AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Til nå har jeg ikke møtt ett eneste hyggelig menneske i Risør. Jeg er fra en annen landsdel, men min mann er fra området. Jeg har jobb i nabokommunen, og trives mye bedre der. Jeg har sluttet å handle i Risør, og legger ikke igjen en krone i denne kommunen. Hvorfor er folk fra Risør så ufyselige, sure, lite imøtekommende og motbydelige bygdefolk? Det er ikke slik at jeg ikke har prøvd å være blid og hyggelig. Andre tilflyttere til Risør, som trives og har fått venner her? Anonymkode: cdd1d...941 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Bor ikke i Risør, men ikke så langt unna, har hyggelig lege der. Handler ikke så mye der, men synes Sørlendinger er uvanlig blide og hyggelige. Og hjelpsomme. Har aldri bodd et sted med så mange trivelige folk. Anonymkode: 30377...9d6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Fordi de er forbanna på Nav. Anonymkode: b0ada...397
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bor ikke i Risør, men ikke så langt unna, har hyggelig lege der. Handler ikke så mye der, men synes Sørlendinger er uvanlig blide og hyggelige. Og hjelpsomme. Har aldri bodd et sted med så mange trivelige folk. Anonymkode: 30377...9d6 Jeg har aldri bodd et sted med så sure og introverte folk. Folk i Hedmark er så mye hyggeligere folkeslag. Anonymkode: cdd1d...941
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi de er forbanna på Nav. Anonymkode: b0ada...397 Nav? Hva har Nav med dette å gjøre? Anonymkode: cdd1d...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå