AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Hei, jeg skriver masteroppgaven min nå og skal levere 15.mai. Jeg ønsker å prøve på barn i mai/juni. Jeg har fått fast jobb fra 1. august. Hvis alt klaffer første gangen vil jeg ha jobbet i den bedriften i ca 6mnd når termin kommer. Jeg er redd dette er litt små marginer, jeg har mulighet til å jobbe en deltidsjobb fra mai til oppstart i faste jobben. Dette er en jobb som barnevakt på treningssenter eventuelt kan jeg jobbe som aktivitetsleder på en turncamp, dette er totalt 4 uker ila sommeren. Vil dette telle som inntekt som gjelder regelen om jobb 6 av siste 10 mnd? Er det eventuelt andre tips dere har som gjør at jeg kan komme meg innenfor inntektsgrensa? Anonymkode: de079...a39
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Er det ikke bare å vente prøving til august? Er jo ikke sikkert alt klaffer på første forsøk heller. All inntekt teller som jobb. Er utbetalingene som har noe å si. Får du lavere lønn de mnd og de telles i 6/10 mnd av siste arbeid så kan du få lavere utbetaling av foreldrepenger. Anonymkode: 28fca...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå