Gå til innhold

Quality Hotel Leangkollen (Asker)

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Jeg har egentlig bestemt meg for Leangkollen. Hvis det er noen her som har feiret sitt/andres bryllup der så vil jeg gjerne vite hvordan dere opplevde det :)

Tar også i mot andre tips på selskapslokaler i Asker & Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si noe om Leangkollen, men her er et par andre forslag:

Ringiaasen

Sem gaard i Asker

Bjoernsgard (bogstadvannet - her giftet vi oss og det var utrolig flott der! og verdens beste mat!)

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint på Leangkollen.Har ikke vært der i bryllup, men i mange andre sammenhenger.

Sem Gjestegård er utrolig flott også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvalstrand bad. Drengsrud gård.

Og hvis man stiller med kokk og alt selv:

Venskaben

Asker Museum

Heggedal Hovedgård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i Bryllup på Leangkollen men vært der flere ganger med jobben på 2-3 dagers seminarer. Det er helt fantastisk der. Så utrolig god mat(jeg triller rundt i flere dager etter at jeg har vært der.....) og nydelig sted. Fine rom, basseng og sauna. Får kaffe og avis "på døren" om morgenen. Liten koselig piano-bar og koselig resepsjonsområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, enig med Lia når jeg tneker meg om

Hvalstrand Bad er flott. Var på fest der nylig, veldig bra.

Har også spist der, men det var litt forkreativt etter min smak. Endte med at vi i realiteten betalte flere hundre kroner for litt potetmos :ler: Forretten var veldig spes, dessert turte jeg ikke etter to mislykkede retter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nuwanda_*

Støtter frysepulver mht til maten på Hvalstrand. Jeg bor like i nærheten - synes lokalet er fantastisk, men skygger unna restauranten for jeg fikk noe utrolig kreativt, men uspiselig der for 2-3-år siden! Skulle jeg holdt bryllupet mitt der skulle jeg få lov til å ta med min egen kokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter frysepulver mht til maten på Hvalstrand. Jeg bor like i nærheten - synes lokalet er fantastisk, men skygger unna restauranten for jeg fikk noe utrolig kreativt, men uspiselig der for 2-3-år siden! Skulle jeg holdt bryllupet mitt der skulle jeg få lov til å ta med min egen kokk.

Det bør gå an å bare leie lokalet. Det var slik det ble gjort på den festen da jeg var der sist. De solgte drinker i baren som de lagde selv + severte kreps og baguetter osv. Myyyye bedre det enn den maten som egentlig lages der :ler: (Og jeg spiste bare loff med majones) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordhotellet er bra. Flinke folk som jobber der + pene omgivelser både ute og inne. Men hvor mange gjester skal dere ha? Jeg pyntet til et bryllup (les: så på at mamma og hennes ansatte gjorde det mens jeg virret rundt og skravlet) der i sommer, og da slo det meg at lokalet var litt trangt... Forloveren til bruden mente det var det største rommet de brukte. De hadde dansen der i tillegg, så det ble litt snaut... Jeg tror jeg ville hatt enten færre gjester eller større rom for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Revenka

Vi har jo booket holmen fjordhotell, men som nevnt tidligere her, så syns jeg det egentlig er litt trangt selv om de sier at de tar 70 gjester. Er litt i tvil. Hmm.. vil ikke ha det for trangt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg vet er det ikke samme kjøkkensjef på Hvlastrand nå som for 2-3 år siden. Skal feire bryllup der om ikke så lenge, og var på prøvesmaking av meny for ikke lenge siden - vi syntes maten var strålende. Vi fikk dessuten lov til å velge ikke bare fra nåværende selskapsmeny, men fra boken deres, og alle tidligere menyer vi kom over også. Nå er vi riktignok vant til å spise ganske "kreativ" mat, så dersom dere er mer "biff med bearnaise"-typen, er det kanskje ikke det rette stedet.

Ikke kast det på båten før du har snakket med dem iallfall - vår erfaring så langt er veldig, veldig bra. De er fleksible, hyggelige, faktisk ikke så dyre som man kanskje skulle tro, og virker som de har full kontroll på arrangementet vårt - noe vi setter veldig pris på nå under oppløpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo booket holmen fjordhotell, men som nevnt tidligere her, så syns jeg det egentlig er litt trangt selv om de sier at de tar 70 gjester. Er litt i tvil. Hmm.. vil ikke ha det for trangt heller.

skal dere ha det rommet som er nesten rett frem etter å ha gått inn skyvedørene? Litt rosa-aktige vegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Det heter fjordsalen og peisestuen. Når man kommer inn ved resepsjonen så er det salen som er rett frem. De bruker venstre del av den og sperrer av den høyre delen. Til venstre for den venstre delen er det åpent til peisestuen. Det er utgang ned til bryggen fra fjordsalen. Tror det er litt rosa i fjordsalen og mørkere farger i peisestuen. Husker ikke helt. Syns det var veldig fint da. Kan jo eventuelt kutte litt på antall gjester. Grunnen til at det blir 70 er at mamma har noen hun vil invitere selv om jeg ikke ser poenget i det, men vi får se. Selv om det blir 70 inkludert oss som blir invitert er det jo ikke sikkert alle kommer.. hehe. Mange bor i nordnorge så det blir jo lang reisevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter fjordsalen og peisestuen. Når man kommer inn ved resepsjonen så er det salen som er rett frem. De bruker venstre del av den og sperrer av den høyre delen. Til venstre for den venstre delen er det åpent til peisestuen. Det er utgang ned til bryggen fra fjordsalen. Tror det er litt rosa i fjordsalen og mørkere farger i peisestuen. Husker ikke helt. Syns det var veldig fint da. Kan jo eventuelt kutte litt på antall gjester. Grunnen til at det blir 70 er at mamma har noen hun vil invitere selv om jeg ikke ser poenget i det, men vi får se. Selv om det blir 70 inkludert oss som blir invitert er det jo ikke sikkert alle kommer.. hehe. Mange bor i nordnorge så det blir jo lang reisevei.

Ja, da er det der jeg trodde. Også er det et lite dansegulv til venstre for de doble dørene inn til peisestuen? Tror peisestuen er mørk blå eller noe, litt maskulint preg?

Husker ikke hvor mange gjester de hadde de som giftet seg der i fjor sommer, men det ble trangt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...