Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
BKathrine skrev (1 time siden):

Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre..

Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊

Jeg bor i Bergen og fikk baby i februar. Synes Britax fungerer bra på allslags føre og type vei. Nå er det Britax Smile 2 jeg har, men synes den er veldig smidig og lett å manøvrere når man er på kjøpesentre eller smale stier.

Men nå hadde jeg også en baby som ikke var så stor, til en veldig stor baby tror jeg vognen vil føles litt liten. Er mulig Smile 3 fungerer bedre om bag/sittedel er lengre eller bredere. 

Anonymkode: 1507d...fc5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BKathrine skrev (1 time siden):

Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre..

Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊

Oslo. Triller mest på asfalt og grussti i skogen, og synes i tillegg vogna er nett å ha med på kollektivtransport. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 9.02):

Takk for svar🤩. Men litt kjedelig å høre at 2.5 åringen kun kan sitte i den til nød😏. Men hvilke vogner som eventuelt er lengre da tro🤔. Vet at Britax go big2 er bare 3 cm lengre . Å den skal jo være en av de lengste mener jeg🤔

Anonymkode: b692b...d7f

Bumbleride Indie er min favoritt. 

Lang 3-åring ligger fremdeles godt i den, og den er fantastisk å trille 🤎

Anonymkode: 51b9d...062

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...