Gå til innhold

Fredrikstad er Norges fineste og beste by 😊😊

Er du enig i at Fredrikstad er Norges beste by   

38 stemmer

1. 1. Fredrikstad er Norges fineste by, er du enig?

• Ja
      4
    • Nei
      26
    • Nøytral
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fredrikstad er en fantastisk by, jeg er utrolig glad jeg fan kjæresten min her så jeg fikk oppleve og flytte til denne fantastiske byen, skal aldri flytte herfra igjen 😊😊

Alle bør få oppleve Fredrikstad, alt er bra her 😊 det ordner seg i Fredrikstad 😊

Anonymkode: 88a7a...fd2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt en flott by, ja! Bor der ikke selv, men jeg har vært mye på besøk hos familie der. Liker meg utrolig godt i den byen 😊

Anonymkode: c0618...462

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Absolutt en flott by, ja! Bor der ikke selv, men jeg har vært mye på besøk hos familie der. Liker meg utrolig godt i den byen 😊

Anbefaler deg da å flytte hit, utrolig fin plass og bo, spesielt når du har familie her 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde der i ett år pga jobb, syntes det var forferdelig. Om vinteren var det helt dødt, lite fritidstilbud. Dro inn til Oslo hver fridag. 

Men fint vi er forskjellige :)

Anonymkode: 95fb4...7e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns du! :) Heldigvis er vi forskjellige :) 

Anonymkode: 2e7c8...6ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 22.54):

Fredrikstad er en fantastisk by, jeg er utrolig glad jeg fan kjæresten min her så jeg fikk oppleve og flytte til denne fantastiske byen, skal aldri flytte herfra igjen 😊😊

Alle bør få oppleve Fredrikstad, alt er bra her 😊 det ordner seg i Fredrikstad 😊

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Anbefaler deg da å flytte hit, utrolig fin plass og bo, spesielt når du har familie her 😊

Prøver du å selge leilighet i Fredrikstad og det går tregt? 🤣🤣

Anonymkode: 86bd8...3db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er fra andre siden av landet og har det fint her med resten av familien, men om jeg skulle bosatt meg på Østlandet ville Fredrikstad vært det mest aktuelle 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare synd de/dere høres ut som om dere er fire år når dere snakker. Uten tvil Norges styggeste dialekt. 

Anonymkode: 2f676...4b9

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Aldri vært der, kanskje jeg skulle ta en tur dit en eller annen gang, for å se om det er så fantastisk som du sier.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Catalina Culès said:

Aldri vært der, kanskje jeg skulle ta en tur dit en eller annen gang, for å se om det er så fantastisk som du sier.

Hvordan kan du finne ut det på ett besøk?

Hva ville du sett etter?

Anonymkode: e4f15...929

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk sted og dritstygg dialekt! Jeg har bodd her hele livet og klarer ikke å forstå hva folk sier.... Jeg snakker ikke dialekt....

Anonymkode: 300bd...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Fredrikstad er en fin by, det er jeg enig i. 

Anonymkode: c6d92...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Er du mindre intelligent, siden du ikke klarer å forstå dialekta på et sted hvor du har bodd hele livet? Dessuten har alle en dialekt, selv om du snakker tilnærmet standard østnorsk har du fortsatt en dialekt. Get over yourself.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tragisk sted og dritstygg dialekt! Jeg har bodd her hele livet og klarer ikke å forstå hva folk sier.... Jeg snakker ikke dialekt....

Er du mindre intelligent, siden du ikke klarer å forstå dialekta på et sted hvor du har bodd hele livet? Dessuten har alle en dialekt, selv om du snakker tilnærmet standard østnorsk har du fortsatt en dialekt. Get over yourself.

Denne var til deg. Glemte å sitere.

AnonymBruker
Skrevet

Sarpsborg er bedre 😅

Anonymkode: 37658...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sarpsborg er bedre 😅

Neida:) Jeg er innflytter til Sarpsborg. Er enig i at Fredrikstad er en flott by med gamlebyen osv. 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/26/2021 at 10:54 PM, AnonymBruker said:

Hyysj, du må jo ikke avsløre hvor fantastisk Fjekkstad er. Frekkstad skal jo liksom være en skjult perle. Vi har brukt mye tid og energi på å snakke ned om byen vår.

Nå kommer halve Oslo til å flytte hit og boligene kommer til å bli kjempedyre.

Du må tenke litt med nøtten din.

Anonymkode: 75c59...56a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Denne var til deg. Glemte å sitere.

Har ingenting med å være mindre intelligens å gjøre og ikke forstå dialekt. Selvom jeg har bodd her hele livet. Ingen i familien min snakker den stygge dialekten. Og takk for det. Det er du som må være mindre intelligent når du ikke forstår at jeg mente at jeg snakker så klart ikke den stygge Fredrikstad dialekten når jeg skriver at jeg ikke snakker dialekt. OG FYI så har den faktisk blitt kåret til Norges styggeste.  Get over yourself 😒🙄😝

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er født og oppvokst der de 20 første årene av livet og besøker rett som det er familie der. Fredrikstad er flott, spesielt på sommeren. Hvaler med øyene sine er nydelig og også bryggepromenaden. Mange flotte steder å gå tur. Dialekten er unik hehe. Den er muligens ikke så pen, men sjarmerende er den!! Det har da dukket opp noen fine restauranter etterhvert også 

Anonymkode: 269e3...b1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært der, men har lyst til å dra der. Er det normalt sett et bra uteliv for 35+? 🙂 🙂 

Anonymkode: bab1f...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...