AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Del Skrevet 26. mars 2021 Veier nå 68kg og er 166cm høy. Jeg trener ikke, men går litt tur. Tenker jo at jeg skal gå mer tur og trene mer, men vil gjerne ha et estimat på hva jeg sånn ca kan spise UTEN trening. Så biir trening bonus og selvsagt litt ekstra mat da for å få energi. Er så redd jeg ikke vil klare å holde vekten. Anonymkode: dfa38...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Del Skrevet 26. mars 2021 Du må vite hvor mye du forbrenner daglig og forholde deg til det. Det er enklest om du har pulsklokke. Anonymkode: 7725b...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Del Skrevet 26. mars 2021 Du må nesten prøve deg litt frem. Ta utgangspunkt i en kalkulator og legg deg på det nivået som blir foreslått (f.eks. https://nhi.no/skjema-og-kalkulatorer/kalkulatorer/diverse/beregning-av-kaloribehov/). Prøv f.eks. i en mnd. Lurt å la det gå litt tid så du ikke blir lurt av vannvekt/syklus. Går du opp i vekt bør du legge deg litt lavere, og motsatt dersom du går ned. Anonymkode: 531c1...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Del Skrevet 26. mars 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Veier nå 68kg og er 166cm høy. Jeg trener ikke, men går litt tur. Tenker jo at jeg skal gå mer tur og trene mer, men vil gjerne ha et estimat på hva jeg sånn ca kan spise UTEN trening. Så biir trening bonus og selvsagt litt ekstra mat da for å få energi. Er så redd jeg ikke vil klare å holde vekten. Anonymkode: dfa38...d5c Hvor mye har du gått ned, over hvor lang tid? Anonymkode: 6a1f8...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå