AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Jeg sliter til tider med mye utflod, må alltid ha med 2-3 ekstra truser på jobb eller når jeg er ute. noen flere som sliter med dette? Anonymkode: 6f122...84d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Alle kvinner sliter vel med dette av og til. jeg bruker truseinnlegg hver dag så slipper så mange truser Anonymkode: 6f122...84d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Ja samme her. Særlig den første uka etter mensen, da er det mye hvitt melkeaktig Anonymkode: c5d27...2f8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Etter eggeløsning og før mensen har jeg veldig mye utflod. Må alltid ha truseinnlegg på den perioden. Bruker ikke ekstra truser. Anonymkode: 9198a...10b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Jeg har slitt med mye utflod de siste 20 årene, og når jeg vært hos gynekologen har han kommentert at det er like vått som i Vøringsfossen😄 Jeg har brukt masse truseinnlegg og vært ganske ukritisk til hvilke type truseinnlegg jeg har brukt. Har kjøpt både Libresse, always, Extra, First Price og oppdaget at alle disse inneholder plast som gjør at det blir veldig tett der nede, og det fører til mer utflod. Jeg begynte derfor å bruke økologisk truseinnlegg av 100% bomull som ikke har noe plast i seg. Hvis jeg bruker truseinnlegg bruker jeg Änglamark sitt truseinnlegg som jeg kjøper på Coop. Ellers får du kjøpt økologisk truseinnlegg på helsekostbutikker. Etter at jeg begynte med økologisk truseinnlegg, har jeg faktisk fått mindre utflod og har sluttet nesten helt med truseinnlegg. Den lille utfloden som kommer lar jeg bare gå i trusen, og så bytter jeg ofte. Anonymkode: f8029...2d4
WonderWomaan Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter til tider med mye utflod, må alltid ha med 2-3 ekstra truser på jobb eller når jeg er ute. noen flere som sliter med dette? Anonymkode: 6f122...84d Bruk truseinnlegg, det gjør jeg. Greit og hygienisk,. Jeg kjøper økologiske på coop .
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle kvinner sliter vel med dette av og til. jeg bruker truseinnlegg hver dag så slipper så mange truser Anonymkode: 6f122...84d Nei, finnes faktisk kvinner som aldri sliter med dette. Møtt noen av dem. Anonymkode: 843d7...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå