Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Når jeg har surfet på nettet og ikke vil at nestemann på PC'en skal se hvilke sider jeg har vært innom, hvordan fjerner jeg den "rullegardinen" øverst i skjermbildet som viser adressene jeg har vært inne på? Har prøvd å slette både Temporary Internet files, History og Cookies, men adressene i url-vinduet blir ikke slettet. Håper noen forstår hva jeg mener.
Gjest MJ Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 (Jeg antar at du benytter Internet Explorer, benytter du en annen gi beskjed om hvilken det var.) Forsøk å lukke nettleseren etter at du har gjort det du beskrev for å se om det hjalp.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Ja jeg bruker Internet Explorer og nei, det hjelper ikke å bare lukke nettleseren. Men jeg vet at det går an å slette den "rullegardinen", men husker bare ikke hvordan.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Prøvd dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=1083293 Gjorde det engang selv, men husker ikke hvordan, du kan jo søke litt rundt her, så er det definitivt en tråd om det
Gobi Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 verktøy - alternativer for internett - Logg (trykk på sletteknappen)... Voila! Adresser borte! . .
Martha Stewart Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 verktøy - alternativer for internett - Logg (trykk på sletteknappen)... Voila! Adresser borte! . . ← Yes, det var løsningen. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå