AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 J18, har alltid perioder hvor jeg vil være sånn veldig feminin, elegant, klassisk som Audrey Hepburn, og så får jeg sånne perioder hvor jeg vil være kul, edgy som Paris Jackson og Victoria de Angelis... Klarer ikke å bestemme meg🤔 Hva slags mennesker liker dere best? Synes det er så kjedelig å være sånn nøytral mellomting som alle andre i verden, vil være annerledes på en måte Anonymkode: a84e8...fa4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Enten hører jeg bare på klassisk musikk og 50-tallsjazz fordi jeg liker det, ser på disney prinsesse-filmer og romantiske 50-tallsfilmer og sånt, øver piano osv, eller hører bare på rock og indie og øver gitar😂 Anonymkode: a84e8...fa4
neon_sun Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Hvorfor ikke bare forsette med begge stilene om du trives med begge?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Jeg er superklassisk når jeg pynter meg, men helt hettegenser og tubesokker til hverdags. Så jeg har to helt forskjellige stiler alt ettersom. Anonymkode: ad322...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Eleganse er jo tabu. Det merket jeg tidlig på barneskolen. Eleganse og grasiøsitet generelt er veldig fysj og fy. Rocka og edgy er det kuuuleeeste man kan være, selv om det krever mer å være elegant. Så vær rocka du, og så ler du crazy og er vill og glad i livet og er tøff og sexy. (og den klisjeen der) Anonymkode: f4da4...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå