Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at jeg blir for følsom under og etter orgasme, og da klemmer jeg sammen automatisk, klarer ikke stoppe. Penis blir klemt ut og han må jobbe for å holde den inne, hvordan kan jeg stoppe disse muskelsammentrekningene? Han sier det er godt, men jeg synes det er litt flaut 

Anonymkode: 4ec7d...5b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flytt gjerne denne til seksualitet, tok feil 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som en normal orgasme egentlig?😊 hvorfor vil du stoppe det?

Anonymkode: e628d...cf5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å bli flau over å få orgasme ❤️. Blir han flau over sin orgasme?

Anonymkode: 1f5e6...d7c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som en normal orgasme egentlig?😊 hvorfor vil du stoppe det?

Anonymkode: e628d...cf5

Det er mest etter orgasme det skjer. Jeg blir helt utslitt av det og det er flaut, før orgasme er det ikke sånn. Selvom jeg blir helt avtent rett etter orgasme så fortsetter disse sammentrekningene. Jeg vil jo helst at han skal holde seg inni meg og bli ferdig, istedenfor at det skal være vanskelig å få den inn fordi jeg klemmer så hardt 

AnonymBruker
Skrevet

Du har en helt normal orgasme, skjønner ikke disse trådene med damer som vil forandre på orgasmen

Anonymkode: e5ef7...413

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

som ande sier, det er normalt.  om det gjør det litt trøblete for dere etter orgasmen din, så kan det hjelpe om han bare holder seg rolig litt til kroppen din blir mer avslappet, så kan han fortsette. dere får bare ta dere tid og prøve dere fram for å finne hva som fungerer best for dere. det er jo noe med at en må være oppmerksomme på hverandre og spille på lag med kroppen når man har sex. 

men syns ikkje du skal skamme deg for å ha en vanlig kropp som fungerer akkurat som den skal. :) 

Anonymkode: 0e1df...cdb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Om han popper ut i øyeblikket, så kan han komme inn igjen å fortsette der han slapp?! Digg det da,og bli tatt hardt etter en orgasme. 🙂

Anonymkode: 6316e...45e

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Ingen ting å være flau av, elsker å kjenne disse sammentrekningene rundt penis. Du er unik på en positiv måte. Ikke gjør det til et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig sterke sammentrekninger nedentil men har aldri opplevd at mannen faller ut? Er han hard? Kan skjønne at det skjer om pikken ikke er hard nok men.. 

Anonymkode: 88c99...9da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hendt tidligere at jeg har presset ut mannen under orgasme også, men nå kjenner han tegnene så godt at han spenner imot når jeg kommer. 

Han er verken slapp eller liten, men slikt kan være heftig det. Iallefall når mannen er ikke-forberedt. 😄

Anonymkode: 3f83a...979

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orgasmer er jo nettopp muskelsammentrekninger. Hadde du ikke kjent det hadde jeg heller lurt litt mer. 

Anonymkode: 6e686...338

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...