Gå til innhold

Flergangsfødende - hvordan merket du tegn til fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilke tegn til fødsel dere som har født før kjente på i kort tid før det faktisk skjedde? 

Anonymkode: 8c246...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting. 

Anonymkode: b5626...a1b

AnonymBruker
Skrevet

Kynnere som begynnte å bli ubehagelige i dagene før det startet. 
Løs i magen en uke før. 
Tegningsbløding tror jeg det heter? Rosa slim med spor av blod i døgnet før det startet.

Dette var med nr to. Første gang var det eneste tegnet slimproppen som kom ett døgn før.

Anonymkode: 140a1...05b

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tegn til noe med noen før riene startet brått og intenst. Styrtfødsel alle gangene. 

Anonymkode: d2b85...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Merket heller ingenting, før vannet plutselig gikk, og riene startet kort tid etterpå.

Anonymkode: 6fbe9...a3f

AnonymBruker
Skrevet

Hatt 3 styrtfødsler. De to første gikk vannet og den siste begynte det med uggen mage på dagtid og deretter rier tidlig kveld.

Anonymkode: f5305...40f

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting før blødning, umiddelbare rier med to minutters mellomrom, styrtfødsel😝

Anonymkode: 010fa...a92

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Første gang ante jeg jo ikke hva jeg skulle kjenne etter, og de to andre gangene gikk det fra en helt vanlig dag til spontan vannavgang og rier fra helvete på to minutter. Et par timer etterpå var jeg mor igjen 😉

Anonymkode: 05555...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Fødsel nummer tre startet med vannavgang splæsj på gulvet, omtrent som på film. Fjerde fødsel våknet jeg tidlig morgen med mageknip/ voldsomt nedpress og blodtilblandet slim i trusa. Begge fødslene startet noen timer senere, merket ikke noe spesielt dagene i forkant.

Anonymkode: b3bdd...0f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...