Gå til innhold

Hører naboen ha sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Masse sex:p 

blir dere kåt av det? Tror naboene her høres oss godt.. 

Anonymkode: fbc43...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sprengkåt av det og begynner å ronke hvis jeg hører dama, det er verdens vakreste musikk i mine ører... men hører grynt fra mannen får jeg "innovertiss"🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat. Pleier bare trø øreplugger inn i ørene, da det knapt er noe jeg finner mer usexy enn å høre andre kvinner stønne under sex. 

Anonymkode: 55a9e...0a9

• Liker 3
Skrevet

Nei, synes det er sykt kleint

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hundre prosent nei. Jeg vil ikke høre slike private lyder.

Anonymkode: 93f44...426

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Når de gjør det med vilje, så er det kleint. 
Ved ubevisste og diskré anledninger, er det pirrende. 
Vi glemte å lukke igjen vinduet nærmest  hennes nærmeste nabo, som hørte alt av oss. Bare positive tilbakemeldinger, men det var litt flaut.

Anonymkode: 64533...b0b

• Liker 1
Skrevet

Irriterende hvis jeg trenger å sove godt og de avbryter min fred

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

blir dere kåt av det? Tror naboene her høres oss godt.. 

Bra for deg. Neste gang du møter dem, si at det virker som dere hadde god sex og du hørte dem godt.

• Liker 1
Skrevet

Vil helst ikke høre andre ha sex.. ofte hører jeg de over oss, er en skikkelig ekkel mann som skriker høyt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unge, attraktive par ja takk. Eldre og mindre attraktive nei takk. Ekte lyder ja takk, faking nei takk. 

Anonymkode: 3618e...938

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unge, attraktive par ja takk. Eldre og mindre attraktive nei takk. Ekte lyder ja takk, faking nei takk. 

Og du hører alder og utseende på lyden? 

Anonymkode: 3b220...19c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og du hører alder og utseende på lyden? 

Anonymkode: 3b220...19c

Merkelig kommentar. Kjenner da naboene mine. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute og reiste en gang, til et land langt borte. Våknet om morgenen av at jeg hørte herlig klasking og pirrende lyder fra naborommet. Det kuliminerte med et skikkelig orgasmeskrik fra kvinnen. Jeg kjente jeg ble temmelig tent, men siden jeg hadde dårlig tid og måtte på jobb ble det ingen runk. Jeg så for meg den deilige eksotiske kvinnen og fantaserte en del rundt det. 

Jeg gikk ut og satte meg ved frokostbordet (det var et lite "boutiqe hotell") rett ved dørene til rommene. Lurte på om de ville komme ut og spise de også. Hadde en halvfeit en og da døra gikk opp tittet jeg spent bort. 

Ut kom det ei russisk pansertante av sleggekasterkaliber, med MYE parfyme, glitter og typisk østeuropeersminke. Mannen var pistrete og bleikfeit av den typen man ser på film når man forestiller seg en russisk pistrete bleikfeit type med 80-tallsklær. 

Sukk, det brast litt inni meg... Mann 40 og noe.

Anonymkode: b3ae8...1ba

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hørt på hotell flere ganger, egentlig mer irriterende enn sexy, men det har kanskje med at man prøver å sove midt på natta. I gamlehuset så jeg ofte nabogutten bli sugd av sin kompis, så rett ned på sofaen hans fra hjemmekontoret, og det ble jeg litt kåt av. 

Anonymkode: 88afc...938

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper mange naboer hører meg når jeg kommer🤣 hadde jeg kjent naboene så hadde jeg nok tatt meg sammen.. 

Anonymkode: e302e...671

AnonymBruker
Skrevet

Vi hørte vår nabo trene og løpe på mølla i timesvis daglig og gjerne sent på kvelden, så jeg gadd ikke å være lydløs akkurat. Dette var når vi bodde i leilighet for noen år siden. Hvis du er bråkete kan jeg være bråkete :P

Bor heldigvis i enebolig langt unna folk nå, så trenger ikke tenke over det lengre.

Anonymkode: f2732...a95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde absolutt ikke blitt kåt av det, det er upassende og jeg hadde klagd.

Anonymkode: 9ef62...809

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde absolutt ikke blitt kåt av det, det er upassende og jeg hadde klagd.

Anonymkode: 9ef62...809

• Liker 2
Skrevet

Jeg hører de over. Knirk-knirk-knirk-knirk. Ikke så veldig spennende akkurat, og passe irriterende at de aldri har giddet å fikse den skranglete sengen. Nabo sex har aldri pirret meg.

Denne leiligheten var på AirBnb en stund. En natt hørte jeg en kvinne bli mishandlet, skrikene var noe av det mest skremmende jeg noen gang hadde hørt. Jeg skulle akkurat til å ringe politiet da jeg hørte latter også... Jeg skrev en lapp som jeg dyttet under døren til dem om at hadde hun virkelig vært døden nær så hadde hun i det minste blitt reddet, og at det ikke var nødvendig å imponere kavaleren hennes på den måten med påtatte skrik. Jaja...!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...