Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil starte med at jeg IKKE mener prostitusjon. 

Jeg er selv ufør og har lite å rutte med. Men jeg vil si jeg ser veldig bra ut. Jeg er 30 år og ønsker en mann i alderen 30-40 år. Jeg har levd med veldig lite penger hele livet, og jeg har opplevd å ikke ha mat eller tak over hodet. Så det viktigste for meg er trygghet, både økonomisk og langvarig. Det hadde vært fint med en mann som har litt penger, en god lønn (minst 700 000).

Jeg vet en del sikkert reagerer på at jeg som ufør vil være med en som tjener litt, men om man snur på det, det kan vell finnes noe attraktivt for en mann å ta vare på en dame og han er i førersetet sånn sett? 

Jeg orker nok dessverre ikke å opprettholde et konstant sexliv. Jeg liker være drøy i senga, men etter en runde er jeg mettet lenge (2-3 uker). Så jeg hadde heller ikke brydd meg om mannen fikk seg noe et annen sted. Så lenge medisiner blitt tatt om kjønnssykdom oppstår. Jeg sjekker meg selv ofte uansett. 

Jeg bryr meg ikke om mannen får tilfredsstilt seksuelle behov andre steder, men selvfølgelig ikke emosjonell tilknytning til en annen dame. Så det handler om respekt for meg, at man følger de linjene som er satt. 

Jeg liker en fest, og finnes ikke sjalu om mannen er på en annen fest og evt kommer hjem dagen etter. Jeg stiller ingen spørsmål. Han kunne til og med hatt seg sin egen ungkars leilighet og styrt med sitt der. 

Jeg ønsker ingen barn og ønsker en mann uten barn fra tidligere forhold. 

Jeg skjønner dette høres ut som jeg ønsker en suggardaddy. Men det er feil. Det er bare et sånt forhold jeg vil ha, med en mann jeg selvfølgelig liker og finner attraktiv, og vi bonder emosjonelt. Vil heller si jeg ønsker et forhold hvor mannen har en bra lønn, men også litt friere tøyler enn vanlig, for det gir mindre stress for meg, vil særlig unngå pliktsex. 

Så hva tror dere? Blir dette umulig å finne? Eller tror dere jeg har en sjans?

Anonymkode: cfd97...d60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får høre med noen av damene i Exit. 

Anonymkode: b0ce3...50e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så han skal gi deg masse penger, og han får sex en gang hver tredje uke?

Du søker en kjekk mann i sin aller mest attraktive alder, som har god råd etc. Det virker kanskje litt urealistisk? Kanskje du må fire litt på kravene?

Anonymkode: 994c1...065

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så han skal gi deg masse penger, og han får sex en gang hver tredje uke?

Du søker en kjekk mann i sin aller mest attraktive alder, som har god råd etc. Det virker kanskje litt urealistisk? Kanskje du må fire litt på kravene?

Nei jeg forventer ikke masse penger eller gaver. Jeg ønsker bare økonomisk god trygghet i form av mat og tak over hodet. Og jeg tenker, i forhold til at jeg ikke har mye penger, så må da hans lønn være oppe i 700 000 kr. 

Ja jeg ønsker en kjekk mann, men jeg er også en veldig pen dame. Så søker noen på samme attraktiv skal som meg selv, utseende messig. 

Hvilke krav tenker du at jeg burde jekke meg ned på? Lønnen og utseende? Så jeg (som er veldig pen) burde heller søke en feit mann som også er på nav da eller? 🙈 eller bare jekke meg ned økonomisk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er i dette for han?

Lønn i himmelen? 

Anonymkode: 76766...710

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er i dette for han?

Lønn i himmelen? 

Hæ? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så jeg (som er veldig pen) burde heller søke en feit mann som også er på nav da eller? 🙈

Det finnes vel digge menn på NAV?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 😂

Hva får han ut av dette?

Hva kan du tilby, som ikke en hvilken som helst pen babe (som typisk har både helse og egen lønn) kan tilby en slik mann?

Tror du virkelig en slik mann sliter med å finne dame?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

jeg ønsker et forhold hvor mannen har en bra lønn, men også litt friere tøyler enn vanlig, for det gir mindre stress for meg, vil særlig unngå pliktsex. 

Hva med en mann som er asexuell?

Anonymkode: a7b44...153

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel digge menn på NAV?

Ja det gjør det nok, men siden jeg har opplevd tidligere mye usikkerhet og utrygghet i forhold til bo situasjon osv, er det viktig for meg at dette er trygt for fremtiden. Blir jeg sammen med en som får utbetalt like lite som meg, vil det være noe jeg konstant går å er redd for

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva får han ut av dette?

Hva kan du tilby, som ikke en hvilken som helst pen babe (som typisk har både helse og egen lønn) kan tilby en slik mann?

Tror du virkelig en slik mann sliter med å finne dame?

Jeg tror nok de vil slite å finne seg en dame som gir såpass frie tøyler. De slipper å lyve og drama

ts

AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker et såpass løst forhold er drt nok også mest naturlig å ha helt separat økonomi- så akkurat den kombinasjonen tenker jeg kan være litt vanskelig å få til. 

Anonymkode: e5ec2...62c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en mann som er asexuell?

Anonymkode: a7b44...153

Jeg vil ha litt sex 🙈

ts

Gjest Råååsa
Skrevet

Jeg klarer ikke å se hva som IKKE gjør han til en sugerdaddy? 

Jeg trur du vil slite, på grunn av alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker et såpass løst forhold er drt nok også mest naturlig å ha helt separat økonomi- så akkurat den kombinasjonen tenker jeg kan være litt vanskelig å få til. 

Anonymkode: e5ec2...62c

Jeg ville ikke kalt det et løst forhold selv om jeg er åpen for at han kan få dekket sine seksuelle behov et annet sted. Jeg ville tro dette er en drøm for en mann? Å få begge deler liksom? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke å se hva som IKKE gjør han til en sugerdaddy? 

Jeg trur du vil slite, på grunn av alder. 

Et helt normalt forhold, bortsett fra at jeg er åpen for at mannen kan få dekket sine seksuelle behov andre steder om ønskelig. 

Så en mann vil bare være med en dame på samme alder, dersom kun krever at sex bare er imellom dem? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken mann gidder å være i et forhold der han bare får sex hver tredje uke? Javel, han kan gå andre steder, men det er ikke så lett for en opptatt mann å finne damer han kan ha sex med. De fleste kvinner vil ha sin egen mann. Dette høres ut som en elendig deal med mindre fyren er aseksuell.

Anonymkode: 86891...1f3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nok de vil slite å finne seg en dame som gir såpass frie tøyler. De slipper å lyve og drama

ts

Men de fleste bra menn vil ikke ha frie tøyler, de vil ha sex og kjærlighet. 

• Liker 8
Gjest Råååsa
Skrevet

Et helt normalt forhold, bortsett fra at jeg er åpen for at mannen kan få dekket sine seksuelle behov andre steder om ønskelig. 

Så en mann vil bare være med en dame på samme alder, dersom kun krever at sex bare er imellom dem? 

Ts

Hmm, et vanlig A4-forhold er det ikke akkurat. 

Men, skal du gi han så fri tøyler for å rettferdiggjøre at du vil leve på hans penger? 

Jeg mener om en mann skal bruke penger på å kjøpe seg dame så velger de ei yngre ei. Sorry altså, men det er du som blander penger inn i forholdet. 

Snakk med en sosionom om økonomien din og søk startlån. Så kan du velge hvilken fyr du vil uten å tenke på lommeboka hans. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke krav tenker du at jeg burde jekke meg ned på? Lønnen og utseende? Så jeg (som er veldig pen) burde heller søke en feit mann som også er på nav da eller? 🙈 eller bare jekke meg ned økonomisk?

En typisk sugarbabe er en god del yngre enn deg, og gjerne veldig pen. Og neppe uføretrygda.

En typisk sugardaddy er ikke veldig kjekk, i 30-åra og er heller ikke fornøyd med sex kun en gang hver tredje uke. Så det er et ganske stort gap her i begge ender.

Jeg tror selvsagt ikke dette er en sann historie altså, bare så det er sagt. Men det er uansett veldig mange der ute som ønsker å tjene penger på å være sugarbabe, truseselger og alt det der. Det de har til felles er at de har en fullstendig urealistisk forestilling om at de skal tjene masse og yte lite.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...