AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Avviste han i går og da gikk han på badet for å ordne seg selv. Fra soverommet hører jeg han stønne høyt når han kommer. Jeg synes ikke bare det er unormalt, men at det føles som at han gjør det på pur faen for å kritisere meg for at jeg ikke orket sex. Liksom "hør hvor kåt jeg er". Tredje gang det skjer. Hva tenker dere? Anonymkode: b6fc5...707 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Tenker at jeg er helt enig med deg. Det finnes ikke noe verre enn menn som trass-runker 😂 Anonymkode: 8f2b9...4e2 35
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Tenker at jeg er helt enig med deg. Det finnes ikke noe verre enn menn som trass-runker 😂 Anonymkode: 8f2b9...4e2 Trass-runke, det var et presist ord! Akkurat det jeg føler det er. Anonymkode: b6fc5...707 10
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Huff, så barnslig 😅 Du skriver at dette er tredje gangen han gjør dette, og det må jeg si høres veldig spesielt og unormalt ut. Kanskje du kan prøve å ta opp med han at dette både er uattraktivt og barnslig? I tillegg må han jo respektere om du ikke ønsker å ha sex hver gang han spør... Anonymkode: 9defa...584 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Gud bedre. La nå mannen få nyte ting på sin måte. Dette må være tull? Neste gang du ordner seg selv og stønner så håper jeg at mannen din når det om å holde kjeft. Unormalt med damer som stønner når de får orgasme 🤦 Anonymkode: 9decb...ecc 40
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Huff, så barnslig 😅 Du skriver at dette er tredje gangen han gjør dette, og det må jeg si høres veldig spesielt og unormalt ut. Kanskje du kan prøve å ta opp med han at dette både er uattraktivt og barnslig? I tillegg må han jo respektere om du ikke ønsker å ha sex hver gang han spør... Anonymkode: 9defa...584 Ja, kanskje jeg får ta det opp. Men vi lever jo i en fri verden. Han må i utgangspunktet få gjøre hva han vil når han runker. Han respekterer et nei da. Aldri opplevd han mase. Anonymkode: b6fc5...707
pantyhoselover Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Det er vel ikke unormalt å stønne når man kommer? 26
Milky Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 Får han ikke lov å stønne når han runker da? Han må da kunne fikse problemet når du sier nei. De gangene jeg sier nei til sex får han selvfølgelig gå og gjøre hva han vil, evt så runker jeg han selv 28
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, kanskje jeg får ta det opp. Men vi lever jo i en fri verden. Han må i utgangspunktet få gjøre hva han vil når han runker. Han respekterer et nei da. Aldri opplevd han mase. Anonymkode: b6fc5...707 Ok, bra det da. Helt enig i at man må få runke når man ønsker, men det var egentlig mest den trass-runkinga med stønning for at du skal høre det jeg reagerte på! Anonymkode: 9defa...584 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #10 Skrevet 26. mars 2021 Just now, pantyhoselover said: Det er vel ikke unormalt å stønne når man kommer? Nei, er vel mer med måten han gjør det på. Veldig høyt og teatralsk. Stønner ikke sånn når han kommer med meg. Høres veldig ut som trass. Anonymkode: b6fc5...707 9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #11 Skrevet 26. mars 2021 typisk enkelte damer, dere skal få lov å ha en seksualitet osv det er så viktig, dildoer å hjelpemidler. men mannen nei han skal ikke få lov å stønne. å har han et sex leketøy ja da er han patetisk å litt nasty. dobbeltmoralen lenge leve blant dere feminister. Anonymkode: 36ca0...7b2 10
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #12 Skrevet 26. mars 2021 Herregud, du tuller? Han må få lov å runke og stønne så mye han vil. Anonymkode: 52753...142 13
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): typisk enkelte damer, dere skal få lov å ha en seksualitet osv det er så viktig, dildoer å hjelpemidler. men mannen nei han skal ikke få lov å stønne. å har han et sex leketøy ja da er han patetisk å litt nasty. dobbeltmoralen lenge leve blant dere feminister. Anonymkode: 36ca0...7b2 Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke at menn liksom er "det sterke kjønnet". Patetiske mannebein. Problemet her er ikke at mannen stønner, om du leser innlegget så skjønner du hva problemet er. Anonymkode: 5f076...ab2 13
Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2021 #14 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Avviste han i går og da gikk han på badet for å ordne seg selv. Fra soverommet hører jeg han stønne høyt når han kommer. Jeg synes ikke bare det er unormalt, men at det føles som at han gjør det på pur faen for å kritisere meg for at jeg ikke orket sex. Liksom "hør hvor kåt jeg er". Tredje gang det skjer. Hva tenker dere? Anonymkode: b6fc5...707 At du ikke burde tenke så mye på hvorfor typen din stønner når han kommer. Uansett om det er etter runking eller sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke at menn liksom er "det sterke kjønnet". Patetiske mannebein. Problemet her er ikke at mannen stønner, om du leser innlegget så skjønner du hva problemet er. Anonymkode: 5f076...ab2 problemet er at som vanlig er det kjerringa som bestemmer når det blir sex, mannen står klar å venter. men så såret hun blir når han går å fixer seg selv. stønna i tillegg da. ekkel mann as Anonymkode: 36ca0...7b2 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #16 Skrevet 26. mars 2021 Jeg tror ikke jeg hadde klart å tie om den saken, om han ikke pleier å stønne slik til vanlig. Da er det jo åpenbart noe han gjør på "trass". Er det slik stønning han pleier å gjøre, så er jo ikke dette noe å tenke på, og det får bare være slik. Jeg stønner når jeg får orgasme, og jeg stønner variert utfra hvor stor og langvarig orgasmen er. Kanskje han gjør det samme, men jeg tar utgangspunkt i at du opplever dette som "nytt" og uvanlig til ham å være. "Jeg hørte du stønna voldsomt, det må ha vært en heidundrende orgasme. Jeg skjønner ikke engang hvorfor du prøver deg på sex når du har såpass orgasmer på egenhånd. Du stønner jo ikke slik sammen med meg". Eller et eller annet bedre formulert for å påpeke at du forstår at han normalt sett ikke stønner slik som det. Det er utrolig barnslig og utennende måte å håndtere en avvisning på. Anonymkode: 57a85...041 14
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Huff, så barnslig 😅 Du skriver at dette er tredje gangen han gjør dette, og det må jeg si høres veldig spesielt og unormalt ut. Kanskje du kan prøve å ta opp med han at dette både er uattraktivt og barnslig? I tillegg må han jo respektere om du ikke ønsker å ha sex hver gang han spør... Anonymkode: 9defa...584 Så ts skal ikke ha sex med han, og han skal ikke få lov til å ordne opp selv... er det ts som skal diktere hans sexliv både på egetplan, og med henne, da? Anonymkode: ebc31...207 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): problemet er at som vanlig er det kjerringa som bestemmer når det blir sex, mannen står klar å venter. men så såret hun blir når han går å fixer seg selv. stønna i tillegg da. ekkel mann as Anonymkode: 36ca0...7b2 Kjerringa har sex når hun vil, og det er bra at det ikke er godtatt at menn ikke får lov til å voldta. Trådstarter ble ikke såret. Anonymkode: 5f076...ab2 4
Enmanelskeråhate Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 Er vel dette som er forskjellen på en del menn og kvinner, mannen er kåt og har ballespreng og trenger å blåse ut mens noen kvinner bare har sex fordi det er et nødvendig onde😂 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så ts skal ikke ha sex med han, og han skal ikke få lov til å ordne opp selv... er det ts som skal diktere hans sexliv både på egetplan, og med henne, da? Anonymkode: ebc31...207 Har da aldri sakt noe av det du skriver her, blir for dumt av deg å putte ord i munnen min. Det jeg synes er barnslig er den påtatte stønningen ts sin samboer kommer med kun hun ikke ønsker sex, og som ts skiver så opplever hun at det er på pur faen. Anonymkode: 9defa...584 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå