Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha en jobb hjemmefra av personlige grunner. Er det mulig? 

Noe forslag hvor og hva slags jobb jeg skal leite?

Uaktuelt å ha noe fjernundervisning, telefon salg og slikt :)

Anonymkode: b8973...d64

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lillesøsteren min er bookingmedarbeider i et alarmselskap (hun booker tider med eksisterende kunder med teknikere, hvis de skal få montert eller demontert en alarm, eller bygge ut alarmsystemet eller noe). Hun har hjemmekontor nå pga. Corona.

Eventuelt kundeservice, innenfor alarm eller forsikring, eller noe? Sikkert mange av de som har hjemmekontor nå. Eller kanskje nettbutikk?

Andre jobber kan jo være negltekniker, vippetekniker, frisør og klippe kunder hjemme, bli hudpleier, massør, fysioterapeut eller make-up-artist og ta imot kunder hjemme?

Jeg stopper her :P Jeg vet ikke hvilke interesser du har, så :P 

Endret av Mariell1995
AnonymBruker
Skrevet

Onlyfans, streamer, etc.

Anonymkode: 3a7f4...c61

AnonymBruker
Skrevet
Mariell1995 skrev (På 26.3.2021 den 20.45):

Lillesøsteren min er bookingmedarbeider i et alarmselskap (hun booker tider med eksisterende kunder med teknikere, hvis de skal få montert eller demontert en alarm, eller bygge ut alarmsystemet eller noe). Hun har hjemmekontor nå pga. Corona.

Eventuelt kundeservice, innenfor alarm eller forsikring, eller noe? Sikkert mange av de som har hjemmekontor nå. Eller kanskje nettbutikk?

Andre jobber kan jo være negltekniker, vippetekniker, frisør og klippe kunder hjemme, bli hudpleier, massør, fysioterapeut eller make-up-artist og ta imot kunder hjemme?

Jeg stopper her :P Jeg vet ikke hvilke interesser du har, så :P 

Vet du åssen lønna hennes ligger på ca?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vet du åssen lønna hennes ligger på ca?

Hun har en årslønn på rundt 340 000-350 000 kr, men lønna varierer jo fra sted til sted :) Hun jobber kl. 08:00-16:00 mandag-torsdag, og kl. 08:00-15:30 på fredager :)

Jeg kjenner en som jeg tror jobber med forsikringer også, hvis du eventuelt vil høre om lønna der :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...