Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert
Skrevet

Hei folkens,

Er det helt paa trynet og be om en utskrift av eksens telefonrregninger fra en viss dato - for aa se om jeg kan stole paa ham (for aa vurdere om jeg vil ta ham tlbake?). Han paastaar (etter aa ha vaert utro at det ikke har vaert noen andre jenter siden han forstod at det var meg han elsket - jeg vil bare ha et "bevis" foer jeg kan ordentlig tilgi, forsoeke aa stole paa og la historien ligge

Merkelig nok (?) er mine foelelser avhengig av at jeg kan se at han har fokus paa kun oss..

Vil gjerne ha svar fra gutter ogsaa: hvordan hadde du reagert (ha i minne at dette er en eks-kjaereste du har dummet deg ut ovenfor og at du naa sier at alt er endret og det kun er henne du vil ha..)

Videoannonse
Annonse
Gjest filosofia
Skrevet

Hvis du alt VET at han HAR vært utro, og enda vil ha "mer", så tror jeg ikke det er noe vits i å forsøke igjen. Å fortsette et forhold etter utroskap krever først og frems tilgivelse, og vilje til å se FREMOVER.

Det spiller ingen rolle hvor mange det var. Så lenge han er til å stole på i fremtiden!

Jeg tror ikke du greier å legge dette bak deg, når du alt nå skal ha flere bevis i alle retninger før du eventuellt tar ham tilbake. Om han har løyet igjen, hva så? Han har ikke noe å tape...

Gjest frustrert
Skrevet

Hei,

Jeg er ikke enig i at han ikke har noe aa tape - ei heller at ikke jeg har noe aa vinne. Slik det foeles naa i hvert fall. Problemet er at jeg ikke stoler paa ham naa.. Dersom jeg faar bevis at han har vaert tro mot at "det kun er meg han vil ha" over saa lang tid han sier, vil jeg lettere kunne fortsette. Naturligvis kan jeg ta feil her...plutselig kan det vaere noe annet som kommer opp. :forvirret::roll:

Men er jeg helt paa trynet hvis jeg spoer? Vil han tro jeg har tiltet? Hvorfor skulle det vaere et problem hvis han ikke har noe aa skjule. Grunnen til at telefon regningen er interessant, er at pga det som skjedde, vet jeg hvilke nummer jeg skal se etter. Akkurat naa klarer han ikke overbevise meg om aa stole paa ham igjen. Mulig det egentlig sier sitt.. Vel, vel

Takk for tilbakemelding - veldig takknemlig for det :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.. Nå kjenner jeg ikke deg eller kjæresten din, men du kan kanskje spørre litt forsiktig? Hvertfall ikke ta det i en krangel.. Hvis han sier at, ja, det kan du, så trenger du jo egentlig ikke se den engang, men hvis han sier nei, så sier det vel sitt?

Skrevet

Ser ikke noe problem om at du ber om en telefonutskrift. Det er tross alt han som har fått seg opp i den smørja ved å være utro.

Om forholdet i det hele tatt er noe å satse på, det er en annen sak...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, det tenkte jeg også Rhiakath.. Men det er selvfølgelig MULIG at han har forandret seg, håper det for din skyld trådstarter :)

Skrevet

Alt er en mulighet, men jeg ville nok ikke tatt lett på det å stole på noen som allerede har vært utro.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Nei, ikke jeg heller.. Jeg har faktisk vært i samme situasjon.. Han sa at han hadde innsett han elsket meg osv.. Men jeg klarte ikke stole på han igjen :(

Skrevet

Jeg klarte heller aldri å stole på min eks som var utro, så jeg gjorde det slutt for godt. Det hører jo med til historien at han var utro med to jenter på en kveld..

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har problemer nok med å stole på folk fra før.. Så hvis noen er utro mot meg så klarer jeg hvertfall ikke.. To jenter på en kveld ja, skjønner du ikke klarte å stole på han igjen da.. Æsj.. For en fyr

Skrevet
Hei folkens,

Er det helt paa trynet og be om en utskrift av eksens telefonrregninger fra en viss dato - for aa se om jeg kan stole paa ham (for aa vurdere om jeg vil ta ham tlbake?). Han paastaar (etter aa ha vaert utro at det ikke har vaert noen andre jenter siden han forstod at det var meg han elsket - jeg vil bare ha et "bevis" foer jeg kan ordentlig tilgi, forsoeke aa stole paa og la historien ligge

Merkelig nok (?) er mine foelelser avhengig av at jeg kan se at han har fokus paa kun oss..

Vil gjerne ha svar fra gutter ogsaa: hvordan hadde du reagert (ha i minne at dette er en eks-kjaereste du har dummet deg ut ovenfor og at du naa sier at alt er endret og det kun er henne du vil ha..)

Personlig syns jeg ikke ord som 'bevis' har noe å gjøre i et forhold. Ikke gidd å bruk krefter på ting som 'utskrifter'. Det bare tærer på deg. Man kan ikke gjøre annet enn å stole på mennesker. Lovord om det burde holde. Gjør det ikke så har du det bedre andre steder.

Skrevet

hvis du har så vanskelig for å stole på han (noe jeg har veldig forståelse for), hvorfor gidde? Hvorfor ikke la han ta konsekvensene av sine handlinger, komme deg videre og finne en mann som ikke vil gjøre noe sånt mot deg... kanskje lett for meg å si men

Jeg er uheldigvis (?) av den typen som ikke klarer å tilgi utroskap... forgive and forget klarer jeg dessverre ikke i en slik situasjon selv om han sverger på at det aldri skal skje igjen... klarer ikke et sånt tillitsbrudd...

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg synes det er for mye forlangt. Ethvert forhold er bygget på kjærlighet, og at man stoler på hverandre. Dersom du har bestemt deg for å stole på ham igjen, bør du gjøre dette uforbeholdent. Om du stoler på ham eller ikke må være opp til deg og hvor godt du kjenner ham, men et lite hint ligger jo i at han faktisk nærmest tigger deg om å ta ham tilbake. Da må det ligge kjærlighet bak.

Så dropp kravene, og bestem deg for hva du mener. Stoler du på ham eller ikke.

Mie.

Gjest frustrert
Skrevet

Hei alle,

Takk for tilbakemeldinger!

Fordi jeg har vaert bortreist (med ham), har jeg ikke rukket aa komme tilbake foer naa. Men det kom faktisk til en konfrontasjon: Han fikk en telefon (ubesvart anrop) som jeg saa da telefonen hans ringte (kunne ikke dy meg). Det var et nummer 'jeg ikke likte' for aa si det mildt.. For en suppe!

Jeg konfronterte ham med det, og han kunne ikke for sitt bare liv skjoenne hvorfor hun ringte 'out of the blue'...

Jeg fikk ham til aa ringe henne fra sin telefon, og be henne holde seg laaaaangt unna ham - fordi han naa hadde kjaereste - hvorpaa hun lot som (virket det som) hun ikke ante hvem det var...Hun hadde 'bare returnert et tapt anrop'.. Og ex'en var ikke hyggelig mot henne, bare ba henne holde seg unna og ikke ringe..

Det endte med at jeg krevde aa se utskrifter og 'alt som var' - noe han gikk 100% med paa umiddelbart. :) Han sa at han ikke hadde PEILING hvorfor hun ringte og at han ikke kunne kontrollere hvem som ringte ham...noe som for oevrig er sant...

Ettersom han gikk med paa at jeg kunne sjekke alle utskrifter saa langt tilbake jeg ville, kommer jeg ikke til aa gjoere det.. Men jeg fikk min lille 'hevn' - totalt med hans tillatelse: Jeg skrev en sms som jeg sendte til alle jenter jeg visste han hadde hatt en eller annen tvilsom link til (han har bekreftet linken, dette er ikke vennskap - men definitivt i gate med 'ikke-forenlig-med-aa-ha -kjaereste-forhold'..). Jeg skrev: jeg har kjaereste naa, vennligst ikke ring mer. Hun dama han nettopp hadde snakket med (som hadde ringt in the first place) ringte med en gang etter sms'en var sendt), en annen lurte paa hvor lenge han trodde det kom til aa vare og at hun aldri hadde vaert interessert i ham likevel...saa.

Hm! Jeg er enig med dere i en ting etter helgen. Jeg faar velge aa stole paa ham (lett!?! - not!) eller rett og slett la dette vaere... Men noen telefon utskrift vil ikke hjelpe tror jeg. :tristbla:

Er litt lei meg meg og usikker.

Hilsen traadstarter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...