Gå til innhold

Er det viktig for deg å se deilig ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å oppnå det?

Anonymkode: e8769...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. liker å føle meg fin. Jeg trener fast, spiser sunt, og tar veldig godt vare på kroppen, spesielt huden
bruker aldri sminke men kleg meg sexy når jeg føler for det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri til hverdags, på trening osv. Men om jeg har en kjæreste og vi skal ha sex så ønsker jeg å se deilig ut for han. Men på trening f.eks unngår jeg sånne tights som fremhever rumpa nettopp fordi jeg ikke vil bli glodd på. Har også store pupper så går ikke med utringing, nettopp for å unngå den seksuelle oppmerksomheten fra menn. 

Anonymkode: c745f...c75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva gjør du for å oppnå det?

Anonymkode: e8769...c16

Viktig for meg å se brukbar ut 

Anonymkode: 0c10a...e74

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er viktig for meg å være ren, stelt og komfortabel. 

Anonymkode: 72d9e...a97

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri til hverdags, på trening osv. Men om jeg har en kjæreste og vi skal ha sex så ønsker jeg å se deilig ut for han. Men på trening f.eks unngår jeg sånne tights som fremhever rumpa nettopp fordi jeg ikke vil bli glodd på. Har også store pupper så går ikke med utringing, nettopp for å unngå den seksuelle oppmerksomheten fra menn. 

Ikke lyv da, de fleste kvinner elsker oppmerksomheten fra menn.

• Liker 1
Skrevet

Deilig? Nei. Men å se fin og stelt ut - ja 🙂 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (3 minutter siden):

Ikke lyv da, de fleste kvinner elsker oppmerksomheten fra menn.

Jeg liker kun oppmerksomhet fra menn jeg liker. Det er ganske få menn jeg liker... 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Normale kvinner går ikke rundt og føler seg deilige hele tiden.  Vi er først og fremst tenkende og komplekse vesener...så kommer alt det andre.  

Anonymkode: 0f611...e55

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker kun oppmerksomhet fra menn jeg liker. Det er ganske få menn jeg liker... 

Hvordan veit du hvis du liker de eller ikke hvis du ikke kjenner de? Kvinner går BARE etter utseende, personlighet har ikke noe å si for dere.

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (Akkurat nå):

Hvordan veit du hvis du liker de eller ikke hvis du ikke kjenner de? Kvinner går BARE etter utseende, personlighet har ikke noe å si for dere.

Neida.

Anonymkode: 0f611...e55

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (2 minutter siden):

Med andre ord så liker jeg ikke at menn som jeg ikke kjenner/liker, gir meg oppmerksomhet. Jeg vet at du bare troller forresten.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Archer said:

Kjenner du veldig få kvinner?

Anonymkode: 12aad...a75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er litt av en slask.

Anonymkode: 02fea...e19

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig for meg at jeg selv liker det jeg ser i speilet, men det handler ikke om å se deilig ut, hverken i egne eller andres øyne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner du veldig få kvinner?

Anonymkode: 12aad...a75

Ja, ihvertfall nå under coronaen så har kontakten med damer blitt mindre, men greia er jo att jeg snakker sant.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er virkelig deilig blir man jo sliten av det ...

Anonymkode: e76b9...0c3

Skrevet

Nei, det er ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at beundring fra menn er noe av det viktigste i livet for kvinner flest 😋 Ingen er villig til å innrømme det da selvfølgelig

Anonymkode: f5d7f...abc

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (19 minutter siden):

Hun vet jo at hun ikke liker de ENNÅ, fordi man liker som regel ikke noen man ikke kjenner. Derfor doller hun seg ikke opp med mindre det er for noen spesiell, fordi hun ikke vil ha oppmerksomhet fra alle andre. Altså det motsatte av det du foreslår.

Anonymkode: d6849...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...