AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Må trekke en tann etter et svangerskap med oppkast hver eneste dag 😭 har tannlegeskrekk og trenger beroligende tablett for å klare å utføre et besøk hos tannlegen. Noen som vet om jeg ikke bør amme det og bedøvelse? 😕 Anonymkode: 70d51...ad4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Det går nok bra men du kan forhøre deg med tannlegen/legen din før du tar tabletten hvis du er veldig bekymret. Eller pumpe ut et par måltider for å være helt sikker. Jeg har tatt keisersnitt, og da får man jo opioider noen dager etter snittet. Hvis det går greit, må vel en beroligende og bedøvelse gå. Anonymkode: be66e...546 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det går nok bra men du kan forhøre deg med tannlegen/legen din før du tar tabletten hvis du er veldig bekymret. Eller pumpe ut et par måltider for å være helt sikker. Jeg har tatt keisersnitt, og da får man jo opioider noen dager etter snittet. Hvis det går greit, må vel en beroligende og bedøvelse gå. Anonymkode: be66e...546 Takk for svar skal dobbeltsjekke med tannlegen! Stress nok med tannlege fra før, ekstra stress med en nyfødt baby som trenger mat 😖 Anonymkode: 70d51...ad4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Det kommer nok an på hva du får. https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/2-2942 Her er eksempelvis ang. valium. Anonymkode: cbeb3...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå