AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Jeg er i et langvarig forhold og dette året er jeg i en annen landsdel på grunn av jobb, og vi har avstandsforhold. Jeg synes det passer best at han kommer opp til meg, siden jeg må jobbe mange dager i påskeuken, men jeg har fri lørdag søndag, mandag. Jeg ønsker at kjæresten min kommer opp til meg og kjøpte billetter til han i gave, men han sier han kan ikke ta imot billetter og pengedonasjoner av meg, så han blir der han er og jeg blir der jeg er. Pga Corona har vi ikke sett hverandre siden desember. Han har vært på vei til å besøke meg mange ganger etter jul, men enten så har det vært forkjølelse, lockdown eller restriksjoner om å ikke reise ut av kommunen, som har gjort at han ikke har kommet. Jeg savner han veldig og har ikke så mye annet å drive med her hvor jeg bor nå, men det virker ikke som han savner meg like mye. Jeg tenker at det er viktig å ta vare på forholdet og kjærligheten, og da kan han fint ta imot billetter fra meg, synes jeg😔 Hva mener dere? Anonymkode: 3c098...562
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Man bør jo ikke reise nå. Anonymkode: 33d63...e2b 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Han gjør rett i å ikke reise nå. Anonymkode: 6df6d...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Jeg hadde ikke tatt fly nå heller. Anonymkode: 1f1df...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man bør jo ikke reise nå. Anonymkode: 33d63...e2b Nei det vet jeg, men jeg har sett kjæresten min en gang siden oktober( da jeg flyttet) og har tatt hensyn hele tiden. Er veldig redd for å få folk opp hit fra andre landsdeler, samtidig som jeg ser mine kolleger få besøk av familie og venner fra rødeste Oslo. Her jeg bor har det vært 20 Corona smittet i kommunen det siste året. Der hvor kjæresten min bor har det vært fra 0 til 10 Corona smittede i uken. Han vil ikke komme på grunn av Corona, men fordi han ikke vil at jeg skal betale hans reise, siden han ikke har økonomi til det nå. Ts Anonymkode: 3c098...562
Cata Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Begrunnelsen er litt rar. Jeg synes godt han kunne tatt i mot en "billettdonasjon" hvis det bare hadde vært det som stoppet ham, men med såpass mye nedstenging pga. Covid så henger det på greip at han ikke vil ut på en lengre reise akkurat nå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Cata skrev (Akkurat nå): Begrunnelsen er litt rar. Jeg synes godt han kunne tatt i mot en "billettdonasjon" hvis det bare hadde vært det som stoppet ham, men med såpass mye nedstenging pga. Covid så henger det på greip at han ikke vil ut på en lengre reise akkurat nå. Jeg tror han begynner å gå litt lei meg, fordi jeg er lenger borte enn det som var meningen. Skulle være her i to måneder, og så fikk jeg tilbud om jobb nesten et helt år, og sa ja til det. Ts Anonymkode: 3c098...562 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man bør jo ikke reise nå. Anonymkode: 33d63...e2b Ts og typen kan bare definere seg som «arbeidspendlere» heller enn et par som bor fra hverandre. Da er han arbeidspendler og turen til henne er en «nødvendig reise». Bent Høie og halve om ikke hele regjering og storting er «arbeidspendlere» og reiser jevnlig halve landet rundt mellom jobb i Oslo og hjemstedet sitt heller enn å ta hjemmekontor. De reiser også i påska, må du vite. Men det er ikke like lett å pelle på dem som på Ts, er det? Anonymkode: 071b4...9f1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå