AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Del Skrevet 26. mars 2021 Er dere fornøyde ? Hva er dere isåfall misfornøyde med? Eller spesielt fornøyde med?😅 Anonymkode: b692b...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg er egentlig ikke fornøyd, det eneste jeg liker er at den er lett og kan legges helt flat i sportsdelen. Vi valgte den fordi vi måtte ha en som var lett å bære. Hadde vi sluppet bæring av vogn hver dag så hadd jeg helt klart valgt en annen, kanskje bugaboo eller Stokke. Vi bruker å låne en litt eldre emmaljunga city cross, den elsker både vi og barnet. Jeg synes vognen er skral, den skrangler nesten når vi går på tur og føles litt ustødig og billig. Liggedelen er veldig kort og smal, så om du tror du får en lang unge så vokser de raskt ut av den. Hvis du absolutt skal ha britax smile vogn, så gå for 2. Jeg synes hverfall at den føles stødigere ut enn 3. Anonymkode: 52508...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er egentlig ikke fornøyd, det eneste jeg liker er at den er lett og kan legges helt flat i sportsdelen. Vi valgte den fordi vi måtte ha en som var lett å bære. Hadde vi sluppet bæring av vogn hver dag så hadd jeg helt klart valgt en annen, kanskje bugaboo eller Stokke. Vi bruker å låne en litt eldre emmaljunga city cross, den elsker både vi og barnet. Jeg synes vognen er skral, den skrangler nesten når vi går på tur og føles litt ustødig og billig. Liggedelen er veldig kort og smal, så om du tror du får en lang unge så vokser de raskt ut av den. Hvis du absolutt skal ha britax smile vogn, så gå for 2. Jeg synes hverfall at den føles stødigere ut enn 3. Anonymkode: 52508...0af Men smile 3 er jo lengre i sittedelen enn smile 2 ? Å den er no hvertfall lengre enn Stokke og bugaboo? 😅 Anonymkode: b692b...d7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 26. mars 2021 #4 Del Skrevet 26. mars 2021 Vi vurderer denne vogna, har en Stokke Trailz fra før, men ønsker en som tar litt mindre plass i bilen nå som vi skal få nummer 2... 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er egentlig ikke fornøyd, det eneste jeg liker er at den er lett og kan legges helt flat i sportsdelen. Vi valgte den fordi vi måtte ha en som var lett å bære. Hadde vi sluppet bæring av vogn hver dag så hadd jeg helt klart valgt en annen, kanskje bugaboo eller Stokke. Vi bruker å låne en litt eldre emmaljunga city cross, den elsker både vi og barnet. Jeg synes vognen er skral, den skrangler nesten når vi går på tur og føles litt ustødig og billig. Liggedelen er veldig kort og smal, så om du tror du får en lang unge så vokser de raskt ut av den. Hvis du absolutt skal ha britax smile vogn, så gå for 2. Jeg synes hverfall at den føles stødigere ut enn 3. Anonymkode: 52508...0af Men jeg tenker at visst du liker city crossen så godt, så har vi veldig forskjellig smak og kriterier til vogner uansett☺️. Men takk for innspill☺️☺️ Anonymkode: b692b...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har 2"en og var veldig fornøyd med den ihvertfall bodde i blokk, reiste mye kollektiv og hadde liten bil,og det var gull med en litt nett vogn. Vi har et langt barn, og vi brukte liggedelen til 5-6 mnd og sittedelen kan hun til nød bruke enda som diger 2,5åring, men bruker jo ikke vogn noe særlig nå lenger Bugaboo er vel ganske lik, mine venninner med Bugaboo byttet også til sittedelen mellom 4-6 mnd. Vi har også en Simo og der er jo baggen diger, men vogna er jo i tillegg svær og upraktisk. Anonymkode: 37473...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har 2"en og var veldig fornøyd med den ihvertfall bodde i blokk, reiste mye kollektiv og hadde liten bil,og det var gull med en litt nett vogn. Vi har et langt barn, og vi brukte liggedelen til 5-6 mnd og sittedelen kan hun til nød bruke enda som diger 2,5åring, men bruker jo ikke vogn noe særlig nå lenger Bugaboo er vel ganske lik, mine venninner med Bugaboo byttet også til sittedelen mellom 4-6 mnd. Vi har også en Simo og der er jo baggen diger, men vogna er jo i tillegg svær og upraktisk. Anonymkode: 37473...603 Takk for svar🤩. Men litt kjedelig å høre at 2.5 åringen kun kan sitte i den til nød😏. Men hvilke vogner som eventuelt er lengre da tro🤔. Vet at Britax go big2 er bare 3 cm lengre . Å den skal jo være en av de lengste mener jeg🤔 Anonymkode: b692b...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #8 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar🤩. Men litt kjedelig å høre at 2.5 åringen kun kan sitte i den til nød😏. Men hvilke vogner som eventuelt er lengre da tro🤔. Vet at Britax go big2 er bare 3 cm lengre . Å den skal jo være en av de lengste mener jeg🤔 Anonymkode: b692b...d7f Men 2 eren er jo en del kortere enn 3 eren da har jeg hørt og😄 Anonymkode: b692b...d7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #9 Del Skrevet 26. mars 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar🤩. Men litt kjedelig å høre at 2.5 åringen kun kan sitte i den til nød😏. Men hvilke vogner som eventuelt er lengre da tro🤔. Vet at Britax go big2 er bare 3 cm lengre . Å den skal jo være en av de lengste mener jeg🤔 Anonymkode: b692b...d7f Vi har som sagt en diger 2,5 åring, absolutt størst på avdelingen og bruker klær i str 4 år 😂 og hun har sluttet helt å sove og har ikke noe behov for å sitte i vogn lenger, hun går,løper, sparkesykler i stedet. Til en så stor unge kjøper du bare en billig bhgvogn brukt om du dere skulle ha behov for vogn til soving, vi brukte en gammel Simo til det Og dette er 2en ja, og 3 skal være lenger. 👌3en ser jo mye finere ut, så om vi skulle kjøpt igjen nå som vi venter nr 2 hadde vi kjøpt den. I forhold til en massiv Emmaljunga ol med gyngende fjærer og solide hjul, så vil jo uansett alle disse lette, sammenleggbare vognene oppleves "skranglete" i forhold. Tror Britax smile-vognene er et godt kjøp av den type vogn, og billigere enn mange tilsvarende. De vinner jo mye tester også 👌 Anonymkode: 37473...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #10 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har som sagt en diger 2,5 åring, absolutt størst på avdelingen og bruker klær i str 4 år 😂 og hun har sluttet helt å sove og har ikke noe behov for å sitte i vogn lenger, hun går,løper, sparkesykler i stedet. Til en så stor unge kjøper du bare en billig bhgvogn brukt om du dere skulle ha behov for vogn til soving, vi brukte en gammel Simo til det Og dette er 2en ja, og 3 skal være lenger. 👌3en ser jo mye finere ut, så om vi skulle kjøpt igjen nå som vi venter nr 2 hadde vi kjøpt den. I forhold til en massiv Emmaljunga ol med gyngende fjærer og solide hjul, så vil jo uansett alle disse lette, sammenleggbare vognene oppleves "skranglete" i forhold. Tror Britax smile-vognene er et godt kjøp av den type vogn, og billigere enn mange tilsvarende. De vinner jo mye tester også 👌 Anonymkode: 37473...603 Sant det🤓. Anonymkode: b692b...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 26. mars 2021 #11 Del Skrevet 26. mars 2021 Både jeg og mannen elsker vår smile 3 😁 Manne syntes i utgangspunktet at den virket dårlig og "slingrete". Men det er jo bare dempingen som gjør at den er god å gå med. Vi har erfaring med både tfk og babyjogger city mini gt, men denne er mye bedre 👍 Tar forholdsvis liten plass sammenslått og er enkel å slå sammen, god plass i vogna under, stor kalesje som ikke slipper inn noe sol. Og jeg forstår ikke maset om liten bag. Vår jente på 6 mnd får fortsatt plass. Har byttet til sportsvogndelen nylig fordi hun vil sitte mer oppreist. Men det er ikke noe problem, da den kan legges flatt når hun skal sove 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #12 Del Skrevet 26. mars 2021 Vi elsker vår Britax smile 3! SÅ god og lett og trille, god sving, veier lite, superenkel å slå opp/sammen. Tar lite plass i bilen. Babyen sover kjempegodt i den også God plass under til matvarer ol. Også ser den fin ut også ingen klager fra oss! Anonymkode: 33ad2...6fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Del Skrevet 26. mars 2021 Superfornøyd med vår også! God demping, god å trille på ulike underlag. Veldig grei å legge sammen og å ta med seg i bilen. Fin å se på også. Hadde også britax sin babystol som gikk på samme understellet. Veldig greit for småturer på butikken o.l☺️ Anonymkode: aeb38...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 26. mars 2021 #14 Del Skrevet 26. mars 2021 Vi elsker vår Britax smile 3! Hatt den som hovedvogn siden lille var nyfødt. God å trille, god demping, fin å se på, bra i litt terreng og humpete veier, stor varekurv. Byttet til sittedel da han var 5 mnd fordi bagen ble litt trang med vinterpose. Men siden sittedelen kan legges helt flat kan man ha liten baby i den også. Veldig lang og god kalesje på sittedelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Del Skrevet 26. mars 2021 Så kjekt å se at flere av dere er så fornøyde også😍. Jeg tror nok jeg bestiller den🥰🥰. Elsker den i beige🤩 Anonymkode: b692b...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 27. mars 2021 #16 Del Skrevet 27. mars 2021 Superfornøyd med smile 2. Det eneste er at sittedelen er litt kort i ryggen. Jenta vår er veldig lang for alderen så den kommer ikke til å vare så lenge. Men smile 3 er en del lengre i ryggen har jeg hørt. Vet ikke om det er noen forskjell på liggedelen. Vi måtte bytte ved ca 5,5 måneder. Sammenslått så går både understellet og sittedelen I bagasjerommet på vår yaris (liggedelen gikk og om man tok av 1 hjul på understellet). Så den er veldig kompakt. Veldig kjekt med britax bilstol som passer på vogna og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BKathrine Skrevet 27. mars 2021 #17 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre.. Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Del Skrevet 27. mars 2021 9 minutter siden, BKathrine said: Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre.. Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊 Vi bodde i Oslo, i blokk. Trilla mest på grusvei og asfalt (og snø og is da) 🙈 Likte at understellet er raskt å slå sammen, vi pleide å sette det nede i trang fellesgang og bære liggedel med baby i opp. Anonymkode: 37473...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #19 Del Skrevet 27. mars 2021 BKathrine skrev (48 minutter siden): Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre.. Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊 Nordvestlandet. Har trillet på grus, asfalt, dårlig brøytet snø og traktorsti😅 Anonymkode: aeb38...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #20 Del Skrevet 27. mars 2021 BKathrine skrev (1 time siden): Jeg slenger meg på her! Var i butikk i går og «prøvekjørte» britax smile3 og emmaljunga nxt90. Jeg har vært ganske bestemt på at vi vil ha britax, pga gode tester/tilbakemeldinger + at den er suuperlett! Vi bor i 4. etg uten heis, uten bil i Oslo, så er avhenging av litt nettere vogn. Men jeg ble litt i stuss da jeg prøvde emmaljunga.. 🤯 Den var så stødig og digg! Men selvfølgelig, en god del tyngre.. Dere som er fornøyd med Britax, hvor i Norge bor dere og hvilket underlag/føre triller dere mest på? 😊 Østlandet nord for Oslo. Triller mest på grus, noe asfalt, noe traktorvei. Stort sett brøyta på vinteren. Den fungerer helt utmerket på grus, men er ikke noe særlig i ubrøytet snø pga små forhjul. Likevel veldig fornøyd. Det er ikke mange ganger i året jeg må dra den gjennom løssnø. Anonymkode: dd1ab...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå