AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Jeg har faktisk ingen venner. Og det gjør veldig vondt. Kollegaene mine vet ikke at jeg ikke har venner. Mamma og søstrene mine aner heller ikke at jeg ikke har venner. Samboeren min vet det, men han har få venner selv. Føler det er skam å ikke ha noen. Skal jeg finne på noe har jeg kun familien min. Er aldri ute på noe uten dem. Det er jo hyggelig med familie, men man savner jo en venn eller to. Anonymkode: 3157e...c76
rosapelikan Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Vi er litt i samme båt. Vanskelig å få seg venner i voksen alder når man ikke er i arbeid. Har du noen hobbyer? 2
SuperVandreren Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har faktisk ingen venner. Og det gjør veldig vondt. Kollegaene mine vet ikke at jeg ikke har venner. Mamma og søstrene mine aner heller ikke at jeg ikke har venner. Samboeren min vet det, men han har få venner selv. Føler det er skam å ikke ha noen. Skal jeg finne på noe har jeg kun familien min. Er aldri ute på noe uten dem. Det er jo hyggelig med familie, men man savner jo en venn eller to. Anonymkode: 3157e...c76 Jeg har heller ingen venner, men jeg deltar i frivillig arbeid. På den måten fyller jeg behovet for venner og tilhørighet 2
Maestro Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Jeg meldte meg inn i mental helse ungdom, å fikk plutselig mange og finne på noe med 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 1 hour ago, Maestro said: Jeg meldte meg inn i mental helse ungdom, å fikk plutselig mange og finne på noe med Er du ungdom selv? Anonymkode: f60a2...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har faktisk ingen venner. Og det gjør veldig vondt. Kollegaene mine vet ikke at jeg ikke har venner. Mamma og søstrene mine aner heller ikke at jeg ikke har venner. Samboeren min vet det, men han har få venner selv. Føler det er skam å ikke ha noen. Skal jeg finne på noe har jeg kun familien min. Er aldri ute på noe uten dem. Det er jo hyggelig med familie, men man savner jo en venn eller to. Anonymkode: 3157e...c76 Hvor i landet bor du? Jeg har det også slik. Anonymkode: f60a2...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk ingen venner. Og det gjør veldig vondt. Kollegaene mine vet ikke at jeg ikke har venner. Mamma og søstrene mine aner heller ikke at jeg ikke har venner. Samboeren min vet det, men han har få venner selv. Føler det er skam å ikke ha noen. Skal jeg finne på noe har jeg kun familien min. Er aldri ute på noe uten dem. Det er jo hyggelig med familie, men man savner jo en venn eller to. Anonymkode: 3157e...c76 Det skjønner jeg godt gjør vondt. Det finnes en app for jenter som søker venninner: Hey Vina heter appen, du kan jo prøve den Anonymkode: 16a73...1ce
Maestro Skrevet 26. mars 2021 #10 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du ungdom selv? Anonymkode: f60a2...9f8 Er 28, er fra 13 til 36 år
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #11 Skrevet 26. mars 2021 Sender deg en klem🤗 Jeg har det helt likt, bare jeg er singel i tillegg og lite kontakt med familie. Er stort sett alene hele tiden. Vet desverre så altfor godt hvordan du har det😞 Anonymkode: 2df4f...193
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #12 Skrevet 26. mars 2021 jeg og😌men er syk, så grunnene er komplekse. men savner nære venner. Anonymkode: 6a3c9...0c9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Skrevet 26. mars 2021 Jeg også. Hvor bor du? Jeg bor i Tromsø. Savner venner ❤️ Anonymkode: 8c431...dc3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #14 Skrevet 26. mars 2021 Som om jeg skulle skrevet det selv.. Anonymkode: 78b9b...cf7
GammelKaktus Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 Er kanskje ikke letteste tiden nå under korona å treffe noen. Men man kan treffe mye rart når man spiller pokemon go om du liker slikt? Ellers er det turgrupper rundt omkring der de avtaler å møtes og så kan de som vil komme, vi har og "morgenbadgjengen" det er er en gjeng som treffes hver morgen og bader sammen, samme opplegg som turgruppa. Dette er jo koronavennlig og 😄 Det er mye rart rundt omkring som man kan melde seg på alt etter interesse og da treffer man som regel folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå