Gå til innhold

Får det bedre og bedre med meg selv, ikke med han/erfaringer med sexolog?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om noen har liknende erfaring med dette, men prøver likevel. For å gjøre en lang historie kort så er vi et par i 30-årene som hadde et bra sexliv i de første 5-6 årene av forholdet vårt før ting naturlig har dabbet litt av. Vi kan fortsatt ha veldig god sex nå og da, men stort sett er det ganske tamt og rutinemessig. Må vel være så ærlig å si at vi begynner å bli mer vant til hverandre enn hva godt er, alt føles så kjent og trygt, veldig lite spenning. Det er den ene siden av saken. Den andre siden av saken er at jeg virkelig begynner å oppdage meg selv! Skal ikke gå i detaljer, men det er nye måter å gjøre ting på, ny fantasier, en ny innstilling til å prioritere egentid som, vel, virkelig har tatt ting til nye høyder. Jeg har forsøkt å dele noe av det med han, men da forsvant magien. Det viser seg at det er nettopp det at det er mitt eget, meg selv og bare mitt jeg utforsker, som gjør det så spennende og godt. Som om jeg har fått et helt nytt behov for å gjenoppdage min egen seksualitet etter mange år der alt har vært felles. Så i det siste har jeg blitt mer og mer privat på det. 

Samtidig så skulle jeg jo så gjerne ha invitert han med på det! For det er jo sider av meg selv jeg virkelig har lyst til å vise han, og som jeg føler det er feil å holde skjult fra han. Og da lurer jeg på om dette er en type problemstilling en sexolog kan hjelpe oss med? Tenker da på parterapi hos sexolog. 

Er vel bare ute etter tanker og erfaringer!

Anonymkode: 13fee...52a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva det er snakk om.

Forskjell på å ha funnet sitt eget g-punkt og fantasere om at han også skal finne det, og det å fantaserere og at han skal sitte i en krok og se deg bli tatt av andre menn.

Tviler på det er seksologen som utgjør forskjellen på de to, for å si det sånn. 

Anonymkode: db177...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...