Gå til innhold

Er det innafor å ha sex med ungen til fetteren min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fetter som er ganske mange år eldre enn meg. Og har har et barn som er fem år eldre enn meg. Han er 20 og jeg 25

Jeg har egentlig ikke noe særlig kontakt med den delen av familien utenom han på 20 år. Vi begge er i en situasjon der vi savner en slik nærhet. Det vill uansett ikke dreie seg om noe mer enn sex. Kall det ff. 

er det innafor når man er i slekt? Det er jo ikke nært 

Anonymkode: ccc12...78d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke «ungen til fetteren din» men den voksne sønnen til fetteren din!

Anonymkode: 38318...a49

• Liker 21
Skrevet

Er ikke det litt ekkelt da? Pule familiemedlem?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er lovlig for fettere og kusiner å ha sex, og jeg var fristet, hadde verdens hotteste kusine, ja, hun er flott som voksen også, men husker henne i oppveksten, alltid solbrun, sporty, sexy aerobicsokker, korte shortser, nydelig hår, glimt i øyet. Joda, jeg var forelsket. Men i min familie hadde det blitt så helvete på jord om jeg hadde prøvd meg at selv den gang skjønte jeg at det ikke kom på tale. Og i dag er jeg veldig glad for at man aldri prøvde. Min kusine er verdens nydeligste, hun er fortsatt smart, supersexy og verdens triveligste. Og gift med verdens hyggeligste mann, vi er bestevenner og opplever masse gøy sammen uten at det er noe kleint familiemessig. Om hun vet at jeg var forelsket i henne i tenårene vet jeg ikke. Jeg har også en nydelig kone bare så det er sagt. 

Anonymkode: 64de4...42e

• Liker 6
Skrevet

Selvsagt, de kongelige liker sånt. Ganske langt ut i slekta dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«Ungen»?? Trodde han var typ 13 år. 

Anonymkode: a09f2...726

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en fetter som er ganske mange år eldre enn meg. Og har har et barn som er fem år eldre enn meg. Han er 20 og jeg 25

Jeg har egentlig ikke noe særlig kontakt med den delen av familien utenom han på 20 år. Vi begge er i en situasjon der vi savner en slik nærhet. Det vill uansett ikke dreie seg om noe mer enn sex. Kall det ff. 

?

Anonymkode: d1d5b...2ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen dette er ekkelt 

Anonymkode: 8db36...3de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har vært sammen i mange år med en tremenning av meg. Det er jo et stykke ut i slekta. Jeg føler likevel at du og denne sønnen til fetteren er nærmere enn det vi var, ettersom dine barn og denne sønnen til fetteren ville ha blitt tremenninger. Det er i grenseland etter min smak. Jeg er der at søskenbarn absolutt ikke bør ha et seksuelt forhold. Foreldrene til søskenbarnet ditt er jo tante og onkel hos deg. Det blir et sabla styr når man møter opp til familieselskap. 

Tremenninger er for meg det nærmeste man bør være. Alt nærmere enn dette er ikke særlig lurt, eller bra. 

Anonymkode: b7a75...345

• Liker 2
Gjest Airman
Skrevet

Du fikk neppe 6 i matte ihvertfall 🙂

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er fullt lovlig både å ha sex med og gifte seg med søskenbarn, og dette blir jo et ledd lenger ut, han er jo tremenningen til dine eventuelle barn.

Hvorvidt er er "innafor" sosialt sett kommer jo an på hvor mye omgang dere har hatt gjennom årene. Jeg har også noen mye eldre søskenbarn som har barn på min alder, ser på dem som familie og kunne aldri tenke meg å innlede et forhold med noen av dem. Men det må jo dere kjenne på selv.

AnonymBruker
Skrevet

Null stress! Kjør på!

Anonymkode: 9ed14...f5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er IKKE innafor. Han er tremenningen til dine fremtidige unger.

Anonymkode: 8c5a7...ae8

Skrevet

Tenk om han blir far til tremenningene sine 🤭

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (23 minutter siden):

Tenk om han blir far til tremenningene sine 🤭

P-piller og kondom 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

P-piller og kondom 

Ingen prevensjon er 100% sikker :opplyser:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (1 time siden):

Det er fullt lovlig både å ha sex med og gifte seg med søskenbarn, og dette blir jo et ledd lenger ut, han er jo tremenningen til dine eventuelle barn.

Hvorvidt er er "innafor" sosialt sett kommer jo an på hvor mye omgang dere har hatt gjennom årene. Jeg har også noen mye eldre søskenbarn som har barn på min alder, ser på dem som familie og kunne aldri tenke meg å innlede et forhold med noen av dem. Men det må jo dere kjenne på selv.

Så hvis de får barn blir han tremening til sitt dget barn? 

Anonymkode: e9f90...5e3

Gjest Nattugle87
Skrevet

Nei!!! For meg er det nær familie som vi ser annenhver mnd og er masse sammen med i høytider.

Skrevet
Spicymami skrev (2 timer siden):

Er ikke det litt ekkelt da? Pule familiemedlem?

Det er en altfor nær relasjon etter min mening. Man kan vel si at det er akkurat midt i mellom fetter/kusine og tremenning.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt innenfor å ha sex med både kusiner og tremenninger.

Alle andre kan bare holde kjeft.

Anonymkode: f0b39...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...