AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Hei, Kjøpte persienne til vinduet og det var flere små merker på den slik at hvitfargen ser litt "rusten" ut. Vet vi i Norge er veldig glade i å klage på ting, så derfor lurte jeg på hva du synes: Er dette sånn som man bare henger opp og ikke bryr seg mer om, eller gidder man å kjøre til butikken - levere den tilbake for å bytte den? Jeg tenker at det blir vanskelig å se merkene når den henger på vinduet. har flere ganger opplevd lignende, men tenker at kanskje det er vanlig om man kjøper møbler og ting fra Ikea, Kid osv, og ikke dyre merkevarer. Anonymkode: 33d03...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Hadde ikke klaget hvis du ikke tror det kommer til å plage deg nevneverdig. Det blir jo sikkert en del bruksmerker så fort du går i gang med å bruke den uansett. Også er det vel vanskelig å dokumentere at dette ikke oppstod under montering? Anonymkode: 9bce8...b81 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Er det hakk, eller merker? Om det er merker, så kan du (forsiktig) prøve å vaske med magisk svamp fra feks Europris. Varer skal jo selvsagt være hele og pene uansett hvor man kjøper de, jeg bare tror at nå som du har hengt de opp, så blir det litt vanskelig å bevise at de var sånn fra du kjøpte de. Anonymkode: bcdad...7bf
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Du har hengt den opp? Er du sikker på at merkene ikke kim fordi du gjorde det med et uhell. Er det noe du ikke er fornøyd med så leverer de våren tilbake før du monterer. Kiøp en hvit tusj og tegn over. Som butikkansatte hadde jeg tenkt at dette hadde du fått til selv under montering. Anonymkode: cee62...f50
Gjest førstedamen Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Regner med den ikke er montert enda. Da ville jeg byttet. Er den montert ville jeg ikke orket for det er ditt ansvar som forbruker å se etter feil før du monterer.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det hakk, eller merker? Om det er merker, så kan du (forsiktig) prøve å vaske med magisk svamp fra feks Europris. Varer skal jo selvsagt være hele og pene uansett hvor man kjøper de, jeg bare tror at nå som du har hengt de opp, så blir det litt vanskelig å bevise at de var sånn fra du kjøpte de. Anonymkode: bcdad...7bf Obs, jeg misforsto litt, jeg trodde du hadde hengt de opp. Men uansett så må du i så fall si i fra så fort som mulig, om du skal klage, ellers kan det bli vrient å bevise at de var sånn med en gang. Anonymkode: bcdad...7bf
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Jeg hadde ikke giddet å klage hvis det ikke synes når det henges opp. Jeg jobber i butikk som selger en del interiør greier, og har en del kunder som klager på ubetydelige skjønnhetsfeil og krever avslag i prisen. Men på en del produkter så må man faktisk betale en god del mer for et perfekt produkt. Husker f.eks at vi solgte en klokke som hadde noen merker på baksiden (altså den siden som henger inn mot veggen). Klokken var allerede på tilbud, men kunden kom likevel tilbake og krevde mer avslag pga disse merkene (merker som for øvrig alle klokkene hadde). Anonymkode: 86dfa...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå