AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Hei! Lurer på om noen her har erfaring med bleking av tenner etter emaljeskade? Er det mulig? Glemte å spørre tannlegen i fjor da jeg fikset misfarging/emaljeskade på fortennene. Har lest om natron blant annet, men finner ikke svar på om dette virker i min situasjon. Er det mulig å få de hvitere hos tannlegen? Eller må jeg sette på fasetter? Anonymkode: bc6af...a57
jabx Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Natron?! Du mener å bleke selv med natron? Det er neppe lurt.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Kommer litt ann på, hvordan oppstod emaljeskaden og hvilken behandling har du fått for det? Er emaljen fortsatt skadet? Anonymkode: 3c135...9aa
Djungelvrål Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 jabx skrev (8 timer siden): Natron?! Du mener å bleke selv med natron? Det er neppe lurt. Man kan pusse med natron, det gjør tennene litt hvitere. Var veldig vanlig å tilsette i tannkrem for et par tiår siden.
jabx Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Peonjenta skrev (14 timer siden): Man kan pusse med natron, det gjør tennene litt hvitere. Var veldig vanlig å tilsette i tannkrem for et par tiår siden. Sliter ikke det veldig på tennene?
Djungelvrål Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 jabx skrev (5 timer siden): Sliter ikke det veldig på tennene? Gjør det innimellom med noe effekt. tørr tannbørste som jeg dypper i natron, også går jeg over fortennene. Funker best med elektrisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå