Gå til innhold

Sex i bil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ofte sex i bilen, spesielt blowjobs som ung voksen, men har aldri hatt det som voksen. Er det voksne her som fortsatt har sex i bilen eller er det en tenårings/ ung voksen greie? 

(Førerkort er jo bare aldersbegrensning for den som kjører)

Anonymkode: 29a21...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg 23, vet ikke om det blir sett på som ung voksen men vi har sex i bilen av og til ja. Ser ikke noe grunn til å ikke gjøre det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg 23, vet ikke om det blir sett på som ung voksen men vi har sex i bilen av og til ja. Ser ikke noe grunn til å ikke gjøre det

Jeg hadde det frem til jeg var midt i 20-årene i alle fall. Jeg husker bilen jeg hadde sex i sist, og mest sex i, den solgte jeg i 2004... Kjøpte den i 1996. 

AnonymBruker
Skrevet

Sex i bilen relativt ofte her. 36 år.

Anonymkode: ae11a...5e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde ofte sex i bilen, spesielt blowjobs som ung voksen, men har aldri hatt det som voksen. Er det voksne her som fortsatt har sex i bilen eller er det en tenårings/ ung voksen greie? 

(Førerkort er jo bare aldersbegrensning for den som kjører)

Var en typisk ungdomsgreie for min del.

hvorfor gjøre det ukomfertabelt om man ikke må liksom.

syntes sex i bil er særdeles oppskrytt. I hvert fall samleie. BJ og HJ funker jo i bil.

• Liker 4
Skrevet

Hadde ofte sex i bil når jeg var yngre, og har det innimellom nå også :) senest på tirsdag når jeg møtte min hemmelige ff. Ridde han i baksetet og det var sååå godt :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt uventet Bj i fart i fjor sommer. Begynte å bli litt vanskelig å styre, måtte innom ei busslomme å avslutte.

Pickup med sofa og rattgir er suverent 😊

Anonymkode: d12de...491

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å suge samboeren i bilen mens han kjører, så stopper vi og har sex når han ikke klarer å vente mer.

Anonymkode: 8f6c8...cfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker å suge samboeren i bilen mens han kjører, så stopper vi og har sex når han ikke klarer å vente mer.

28 og 34.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke stillinger hadde dere i bilen?

Anonymkode: 7d901...15b

Må si at jeg ikke husker alle gangene vi har hatt sex i bilen men er vel mulig å gjøre det meste som man kan gjøre i en seng

gir bj, ri, ri med ryggen til, facesitting, 69, doggy, misjonær, i skje... pleier egt ikke å tenke over hva slags stillinger vi har, vi bare gjør noe som fungerer med den plassen man har😉

AnonymBruker
Skrevet

Har det ofte med elskeren.  40 år

Anonymkode: a0b3c...e5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en liten tradisjon på å ha det hver sommer. Har romslig bil, så baksetet fungerer. Eller så ligger hun i setet mens jeg står ved døra. Litt spennende hvis vi står like ved veien (jeg står på skogssiden selvsagt)

M49

Anonymkode: 1eff8...273

AnonymBruker
Skrevet

Suge eller runke er jo greieste i bil :) Men å ri i baksetet går, eller at han tar meg liggende på siden i baksetet.

Min første gang var å suge min kjørelærer, han var den første jeg sugde. Han var kjekk, 10år eldre. Likte han fra dag 1, så etterhvert utviklet det seg. Varte gjennom hele tiden med å ta førerkortet, en stund etterpå også. Ellers har jeg gjort det med de fleste jeg har vært i forhold med, er spennende med variasjon :) 

Jente på 25.

Anonymkode: 3823b...f19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 27, og har ofte sex i bil med en som er nøyaktig 4 år yngre enn meg. 

Anonymkode: 881bb...06e

Gjest Alterego666
Skrevet

M50+ og elsker sex i bil.

En periode traff jeg et par. Flere ganger byttet mennene på å kjøre mens de to andre hadde seg i baksetet. Pirrende og gøy!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ofte sex i bilen som yngre, men nå er det bare tungvint, slitsomt og knotete 😂 

Det hender at vi har hatt sex når vi har hatt date i bilen da. Men da er det sånn type ned med baksetene, pledd og puter, kjøre et sted med utsikt, rygge inn og kose oss baki bilen med god mat og drikke. Da har det hendt at det har endt opp med sex

Anonymkode: 5ef34...76e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det en del før i en romslig bil der seteryggen kunne slåes ned så den var i flukt med baksetet. Rene sengen! Brukte alltid kondom da jeg var redd for flekker på bilsetet, he he. Lå en god del brukte kondomer langs denne blindveien ute på landet etter hvert! (hadde ikke gjort dette i dag)

Anonymkode: 72132...949

AnonymBruker
Skrevet

Svarte kort tidligere i tråden. Litt mer details: Med barn som er gamle nok til å være alene hjemme, men for unge til å akseptere at mor og far har alenetid midt på dagen så er bilen et veldig godt alternativ. Hender at vi "skal på senteret for å se på noe" og ender opp på én av våre faste plasser. Selve sexen er stort sett at jeg rir han i baksetet, men vi kan ende opp utenfor bilen også i litt varmere årstider enn nå. 

Anonymkode: ae11a...5e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 22.50):

Har det ofte med elskeren.  40 år

Anonymkode: a0b3c...e5d

Samme her, litt mer "dirty" og intenst .... Herlig !

Anonymkode: c9004...b00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Senest i forrige uke, BJ mens han kjørte, 46 og 49 år

Anonymkode: 5ac38...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...