han kjente likte meg og ville at han skulle gifte seg med meg, men at han ikke ville. Han måtte få være en fri sjel. Jeg sa at han var bra sjalu til å være en fri, men at jeg håpte at å være singel ville løse sjalusien hans. Han sa at jeg skulle få meg ny kjæreste og få unge med ham, det ville gå greit pga jeg er pen. Jeg hadde ingen steder å dra. Det var langt på kveld i hans by, jeg var berusa og skulle fly hjem tidlig neste morgen. Han ville gjerne ha sex. Og gjerne sove inntil. Smilte. Og hviska meg i øret at han elska meg mer enn jeg elska ham. Så sto jeg opp og pakka alt, inkludert maten han hadde spesialbestilt til meg, og som jeg nå skjønte var smøregave sånn at ingen skulle si at han var gjerrig etc. Neste morgen hadde vi sex igjen, så kom kvalmen min. Han lagde fin frokost og blei sur fordi jeg ikke spiste. Så begynte han å bable om at jeg nok bare kom til hans by for å feriere. Jeg sa at jeg hadde pleid å komme dit for hans skyld. Det virka som han blei irritert fordi han ikke fikk meg i ei felle, han mumla at det var bra svart. Så lagde han matpakke til meg, sjøl om jeg sa at jeg ikke var sulten. Han så sint ut, og sa at det var ubehagelig at jeg var blitt så kald. Jeg sa, jeg vet ikke hva du forventer av damer du dumper. Han sa gråt eller smil. Han sa at det ikke var det at han ikke likte meg, egentlig kunne vi ha truffet hverandre mye lenger, men han ville ikke gifte seg. Det visste jeg vel, at han ikke var typen til å slå seg til ro! Jeg sa at hva han gjorde og ikke gjorde framover, ikke lenger var mitt problem. Da bussen til flyplassen kom, ville han ha mange kyss. Han fikk ett. På flyplassen kasta jeg opp, kasta p-pillene, kasta matpakka, fortsatte å kaste opp og kasta tom opp på jobb tidlig neste morgen. Gråt en del, var sint, og meldte meg på datingsider. Drømte at forholdet døde og at vi begravde det. Hvis jeg så bilder av eksen, virka han så ekkel og dum. Nå har eksen stalka meg på nett i nærere 2 år. Men der finner han ingenting om den nye kjæresten min. Anonymkode: 8779d...7b2 Dette er noe av det merkeligste jeg har lest🤔 Anonymkode: b727f...e1e 12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #17 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skrev akkurat til eks-dama mi at jeg ikke ville være i et forhold mer, og at jeg vil være litt fri nå. Så svarte hun «ja, jeg har tenkt på det selv og tror det er best at vi avslutter nå. Jeg må fokusere på studiene mine også». Av en eller annen grunn ble jeg så lei meg. Jeg vet ikke en gang hvorfor, da jeg la forslaget om å slå opp?🤔😔 hva hadde dere svar på brudd mld? Anonymkode: 3f477...e33 Akkurat det svaret måtte vel være en lettelse? De gangene jeg har slått opp, har det vært veldig vanskelig, fordi jeg ikke ville såre, og da hadde nettopp et slikt svar vært veldig godt. Anonymkode: e67d4...599 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 Det verste svaret/reaksjonen jeg har fått var at han prøvde å ta livet sitt. Måtte rive fra han tau når han skulle gå å henge seg, ta fra han kniver og holde han fast når han prøvde å knivstikke seg osv. Han knivstakk seg rett ved hovedpulsåra på låret, så han hadde egentlig flaks. Vi bor fremdeles sammen..... Anonymkode: 824eb...07a 3
CorvusCorax Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det verste svaret/reaksjonen jeg har fått var at han prøvde å ta livet sitt. Måtte rive fra han tau når han skulle gå å henge seg, ta fra han kniver og holde han fast når han prøvde å knivstikke seg osv. Han knivstakk seg rett ved hovedpulsåra på låret, så han hadde egentlig flaks. Vi bor fremdeles sammen..... Anonymkode: 824eb...07a Hvorfor bor dere sammen? Skaff mannen hjelp, slik at du tør å gå videre. Du bærer tydeligvis på et ansvar, som ikke er ditt. 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #20 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det verste svaret/reaksjonen jeg har fått var at han prøvde å ta livet sitt. Måtte rive fra han tau når han skulle gå å henge seg, ta fra han kniver og holde han fast når han prøvde å knivstikke seg osv. Han knivstakk seg rett ved hovedpulsåra på låret, så han hadde egentlig flaks. Vi bor fremdeles sammen..... Anonymkode: 824eb...07a ??? Anonymkode: 3eb3c...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå