Gå til innhold

Hvorfor forventer alltid kvinner at mannen skal ta iniativet i senga og gjøre alt arbeidet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør det ikke være arbeidsfordeling også her i feminismens ånd?

Anonymkode: 10319...e6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo.

Hvilket univers bor du i?

Anonymkode: a6559...d5c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rart spørsmål.... ukjent. 

Anonymkode: 4fc7b...7dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar mye styringa ellers i hjemmet, og liker at mannen tar styringa på soverommet. Jeg kan godt være den som tar initiativ til sex, men jeg kommer for eksempel ikke om jeg er på topp. Jeg må slappe av for å komme, dermed er det også naturlig at han gjør mest av jobben. Bidrar selvfølgelig, men ikke 50/50 nei.

Anonymkode: 8a9af...ba0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er digg. 

Anonymkode: 66573...e68

• Liker 1
Skrevet

Hvem sier at kvinner alltid gjør det?

Er jeg ikke kvinne igjen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du erfaring med alle kvinner, ts?

Anonymkode: 57fea...fdb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Menn har mest testosteron, så derfor er oftest menn som driver det. Men ikke alltid

Anonymkode: 8e25b...de0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er sub. Jeg kan godt jobbe men jeg liker, nei jeg elsker det, når han tar styringa. Det gjelder å være i riktig konstellasjon... 

Anonymkode: 8fde0...ed4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn har mest testosteron, så derfor er oftest menn som driver det. Men ikke alltid

Anonymkode: 8e25b...de0

Godt poeng! Burde helt klart bestemmast avhengig av hvem som  har mestest "fanget" og/eller "fritt" testosteron! :Nikke:

Vet ikke om du er mann, dame eller troll, TS, men antageligvis har du bra med forbedringspotensial om du opplever mangel på initiativ. Som regel greit å starte der :opplyser: :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Det forventer jeg absolutt ikke, og jeg elsker å ta styringen og gjøre arbeidet selv også. Men vil helst at vi varierer på hvem som styrer ja..

hvor får du egt den påstanden fra? Regner med at du bare antar at kvinner elsker å ligge som en slappfisk under økta. Du kan umulig ha mye erfaring

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ukjent for meg at det kun er mannen som tar initiativ til sex. Men i de fleste stillinger er det jo mannen som må gjøre "arbeidet". Men det betyr jo ikke at kvinnen bare ligger der, man er jo med begge to. 

Anonymkode: 0b669...a63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er naturlig, vi er skapt slik. Du stikker støpselet inn i kontakten på veggen, ikke omvendt.

Anonymkode: d11f9...3fc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar alltid initiativ. Mannen min gjør det aldri. 
dritkjipt av han!

Anonymkode: 24240...3c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rent fra naturens side er det oftere at mannen er den dominante og kvinnen den submissive. Det finnes selvsagt mange kvinner som er dominante og menn som er submissive. Men det skjer mer ofte at kvinnen ønsker at mannen skal ta styringen. Jeg er selv en av disse submissive kvinnen, og jeg er utrolig ukomfortabel med å ta kontrollen i sexlivet.

Anonymkode: fc1c7...aa4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags damer har du vært borti, egentlig? :) 

Anonymkode: 40f70...1ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (På 27.3.2021 den 1.10):

Godt poeng! Burde helt klart bestemmast avhengig av hvem som  har mestest "fanget" og/eller "fritt" testosteron! :Nikke:

Vet ikke om du er mann, dame eller troll, TS, men antageligvis har du bra med forbedringspotensial om du opplever mangel på initiativ. Som regel greit å starte der :opplyser: :jepp:

Hva betyr "mestest"?

Anonymkode: d4294...17e

Skrevet

Kvinnen liker det å sitte på sin høye hvite hest og bli bergtatt av en vakker prins. Derfor er det slik. 

Gjest Paramount
Skrevet

Kvinner forventer ikke alltid at mannen tar initiativ og gjør alt arbeidet. De fleste forventer det kanskje. Det tror jeg er fordi det ofte er han som er den utålmodige pådriveren. Da blir det litt rart om han bare legger seg til og venter.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg håper TS forstår at dette ALLTID ikke stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...