AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Hva har du gitt avkall på for kjærligheten? Var det verdt det eller angrer du? Selv er jeg etablert på en annen kant av landet enn der jeg vokste opp. Synes det er leit å bo langt fra familie og slekt. At mine foreldre får treffe sine barnebarn langt sjeldnere enn svigers. Vi har pleid å prioritere å dra dit 2-3 ganger i året for å veie opp litt, men det siste året har jo dette brått blitt mer vrient. Anonymkode: ee69d...3d8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Har gjort mye for kjærlighet. Det har ikke vart, men jeg gjorde det av et reint hjerte og angrer ikke. I dette forholdet gir jeg avkall på et felles sosialt liv. Kjæresten min er ikke særlig sosial av seg, og parvenner vil nok aldri skje for oss. Er såvidt han holder kontakten med egne venner. Jeg har masse venner, så jeg er på ingen måte ensom. Jeg håper at han etterhvert vil bli involvert i familien min og jeg i hans. Men han vil nok alltid være litt einstøing. Anonymkode: 0d6b4...181
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Er nå én gang mann så det største offeret er og blir at jeg har sagt fra meg muligheten til å oppleve andre kvinner. I det store og det hele er det verdt det, men jeg angrer i perioder. Jeg har også ofret en god økonomi fordi kona mi jobber frivillig deltid i et lavtlønnsyrke. Det er også verdt det, men det er klart at jeg i blant tenker på at jeg kunne ha fått det bedre materielt med en dame som tjener ca. like mye som meg. Til en viss grad vil jeg si at jeg delvis har ofret min beste kompis, fordi han har noen verdier som er fullstendig kræsj med hennes verdier og som gjør at jeg føler at jeg må holde kontakten med han skjult fra henne. Da blir det mindre kontakt, dessverre. Også verdt det, men også noe jeg iblant tenker på. Anonymkode: 41797...1fb
Milky Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Jeg har «ofret» vennskap jeg hadde med andre menn. Var bare et par stykker men typen synes det var ukomfortabelt om jeg var alene med de akkurat som at jeg ikke hadde likt at han skulle hengt med venninner alene. vi har egt samme synspunkt på dette så var ikke en så stor ofring 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Tja, vi hadde avstandsforhold i noen år, det var relativt hard. Både økonomisk, fordi partner bodde i et annet land, og emosjonelt. Men av varige ting, så tror jeg ikke det egentlig. Anonymkode: e2f73...2b7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Jeg hadde en gang en kjæreste med matallergi og jeg ga opp den matvaren gjennom hele forholdet selv om det var noe jeg spiste regelmessig før vi ble sammen. Anonymkode: ab128...25a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Jeg flyttet fra hjembyen min og til han. Savner å ha mine nære rundt meg, men normalt sett (ikke korona) så fåe jeg besøkt venne og familie likevel. Anonymkode: 264f2...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå