AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Del Skrevet 26. mars 2021 Begynte med brun utflod for 2 dager siden,og i kveld kom det rødbrunt. Har en MA som begynte på samme måte bak meg så er ganske stresset. Noen som har opplevd det samme og hvor det gikk bra? Er bare 5+0 I dag, så for tidlig å sjekke med ultralyd.. Anonymkode: 09520...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Del Skrevet 26. mars 2021 Hei, jeg hadde selv blødninger i store deler av første trimester og i siste. Dette var lette blødninger alt fra friskt til brunt. Fødte en velskapt gutt til termin. så det er alltids håp🙂 Anonymkode: 044bb...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. mars 2021 #3 Del Skrevet 26. mars 2021 Er 8+4 idag og har allerede mistet tellingen på antall ganger rosa eller brun utflod. Fortsatt gravid hvertfall 🤷🏻♀️ Krysser fingrene for deg 🤞 Evt kontakt lege for HCG måling om du opplever skarpe/sterke smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har opplevd at deg har gått bra å ikke! Første gang blødde jeg i flere måneder. Opplevde alt fra lyse rosa, kjempe blødning, brunt osv. Svangerskapet gikk fint å jeg fikk ett velskapt barn! Gangen deretter gikk det ikke bra. Startet med lyse rosa for så å bli rødt. Det var da starten på SA. Forskjellen var vel egentlig smertene jeg fikk ved SA. Har du smerter? Anonymkode: 59d3a...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har opplevd at deg har gått bra å ikke! Første gang blødde jeg i flere måneder. Opplevde alt fra lyse rosa, kjempe blødning, brunt osv. Svangerskapet gikk fint å jeg fikk ett velskapt barn! Gangen deretter gikk det ikke bra. Startet med lyse rosa for så å bli rødt. Det var da starten på SA. Forskjellen var vel egentlig smertene jeg fikk ved SA. Har du smerter? Anonymkode: 59d3a...600 Har noe mensmurringer som kommer og går, men ingen sterke smerter. Hvordan var smertene ved SA? Veldig sterke? Anonymkode: 09520...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Del Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 10.55): Har noe mensmurringer som kommer og går, men ingen sterke smerter. Hvordan var smertene ved SA? Veldig sterke? Anonymkode: 09520...1a2 Jeg fikk veldig vondt i korsryggen å små tak i magen, pluss at jeg var småkvalm. Kjente jo at ting var på gang, så var ikke forfær da jeg begynte å blød. Anonymkode: 59d3a...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #7 Del Skrevet 6. april 2021 TS her, jeg har fortsatt med brun utflod så tok ny Hcg måling i dag. Lå i dag på 57 500 (150 for 18 dager siden). I følge hcg kalkulatoren jeg fant på nett skulle dette være en normal stigning, så krysser fingrene for at det går veien denne gangen 🙏🙏 Anonymkode: 09520...1a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 7. april 2021 #8 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg fikk brun utflod/gammelt blod da jeg var ca 5 uker på vei i mitt første svangerskap. Kom inn på UL da jeg var 6 uker og fikk se et bankende hjerte. Hun er 5 1/2 år idag Gynekologen kalte det en «hormonblødning» som visstnok er veldig vanlig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå