AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Hei! Jeg er 9 dpo, har veldig ømme pupper og brystvorter og murringer i magen. Har håpet at dette er graviditeten. I dag kom det bittelitt lysebrun utflod. Har lest at brun utflod ikke er bra.. Festeblødning skal vel være lys rosa? Graviditetstest som jeg tok i ettermiddag var negativ.. Er det mest sannsynlig mensen som er på vei, eller kan det fortsatt være håp at jeg er gravid? IKM er 31.3. Anonymkode: f598e...223
Dilli Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er 9 dpo, har veldig ømme pupper og brystvorter og murringer i magen. Har håpet at dette er graviditeten. I dag kom det bittelitt lysebrun utflod. Har lest at brun utflod ikke er bra.. Festeblødning skal vel være lys rosa? Graviditetstest som jeg tok i ettermiddag var negativ.. Er det mest sannsynlig mensen som er på vei, eller kan det fortsatt være håp at jeg er gravid? IKM er 31.3. Anonymkode: f598e...223 Kan fortsatt være håp🙌🏻 Er mange som får positiv test seinere en 9dpo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå