Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg er skogal! og jeg er spesielt glad i sko og støvletter med høy og tynn hæl! men jeg foretrekker å bruke dem på korthårete gulvtepper.... fordi de fleste ganger når jeg går i slike hæler så hender det at jeg tråkker litt skjevt med hælen med det resultat at hælen sklir på underlaget og jeg tryner.... :blaaveis:

dette skjer da som oftest når jeg går på glatte gulv, som f.ex kjøkkengulv eller butikkgulv! men det hender også på glatte fortau :( da er det nesten livsfarlig. og om vinteren når det er is på bakken tør jeg iallefall ikke gå ut i slike hæler! men hva med dere, slike sko er lekre!!! men upraktiske.... har dere tryna på den måten jeg beskrev lengre oppe her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja jeg er skogal! og jeg er spesielt glad i sko og støvletter med høy og tynn hæl! men jeg foretrekker å bruke dem på korthårete gulvtepper.... fordi de fleste ganger når jeg går i slike hæler så hender det at jeg tråkker litt skjevt med hælen med det resultat at hælen sklir på underlaget og jeg tryner....  :blaaveis:

dette skjer da som oftest når jeg går på glatte gulv, som f.ex kjøkkengulv eller butikkgulv! men det hender også på glatte fortau :( da er det nesten livsfarlig. og om vinteren når det er is på bakken tør jeg iallefall ikke gå ut i slike hæler! men hva med dere, slike sko er lekre!!! men upraktiske.... har dere tryna på den måten jeg beskrev lengre oppe her?

Jepp, spesielt når det fester seg snø under og man kommer inn på glatte butikkgulv. Tryna så lang jeg var på Posten en dag. Skikkelig Bambi på glattisen.

Skrevet (endret)

Jeg har nok det, ja. Gang på gang, og likevel fortsetter jeg å valse runt på høye hæler :ler:

Endret av Marillia
Skrevet

Å jada, jeg er ei skikkelig kløne med hæler, senest i går kom jeg elegant skliende inn på Rimi. Det flaueste er jo at jeg ikke klarer å holde kjeft da, så jeg sa jo "oh shit!!!", og virka sikkert bare enda dummere ;) .

Ellers hater jeg brostenen i Oslo om dagen, mine tynne hæler setter seg jo fast i mellomrommet mellom stenene, og det ser iallefall ikke elegant ut!

Skrevet

Nei, kan faktisk ikke huske det...

Men jeg er livredd for å falle da - og velger praktiske sko vinterstid. Sist vinter kjøpte jeg meg noen superlekre støvletter og ville ha på de på nyttårsaften. Heldigvis var jeg forutseende og hadde med et annet par i bilen, for jeg fikk kun brukt de der - i bilen. Måtte skifte før jeg gikk ut og svimet rundt i praktiske sko ved midnatt

Skrevet

:rodme: Tryna opp de tre trinnene foran alteret i konfirmasjonen min. Rett på snørra!

Hadde 13cm høye hæler, og klarte å snuble i kjolen min og tryne.. Så ikke bra ut, sjelden det har vært så mye latter i en kirke. :ler:

Men kjipest av alt var når pappa viste fallet mitt på film ørten ganger på festen etterpå. :sur:

Men litt moro å tenke tilbake på nå! :ler:

Skrevet

Og jeg som akkurat har kjøpt meg høyhælte sko... :roll:

Øver meg litt her hjemme, og synes faktisk jeg er litt flink. ;)

Men er LIVREDD for å tryne ute med de...

Skrevet

Har tryna en gang på halvhøye hæler. Knakk ankelen liksågodt i samme slengen, men har ikke fått helt skrekke for hæler likevel. Men passer på at skoen sitter godt på foten, og at hælen ikke er høyere enn at man fint klarer å gå "normalt".

Skrevet

ja æsj det er så grusomt :( ikke bare får du hjertet i halsen i det øyeblikk du vet det går galt, men masse vitner som ser det også! var en gang i vinter jeg hadde på meg sko med ca 10 cm hæler pluss et par tommer platå under fotsålen. jeg var på h&m og de hadde nettopp vaska gulvet der så jeg, det lå en kost og ei bøtte like ved og jeg gled selvfølgelig.... heldigvis ingen som så det bortsett fra kjæresten min! men mens jeg falt prøvde jeg å ta meg for og rev ned mange øreringer fra et stativ :S

jeg elsker høyhælte sko og noenganger er det koselig å pynte seg litt med slike sko når man er og shopper! men det er dritskummelt. for eksempel på gunerius, der har de gulv i første etasje som skråner nedover når du skal inn, der pleier jeg også å gli med høye hæler men har heldigvis ikke tryna der ennå :(

Skrevet

:ler: Jepp! Elsker høye hæler sommer som vinter, på landet som i byen ! Tror knapt nok jeg eier et par fornuftige sko... ;)

Vel prøver på vinteren da, og synes sjøl jeg er fornuftig når hælen er bare 7 cm, så jeg må vel skylde meg selv..

Skrevet

Nei. Men så bruker jeg ikke høye hæler. ;) Har prøvd å gå på høye hæler, men vagler som en gås. :flau:

Skrevet

Ja jeg har det. Skadet meg så jeg kan ikke bruke høy heler mer, max 5 cm. Litt dumt da for jeg liker høy heler.

Skrevet

kan ikke gå på tynne heler, har ikke balanse til det.

men uansett, hadde sko med høye tykke heler for noe år siden, og hadde en tendens til å tråkke med tåa utenfor trappetrinnet, og *iik!* så hang jeg som limt til trappegelenderet for ikke å rutsje nedover trappa. skjedde mange ganger før jeg begynte å ta det rolig nedover trappa og gå "sidelengs"...

det skjedde på skolen, på biblioteket, uteplass osv... :sjenert:

Skrevet

Det heter hæler, ikke heler...

Skrevet

Jeg har ikke flydd rett på trynet, men jeg har flere ganger nesten-vrikket beinet. Ser ikke så smart ut det heller :rodme:

Skrevet
Ellers hater jeg brostenen i Oslo om dagen, mine tynne hæler setter seg jo fast i mellomrommet mellom stenene, og det ser iallefall ikke elegant ut!

Jeg hater også! Her om dagen satte jeg den ene hælen fast mellom brosteinene på Jernbanetorget, og det ble skikkelig bråstopp. Mens jeg stod der og forsøkte å lirke meg ut, kom det forresten en hyggelig heroinist bort til meg og lurte på om alt gikk bra.

Herregud, så teit jeg følte meg. Brostein er satans verk!

Gjest seroxata
Skrevet

jeg tryner helst når jeg går med joggesko jeg :sjenert:

høyhelte sko går ganske fint, utrolig nok.. men nå går jeg mest på det, så har vel noe med vane å gjøre?

husker iallefall jeg trynte godt et par ganger når jeg gikk med platåsko :ler:

Skrevet

Tanta mi hadde på begynnelse av 70-tallet noen forferdelig høye og smale hæler på skoene sine. Hun og min onkel skulle bare hoppe over en mur for å komme seg hjem fra fest, men tanta mi datt og vips så var hele hælen gått igjennom foten på min onkel. Det er farlig å være sexy! :)

Jeg for min del finner nesten aldri høyhæla sko. Har så små føtter, og i barneavdelingen så er det ikke akkurat et stort utvalg av sexy sko...

Skrevet

Når jeg går med stiletthæler (ikke så ofte), er jeg veldig påpasselig med hvor jeg trår. Jeg har nemlig tråkket stygt over og vrikket foten i joggesko, og etter sist gang det skjedde, fikk jeg klar beskjed om at det var operasjon neste.

Og så har jeg trynt inne på marmorgulvet pga. glatte sko, but that's something else :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...