AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Dere som har delt påsken sammen med barna i to pga samlivsbrudd: Hvor mange dager har dere hver, og hvilke dager og tidspunkter er deres byttedager? Anonymkode: d67dc...866
Teddi Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 (endret) Her er det delt påske. Første del er fra i dag, fredag, etter skolen, til onsdag midt på dagen. Neste er da til mandag kl. 1800. Og så bytter vi hvert år. Endret 26. mars 2021 av Teddi 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Vi har delte ferier stort sett, men har nå gått over til å kun dele sommerferien og julen på midten. Julen fordi de skal få en liten feiring hos hver, sommerferien fordi de skal få lengre tid med hver. Vi leverer/henter hver onsdag, og har latt det være slik i påsken og. Vi får begge en helg uansett, samt et par fridager. Ikke vits i å styre mer med det fant vi ut av. Anonymkode: 1ab71...570
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Varierer litt hva vi gjør, men som regel er barnet hos far fra siste dag før påske til tirsdag, hos mor fra tirsdag til neste fredag det er samvær.. Året etter så kommer det an på om påsken havner på hans samværshelg, gjør den ikke det vil han heller ikke ha barnet i påsken. Anonymkode: c2e57...fd7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Hos meg fra i dag til skjærtorsdag. Hos far fra skjærtorsdag til 2 påskedag. Anonymkode: 41195...d19 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Vanlig samvær: tirsdag til onsdag. Jeg er heldig som får være med barna i alle ferier, høytider og 6 av 8 sommerferieuker. Anonymkode: 4b7a8...2c7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Teddi skrev (3 timer siden): Her er det delt påske. Første del er fra i dag, fredag, etter skolen, til onsdag midt på dagen. Neste er da til mandag kl. 1800. Og så bytter vi hvert år. Samme her🐣 Anonymkode: d8d7e...527
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 Her har vi full uke hos den som har påsken det året. Delte opp i starten, men fant vel ut at det var mest for vår voksnes del (begge ville ha barna litt). Men vi er nok de som er litt lei at alt skal deles i to, barna skal feire høytider to ganger osv. Nå er eldste 13 år og sier selv at hun liker best å ha en påske, hos en av oss. Samme med jul. Vi sender med gavene dit de er, det er en julaften. Anonymkode: 05c69...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Dere som bytter dager i ukedagene når barna går på skolen, blir det ikke stressende for de? Er det ikke bedre å bytte i helgene? Ser så mange dra med seg store sekker og bagger med ting som skal fram og tilbake.. og ofte har de bare 1 sett yttertøy som skal fram og tilbake mellom foreldrene og skolen.Som de er ansvarlig for selv. Og barna sier selv at det er slitsomt. Hvorfor ikke kjøpe ett sett hos hver forelder og ett til skolen? Ihvertfall ett hos hver foreldre! Stakkars barn! Nye moten at alle skilles og har barna 50%. Forstår de som har prøvd men mange ser bare fram til friuker. Eller får nye barn med ny type. Ja det gjelder ikke alle.Men håper dere tenker på barna deres beste og. Mange er flinke.No tenker eg på de andre. Kanskje dere ikke tenker over det selv? Anonymkode: 708d2...1b0
Skyblue7 Skrevet 31. mars 2021 #10 Skrevet 31. mars 2021 Barna har vært hos meg siden forrige mandag, og skal til sin far nå i ettermiddag. Tilbake hit på ettermiddagen 2 påskedag.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #11 Skrevet 31. mars 2021 Vi følger vanlig samvær også i påsken. Er jul og nyttår samt sommerferien vi tilpasser. Denne påsken skal barna til faren langfredag og tilbake til meg første påskedag. Dette er hans vanlige helg. Anonymkode: 4c5bc...e31
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #12 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 8.43): Dere som bytter dager i ukedagene når barna går på skolen, blir det ikke stressende for de? Er det ikke bedre å bytte i helgene? Ser så mange dra med seg store sekker og bagger med ting som skal fram og tilbake.. og ofte har de bare 1 sett yttertøy som skal fram og tilbake mellom foreldrene og skolen.Som de er ansvarlig for selv. Og barna sier selv at det er slitsomt. Hvorfor ikke kjøpe ett sett hos hver forelder og ett til skolen? Ihvertfall ett hos hver foreldre! Stakkars barn! Nye moten at alle skilles og har barna 50%. Forstår de som har prøvd men mange ser bare fram til friuker. Eller får nye barn med ny type. Ja det gjelder ikke alle.Men håper dere tenker på barna deres beste og. Mange er flinke.No tenker eg på de andre. Kanskje dere ikke tenker over det selv? Anonymkode: 708d2...1b0 Her går det fint å bytte i ukedagene, barn og familier er jo forskjellige med hva de trives med. Hvorfor er det et problem at yttertøy er med mellom hjemmene? De har jo gjerne på seg disse klærne ved levering til skole eller barnehage. Ingen av mine trenger å drasse med seg noe ekstra. Anonymkode: 41195...d19 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #13 Skrevet 31. mars 2021 On 3/27/2021 at 8:43 AM, AnonymBruker said: Dere som bytter dager i ukedagene når barna går på skolen, blir det ikke stressende for de? Er det ikke bedre å bytte i helgene? Ser så mange dra med seg store sekker og bagger med ting som skal fram og tilbake.. og ofte har de bare 1 sett yttertøy som skal fram og tilbake mellom foreldrene og skolen.Som de er ansvarlig for selv. Og barna sier selv at det er slitsomt. Hvorfor ikke kjøpe ett sett hos hver forelder og ett til skolen? Ihvertfall ett hos hver foreldre! Stakkars barn! Nye moten at alle skilles og har barna 50%. Forstår de som har prøvd men mange ser bare fram til friuker. Eller får nye barn med ny type. Ja det gjelder ikke alle.Men håper dere tenker på barna deres beste og. Mange er flinke.No tenker eg på de andre. Kanskje dere ikke tenker over det selv? Anonymkode: 708d2...1b0 Hvorfor stakkars barn? Er vel mindre oppbrudd å bytte en ukedag, slik at de han få helgero? Anonymkode: 801d6...744
MissStiles Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Akkurat som i fjor faktisk. Både i fjor og i år har jeg fri man, tirs og ons. Da har hun vært hos meg som normalt i forrige uke + man-ons. Vi har vanligvis byttedag på søndag da gjør vi det bare sånn at han leverer i barnehagen på tirsdag.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 8.43): Dere som bytter dager i ukedagene når barna går på skolen, blir det ikke stressende for de? Er det ikke bedre å bytte i helgene? Ser så mange dra med seg store sekker og bagger med ting som skal fram og tilbake.. og ofte har de bare 1 sett yttertøy som skal fram og tilbake mellom foreldrene og skolen.Som de er ansvarlig for selv. Og barna sier selv at det er slitsomt. Hvorfor ikke kjøpe ett sett hos hver forelder og ett til skolen? Ihvertfall ett hos hver foreldre! Stakkars barn! Nye moten at alle skilles og har barna 50%. Forstår de som har prøvd men mange ser bare fram til friuker. Eller får nye barn med ny type. Ja det gjelder ikke alle.Men håper dere tenker på barna deres beste og. Mange er flinke.No tenker eg på de andre. Kanskje dere ikke tenker over det selv? Anonymkode: 708d2...1b0 Jeg synes det er mye mindre stressende å bytte en ukedag enn i helgen. Den ene leverer barna på skolen, den andre henter. Byttingen rammer inn skoledagen, fremfor å føles som et "bytte" der barna går fra en forelder til en annen. De har dobbelt opp av klær og ting hos begge. De trenger ikke ta med seg noe ekstra til den andre forelderen. De fleste har dobbelt opp av ting i disse dager. Anonymkode: 1ab71...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå