AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Kan jeg legge baby på 4 uker i bedside-sengen sin på dagtid? Jeg har babycall og er alltid i nærheten - men tenker det er tryggere enn å ha han i sofaen pga katten vår. Ikke misforstå - jeg er alltid i samme rom når han sover på dagtid men det er da vanskelig for meg å få ordnet ting i huset. Tenker også det kan være fint at han sover i sengen sin også på dagtid slik at han kanskje lettere sovner der til vanlig. Anonymkode: e3018...a38
Flamme Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Selvfølgelig kan du legge han der hvis han sover der 🙂💗 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Vi kjøpte ikke babycall før ganske sent, men jeg gikk på do og slikt når baby sov i vugga på stua. Vi har katt, men hun holder seg laaangt unna babyen og stikker så fort han kommer inn i rommet. Anonymkode: 2f83c...f13
tussi84 Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Er ikke farlig å la baby sove i et annet rom da mens du gjør noe annet. Du hører jo når baby våkner pga baby call.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Selvfølgelig kan du det. Ingenting i veien for å legge fra deg baby på dagtid når den allikevel sover. Gjør andre ting, gjør husarbeid, slapp av eller hva du enn vil jeg har gjort det fra start, men har tittet innom jevnlig Anonymkode: 42576...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå