Gå til innhold

Ri han..

Gjest Gjest_Bloomy_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bloomy_*
Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen der ute som har noen gode råd til meg. Jeg klarer ikke helt å finne en ri-teknikk, så det er alltid gutten min som må "ta meg". Jeg er 24 år og langt fra uerfaren, men har liksom ikke helt fått til den ridinga.

Han har ikke så veldig stor penis, rundt 12-13 centimeter, så det skal ikke så mye til før han detter ut tror jeg. Vi har bare prøvd et par ganger, men jeg har prøvd med andre gutter før han også uten veldig hell.

Altså, jeg finner nok ikke rytmen og de riktige bevegelsene. Dessuten går det jo ikke så fort. Hva er best/enklest? Sitte på fotsålene og løfte meg rett opp og ned (ohoy så sliten man blir), eller lene meg mot ham og da trykke meg nedover? Hvor skal jeg ha hendene? Trenger jo å legge tyngden på armene...

Pleier dere å få orgasme i denne stillingen? Jeg har kun fått orgasme ved hjelp av hånd eller vibrator på klitt i tillegg til penetreringen.

(nå må jeg skaffe meg et nick snart, er altfor mye inne her til ikke å å ha blitt medlem altså.. Utrolig bra forum! :) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr Vettet
Skrevet

Å sitte på føttene blir jo bare tull. Sett et kne på hver side av han, og len deg gjerne forover på albuene, og gyng litt fram og tilbake mens du jokker med hoftene. Verre er det ikke.

Hvis du bare gjør det slik det er godt for deg, så blir det godt for han også.

Skrevet

dersom du er redd for at kuken detter ut så kan du jo foreta rullende bevegelser med hoftet ditt. det er også lettere å finne en rytme da.

ikke meningen å skryte, men jeg "lærte" en gang opp en jente slikt. og må si at hun red som en "galning" etterhvert :)

Skrevet

Prøv å la ham sitte på en stol mens du rir ham, det er deilig det!

Da blir du ikke så sliten i beina.

Skrevet

Når mennene har så små peniser som du angir over her, blir det tøffere for kvinnen å ri. Da må hun faktisk slite skikkelig... :roll:

Mye lettere å ri de med stort utstyr det er toppen det! :)

Gjest Gjest_søtnos_*
Skrevet

blir lett vondt hvis den er for stor; jeg liker å sitte oppå, støtte meg på knærne og gni hele underlivet mot, heller enn å gå opp og ned. stimulerer klitoris bedre :)

Skrevet

Mange gode tips -flott med tilbakemelding :)

Den linken som ble lagt ut her var jo genial da... ;)

Da er det ingen grunn til å la vær mer da -bare hive meg ut i det (eller oppå det!). Det som er deilig er at vi har god kommunikasjon når det gjelder sex, så det blir liksom ikke flaut eller pinlig på noen måte.

Skal gi tilbakemeldig når jeg har trent litt jeg, hehe :ler:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...