AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Jeg er ikke den type person som ligger rundt og har bare hatt sex med to i hele mitt 28-årige liv, har aldri kjent på behovet for å ligge rundt og er svært selektiv med hvem jeg ligger med, men for en uke siden gjorde jeg en stor tabbe og lå med en mann som jeg vil karakterisere som en drittsekk i dag. Han ble stille etter at vi lå sammen og nå har jeg hørt av mange at han driver og sjekker opp mange, og jeg kjenner jeg blir kvalm av tanken på at jeg lå med fyren. Siden jeg er så selektiv med hvem jeg ligger med har jeg tatt dette tungt. Noen som har noe gode råd eller ord å komme med? Har skuffet meg selv til de grader, og det er det som er vondest. Anonymkode: bb988...239 2
Uredd Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Alle gjør feil, og mange er ikke som man tror. Men, ble du lurt, eller tok du bare feil? 15
Morten1 Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Prøv å ikke tenk for mye på det, gjort er gjort, du kan ikke gjøre noe for å ta det tilbake. 4
Hannah80 Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 På hvilken måte ble du lurt? Sa han at han var interessert i noe seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Uredd skrev (1 time siden): Alle gjør feil, og mange er ikke som man tror. Men, ble du lurt, eller tok du bare feil? Alle er ikke som man tror og nå føler jeg meg naiv. Er vanligvis en god menneskekjenner, så forstår ikke hva som skjedde og er flau nå. Føler meg lurt siden han løy til meg. Anonymkode: bb988...239 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Morten1 skrev (1 time siden): Prøv å ikke tenk for mye på det, gjort er gjort, du kan ikke gjøre noe for å ta det tilbake. Det er sant. Skal gjøre mitt ytterste for ikke gjøre samme tabbe igjen, for dette føles ikke bra. Anonymkode: bb988...239
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Hannah80 skrev (1 time siden): På hvilken måte ble du lurt? Sa han at han var interessert i noe seriøst? Ja, han sa han var interessert og at han likte meg. Anonymkode: bb988...239 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Du er veldig streng med deg selv, og det er en vanlig reaksjon, når du har tapt kontroll over situasjonen. Fokuser fremover, og gi deg selv litt rom for å feile. Anonymkode: 9cf3f...ca2
Uredd Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Alle er ikke som man tror og nå føler jeg meg naiv. Er vanligvis en god menneskekjenner, så forstår ikke hva som skjedde og er flau nå. Føler meg lurt siden han løy til meg. Anonymkode: bb988...239 Hvis han løy, så det rimelig å hevde at man ble lurt. Han seilte under falskt flagg. Men, jeg tror du stiller strenge krav til deg selv, og dermed sliter du mye mer enn du trenger å gjøre. På alle områder i livet er det så utrolig mye bedre å være seg selv, akseptere en selv og eie den man er. Ingen er perfekt, og det å prøve å bli det, vil mislykkes uansett, og du legger for mye på deg sånn som nå. Dette gjelder alt i livet, og ikke bare hvem du her sex med. Han var en drittsekk. La det være hans problem og ikke ditt. Forhåpentligvis hadde du sex med ham fordi du hadde lyst, og forhåpentligvis hadde du glede av sexen. La det derfor bare være det det var. God sex med en mann du var tiltrukket av. Ikke gjør det til noe mer problematisk enn det. Det er ingen som teller til slutt allikevel. 2
Milky Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, han sa han var interessert og at han likte meg. Anonymkode: bb988...239 Interessert i hva? Ha sex eller trodde du han ville noe mer? 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Det kan være han trodde han var interessert, men endret mening etter sexen. Mener å ha lest det kalles "post nut clarity", eller noe sånt. Ikke alle passer sammen, og dating med flere partnere er visst nok normalt. Anonymkode: 93f8a...92e 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan være han trodde han var interessert, men endret mening etter sexen. Mener å ha lest det kalles "post nut clarity", eller noe sånt. Ikke alle passer sammen, og dating med flere partnere er visst nok normalt. Anonymkode: 93f8a...92e Tror jeg ingenting på. Ts: les deg opp om røde flagg. Anonymkode: c47bd...a40
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror jeg ingenting på. Ts: les deg opp om røde flagg. Anonymkode: c47bd...a40 Hvorfor tror du ikke på det? Det er jo ikke akkurat slik at alle damer funker seksuelt i senga selv om de selv liker å tro det. Damer er som menn akkurat like dårlige der. De er akkurat like egoistiske. De er akkurat like dårlige til å høre etter hva partner ønsker. Så jo grunnen kan godt være at han skiftet mening etter sexen. 2
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 Det er i det minste lærdom, og ikke din feil. Vi har alle hatt sex med noen vi angrer på. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, han sa han var interessert og at han likte meg. Anonymkode: bb988...239 Det er ikke å lure eller lyve. Han var jo tydeligvis interessert og likte deg tydeligvis. Men å ghoste er dårlig gjort. Anonymkode: edf08...fc1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #16 Skrevet 27. mars 2021 Siden det ikke betyr noen verdens ting eller har noen betydning i praksis, bør dette bare gå i glemmeboken. Anonymkode: 95750...ef8 1
blaffen Skrevet 27. mars 2021 #17 Skrevet 27. mars 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke den type person som ligger rundt og har bare hatt sex med to i hele mitt 28-årige liv, har aldri kjent på behovet for å ligge rundt og er svært selektiv med hvem jeg ligger med, men for en uke siden gjorde jeg en stor tabbe og lå med en mann som jeg vil karakterisere som en drittsekk i dag. Han ble stille etter at vi lå sammen og nå har jeg hørt av mange at han driver og sjekker opp mange, og jeg kjenner jeg blir kvalm av tanken på at jeg lå med fyren. Siden jeg er så selektiv med hvem jeg ligger med har jeg tatt dette tungt. Noen som har noe gode råd eller ord å komme med? Har skuffet meg selv til de grader, og det er det som er vondest. Anonymkode: bb988...239 Mulig fyren er en rundbrenner som sier hva som helst for å få seg et ligg. Men sånn på generelt grunnlag så er det vanskelig å vite om du *egentlig* passer sammen med noen. Noen ganger finner man ut det før man kommer så langt som sexen, kanskje man finner det ut *under* sexen. Noen finner det ut etter at man har røket på villa, volvo, vovvov og 2,5 barn.. Kanskje du er *for* selektiv med hvem du ligger med? Kanskje du skal ligge med fler og heller akseptere at noen av dem vil være 'feil'? Du kan lære mye av å gjøre feil og et mislykket forhold kan lære deg mye og hvem du selv er og hva du ønsker her i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 Gi deg selv litt slack. Det er henimot umulig å aldri bli lurt av manipulative mennesker samme om det er sex eller andre ting de har på dagsorden. Kvess heller klørne og øvd deg på en velrettet kommentar. Hvis han er asshole, tar han antagelig kontakt for sex igjen om noen mnders tid. Anonymkode: aa445...68e
Mannjessheim1984 Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 Hehe, han playa deg og kjørte deg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #20 Skrevet 27. mars 2021 Synes det blir helt feil av deg å kalle det en tabbe! Du lå med han fordi du ville ligge med han - det føltes riktig der og da? Så hvorfor går du dit mentalt at du angrer fordi han ikke ville mer. Se på det som en erfaring å gå videre. Alle kan ikke være mr. Right. K27 Anonymkode: ab30e...b54 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå