AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Har termin i slutten av juni. Har en bugaboo vogn. Hva har dere med sommerbarn brukt i bugaboo vogn? Den virker ganske polstret og tett (overtrekket). Vårpose eller bare pledd? Anonymkode: 97f0a...3ef
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Har termin en tid før deg, så jeg gikk til innkjøp av en vårpose (m/forlengelsesdel), men med det i tankene at den også kan benyttes tidlig høst og frem til det blir såpass kaldt at man må ha dunpose:) Blir det varmere, bytter vi bare til pledd. Det finnes en hel del ganske rimelige vårposer, den vi kjøpte kan også brukes i bilstolen. Mener det var en Yngri-pose vi har skaffet. Lykke til med siste innspurt:) Anonymkode: 2d461...220 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Har bare brukt lammeskinn og dundyne på mine to - både sommer og vinter. Eller bare teppe når det er varmt. Anonymkode: 82927...b0c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Det kommer jo helt an på været norsk sommer kan være så mangt 😂 VI venter baby i juli og vi har litt diverse fra førstemann - voksipose i dun, vårpose, lammeskinnspose, løst lammeskinn, ullpledd og helsetepper. Jeg håper på en fin sommer tenker at vårpose og helseteppe er mest aktuelt å bruke Vognpose er uansett noe du sikkert vil ha bruk for, de har som regel forlengerdel så de kan brukes til barnet er 4 år Anonymkode: 76a3e...53f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå