AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Fikk ved forrige prøverunde Clomifen da jeg har sjelden eller ingen eggløsning. Har et brett igjen i pakken som ikke ble brukt da jeg ble gravid sist. Står utløpsdato i september 2020. Er igang med ny runde med prøving nå og lurer på om jeg kan ta de pillene jeg har igjen selv om de er utgått på dato? Vil nødig gå til legen/gynekolog i disse tider hvis jeg ikke må. Anonymkode: 7cff9...716
Dame1989 Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Nei det kan du ikke. Har de gått ut på dato må du ikke ta de. Ring/send mail til lege/gynekolog om spør om en resept.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk ved forrige prøverunde Clomifen da jeg har sjelden eller ingen eggløsning. Har et brett igjen i pakken som ikke ble brukt da jeg ble gravid sist. Står utløpsdato i september 2020. Er igang med ny runde med prøving nå og lurer på om jeg kan ta de pillene jeg har igjen selv om de er utgått på dato? Vil nødig gå til legen/gynekolog i disse tider hvis jeg ikke må. Anonymkode: 7cff9...716 Seriøst har jeg tatt 10 års utgått clomifen og fikk normal eggløsning av de, helt åpenbart at de funker. Velger å skrive anonymt fordi jeg sikkert får masse pes, men jeg har en jeg kjenner som er lege og hun sier at det verste som kan skje er at de Ikke virket men at tørre piller stort sett har funksjon «for evig», tross utløpsdato. Anonymkode: fe689...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå