Gå til innhold

hva er vanlig lønn når man jobber på privatskole


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har akkurat begynt i fulltidsjobb på en privatskole- jobber halvt som lærer og halvt som barne og ungdomsarbeider.

det er masse møter og forberedelser utenom arbeidstid som man Ikke får betalt for.

lønna er på knappe 150000 i året ... jeg synes det er dårlig , for det er da mer innen den offentlige skolen?? jeg har utdannelse og bra ansenitet.lønna som kom frem på intervjuet var nemlig noe helt annet...så jeg føler meg litt lurt..

har mest lyst til å se meg om etter en annen jobb men...

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lønna er omtrent det dobbelte i vanlig skole, avhengig av utdannelse, hva slags arbeidsoppgaver man har, osv.

Sier ikke ansettelsespapirene noe om hva slags lønn du skal ha?

Kanskje de har gjort en feil på lønningskontoret? Det må jo være lov å spørre. :o

Hvis du ikke kommer noen vei, ville ihvertfall jeg byttet jobb. :kul:

Er du med i noen arbeidstagerorganisasjon? Hvis ikke kan det være lurt å melde seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du må jo være lurt!

150000????

Søstera mi er adjunkt m/opprykk m. 5 års erfaring og har nå 300000 i fast lønn.

Her må du selvsagt ringe både lønningskontor og arbeidsgiver med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har allerede prata med både arbeidsgiver og lønningskontoret og lønna skulle visst være sånn den pga av det er dårligere betalt når man jobber på privat skole..

synes dem burde ha sagt som det var på intervjuet for dette irriterer meg litt ja...

vurderer å si opp og heller melde meg som vikar ved de offentlige skolene man skulle da tro at det var behov for vikarer rundt omkring????

er det ingen her inne som har jobba ved private skoler før?

dette er kun et års vikariat så det kan da ikke være så innmari vanskelig å få noe innen den offentlige skolen istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg vet om som underviser på privatskolen Næringsakademiet noen ganger i uken får 800 kroner i timen han!! :o 150 000 per år hørtes skremmende lite ut!! Jeg kunne sikkert tjent mer som jobber i butikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg vet om som underviser på privatskolen Næringsakademiet noen ganger i uken får 800 kroner i timen han!! :o 150 000 per år hørtes skremmende lite ut!! Jeg kunne sikkert tjent mer som jobber i butikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Privatskoler kan være så mangt - hva slags skole jobber du på? På Steinerskoler er f. eks lønnsnivået svært lavt i forhold til andre skoleslag. 150 000 er utrolig lite å klare seg på, men det overrasker meg ikke at lønna er så lav hvis du jobber på en Steinerskole.

Lønna har du vel krav på å få vite om når du får tilbud om jobb? Var aldri lønn noe tema før du begynte å jobbe der? rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...