AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Hei! For to år siden møtte jeg en mann og vi begynte å henge sammen. Etter hvert begynte vi og hadde sex og ble etter hvert kjærester. Vi bodde aldri sammen, men sov sammen nesten hver eneste kveld. Etter at vi hadde vært sammen i over ett år så flyttet jeg ganske langt unna. Han har aldri vært å besøkt meg, men sier at han skal komme. Har vært å besøkt han flere ganger. Vi snakker aldri sammen på telefon, men sender en del meldinger. Føler ikke at han er så interessert i meg og mitt liv, selv om han sier at han elsker meg og vil alltid tilbringe tid med meg. Han har sagt at han ikke ønsker å gifte seg eller få barn til denne verden. Og han snakker ofte som at vi ikke kommer til å være sammen i fremtiden. Samtidig sier han i blant at han vi burde flytte sammen. Jeg er 30 år (han er ett par år eldre) og har lyst på familie. Jeg vet ikke om jeg egentlig elsker ham, og selv om det er mange ting ved han som jeg elsker og jeg elsker å tilbringe tid med han, så er det flere ting ved han, hans liv og hvem han er som jeg ikke kan eller vil ha en fremtid med. Samtidig klarer jeg ikke avslutte forholdet. Vi har hatt flere krangler hvor vi sier utrolig mye stygt til hverandre - spesielt er det han som sier stygge ting. Vet ikke om jeg skal stole på det han sier når vi krangler, eller om det bare er ting han sier fordi han er sint eller lei seg. Savner at han virkelig viser at han elsker meg, og i blant så føler jeg at han gjør det. Vet han har hatt en tøff oppvekst og har det fremdeles tøft. Her var det lite sammenheng, men håper noen har noen gode tips for hvordan jeg kan gjøre det slutt med min fine kjæreste, og klare å holde fast ved det. Anonymkode: 80d25...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Hver eneste dag de siste to årene så har jeg ønsket å være med ham og jeg tenker på han hele tiden. Føler at jeg elsker ham, men vet samtidig at vi ikke har noen fremtid sammen. Anonymkode: 80d25...c3d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Du elsker vel tanken på det som kunne ha vært, men når det kommer til stykket elsker du ikke han in real life, er heller fantasien som du elsker av hva dere kunne ha vært. Anonymkode: 2e387...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå