Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Del Skrevet 26. august 2005 Er en ung mann på 23 år som jobber som omsorgsarbeider.... Hva syntes dere jenter om at menn velger slike jobber som før gjerne var kvinneyrker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. august 2005 #2 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg synes det er fint. Jeg har i flere år hatt sommerjobb i Hjemmesykepleien og truffet mange menn som er omsorgsarbeidere e.l. Et friskt pust i et kvinnedominert yrke, og jeg vet mange mannlige pleietrengende setter pris på det også. Merker at stemningen på jobb blir annerledes også, på en positiv måte altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg synes ikke det gjør noe, fint med litt variasjon. Selv er jeg jente i et typisk mannsdominert yrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #4 Del Skrevet 26. august 2005 Er en ung mann på 23 år som jobber som omsorgsarbeider.... Hva syntes dere jenter om at menn velger slike jobber som før gjerne var kvinneyrker? ← Som pasient på 30 år, så fikk jeg en hjelpepleier på min egen alder på sykehus. ikke særlig kjekt å bli stelt vasket og skiftet bind på.... hadde jeg vert "friskere" skulle jeg takket nei og bedt om en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 26. august 2005 #5 Del Skrevet 26. august 2005 Er en ung mann på 23 år som jobber som omsorgsarbeider.... Hva syntes dere jenter om at menn velger slike jobber som før gjerne var kvinneyrker? ← Det syns jeg (er mann selv) høres veldig bra ut! Skulle jeg velge igjen så kansje jeg ville gjort det? Flott valg du har tatt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…